M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jupik (marka)"

Przetargi, 21 lipca 2015

Hoop ogłasza przetarg dla marki Hoop Cola

Przetarg dotyczy długofalowej strategii marki, jej komunikacji, a także realizacji kampanii w 2016 r.

Kraj, 31 marca 2015

Paola startuje z kampanią

Marka syropów firmy Hoop z kampanią wiosenną.

Kraj, 16 lutego 2015

Hoop stawia na Colę, Paolę, Jupika i wodę

W spółce nastąpiły zmiany personalne, a firma stawia na umocnienie pozycji w swoich kategoriach i wejście w nowe segmenty.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Hoop Polska wprowadza limitowaną serię syropów

Paola poszerza portfolio.

Kraj, 29 maja 2014

Jupik ma nową stronę internetową

Za projekt i wdrożenie odpowiada agencja OS3.

Kraj, 29 maja 2014

Hoop Cola limitowana z miętą

Marka wprowadza na rynek nowy wariant smakowy na lato.

Kraj, 22 maja 2014

Hoop Polska wchodzi w segment oranżady

Kolejna firma robi ukłon w stronę PRL-u.

Kraj, 14 maja 2014

Małgorzata Ohme ambasadorką dziecięcej marki Jupik

Ma zachęcać do zadbania nie tylko o zdrowie dzieci, ale także o ich naturalny rozwój poprzez spontaniczną zabawę.

Kraj, 6 maja 2014

Jupik namawia do aktywności

"Wyjdź z domu - Jupik wzywa!" - pod tym hasłem ruszyła nowa platforma komunikacyjna napoju dla dzieci z portfolio Hoop.

Kraj, 28 stycznia 2014

Paola z kampanią sponsoringową

Marka soku z portfolio Hoop Polska sponsoruje programy w kanałach TVN.

Przetargi, 27 stycznia 2014

Hand Made wygrywa budżet Jupika

W konkursie brały udział trzy agencje.

Przetargi, 29 października 2013

Jupik przedłuża współpracę z OS3

Agencja zajmie się realizacją strategii marki na 2014 rok.

Kraj, 24 października 2013

Jupik rozdaje sanki i organizuje ferie

Marka napoju dla dzieci organizuje ferie zimowe dla swoich fanów. Zorganizowaniem wyjazdu oraz komunikacją online zajmuje się agencja OS3.

Kraj, 2 października 2013

Marek Kmiecik odchodzi z Hoop Polska

Z Grupą Kofola i zależną od niej spółką Hoop Polska był związany od siedmiu lat.

Kraj, 4 września 2013

Hoop podsumowuje wakacyjne działania dla dzieci

Firma podsumowała akcję Jupik Camp.

Kraj, 7 maja 2013

Jupik nakłania dzieci do aktywności

W nowym konkursie Jupika można wygrać wyjazd na letni obóz wypoczynkowy. Za akcję odpowiada OS3.

Kraj, 5 kwietnia 2013

Hoop wprowadza na rynek Jupik słodzony stewią

Producent zmienia skład napojów dla dzieci i odświeża wygląd butelek.

Kraj, 6 lutego 2013

Hoop zwiększy wydatki reklamowe w 2013 r.

Marketer zapowiada wzmocnienie wsparcia swoich głównych marek w mediach.

Kraj, 26 września 2012

Hoop z jesienną kampanią Jupika

Marketer wspiera swoją dziecięcą markę aktywnościami w internecie.

Kraj, 31 lipca 2012

Mniej na reklamę napojów dla dzieci

Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.

Kraj, 12 czerwca 2012

Wody ziołowe od Hoopa

Na bazie nowej marki Białowieski Zdrój do sprzedaży wchodzą wody ziołowe.

Kraj, 10 maja 2012

Hoop wchodzi z innowacyjnym produktem w segment napojów gazowanych

Marketer widzi potencjał w kategorii napojów winogronowych.

Kraj, 9 maja 2012

Hoop Polska wprowadza Białowieski Zdrój

Nowa woda ma być alternatywą dla marek górskiego pochodzenia.

Kraj, 17 kwietnia 2012

Hoop rusza z kampanią odświeżonego Jupika

W reklamach pojawiają się nowi bohaterowie marki.

Kraj, 5 marca 2012

Na Camp Nou z Kubusiem [wideo]

Maspex rusza z promocją "Mistrzowie futbolu".

Kraj, 29 lutego 2012

Hoop wchodzi w segment herbat mrożonych

Pickwick Ice Tea powalczy z Nestea i Lipton Ice Tea.

Kraj, 14 lutego 2012

Relaunch Jupika i nowy produkt Hoop Polska

Marketer odświeża markę Jupik oraz wprowadza na rynek Jupik Aqua Sport.

Kraj, 23 stycznia 2012

Hoop rezygnuje z energetyków

Wycofuje z rynku markę R20, tłumacząc to deprecjacją cen na konkurencyjnym rynku, gdzie coraz lepiej radzą sobie marki własne.

Kraj, 17 stycznia 2012

Hoop zamierza mocniej zaistnieć w nowych kategoriach

W tegorocznej komunikacji marketera będzie mniej telewizji.

Przetargi, 10 stycznia 2012

OS3 wygrywa obsługę Jupika

Oprócz działań w sieci agencja przygotuje również kampanię ATL-ową.

Kraj, 17 listopada 2011

Z Oshee do Hoopa

Hoop Polska ma nowego dyrektora ds. kluczowych klientów.

Przetargi, 28 września 2011

PZL, Hand Made, Brand Place i DraftFCB w przetargu Hoopa

Marketer w 2012 r. wprowadzi na rynek nową markę napoju.

Kraj, 22 września 2011

Hoop Polska przejmuje odpowiedzialność za markę Jupik w Europie

Polski oddział firmy przejmuje obsługę marketingową marki na cały region. Marketer planuje rozpisanie przetargu reklamowego.

Kraj, 20 września 2011

Hoop rusza z promocją konsumencką Jupika

Gry internetowe z nagrodami jako wsparcie sprzedaży dziecięcych napojów.

Kraj, 5 maja 2011

Jupik w świecie Majów [WIDEO]

Marka rusza z kampanią w kinach, telewizji, sieci i szkołach; prowadzi też promocję konsumencką.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Hoop odświeża Jupika

Marketer zainwestował w nowe etykiety i logo produktu.

Kraj, 4 listopada 2010

Akcjonariusze Hoopa niezadowoleni z poziomu sprzedaży

Słabe wyniki sprzedażowe są powodem odejścia z firmy Krzysztofa Grudzińskiego, dotychczasowego prezesa spółki.

Kraj, 27 października 2010

Hoop zatrudnia w dziale marketingu

Nowi menedżerowie zajmą się markami Paola, Jupik i kategorią wody.

Przetargi, 14 października 2010

Mindshare broni budżetu Hoopa

Walczy o obsługę marketera w przyszłym roku.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Hoop zatrudnił nowych brand managerów

Anna Zygmunt i Andrzej Misiak dołączyli do działu marketingu Hoop Polska.

Kraj, 18 czerwca 2010

Z Hoop do Danone

Ewa Pachorenko opiekuje się marką Activia.

Kraj, 18 maja 2010

Jupik zabierze dzieci na obóz

Hoop w akcji promocyjnej napoju chce przekonać matki, że dba o ich dzieci.

Przetargi, 18 marca 2010

Wunderman będzie w tym roku obsługiwać Jupika

Koncepcja kreatywna agencji Wunderman wygrała w przetargu Hoop Polska na promocję marki Jupik w 2010 r. (informowaliśmy o nim w...

Kraj, 16 lutego 2010

Jupik Shake przez kilka tygodni będzie gościł w telewizji

Hoop Polska ruszył z silną kampanią telewizyjną i internetową wspierającą nowość marki Jupik - gęsty napój Jupik Shake. Ta pierwsza...

Przetargi, 22 stycznia 2010

Mindshare utrzymał budżet Hoop Polska

Hoop Polska, właściciel takich marek, jak: Jupik, Arctic i Hoop Cola, będzie kontynuować w tym roku współpracę z domem mediowym...

Przetargi, 18 grudnia 2009

Cztery agencje w przetargu reklamowym Jupika

Hoop Polska prowadzi przetarg reklamowy na obsługę marki napojów dla dzieci Jupik. Wyłoniona w nim agencja zajmie się kreacją dla...

Kraj, 18 grudnia 2009

Hoop nie zmniejsza budżetu na 2010 r.; skupi się TV i internecie

Hoop Polska weryfikuje strategię marketingową na przyszły rok. Skupi się na trzech, a nie sześciu markach, inwestując w ich wsparcie...

Kraj, 16 grudnia 2009

Hoop Polska sprzedaje Jupika z grami w prezencie

Hoop Polska wprowadza na rynek limitowany zestaw napojów Jupik 
z prezentem. W sprzedaży dostępny jest zestaw zawierający cztery napoje Jupik...

Kraj, 28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

Kraj, 13 maja 2009

Ewa Pachorenko brand managerem Arctica

Ewa Pachorenko awansowała w strukturach marketingu Hoop Polska i zajęła stanowisko brand managera marki Arctic. Do końca maja 2009 r....