M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jurajska (marka)"

Kraj, 15 maja 2015

Isignia odpowiada za nową platformę online marki Jurajska

Layout wpisuje się w stylistykę portali lifestyle’owych.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Insignia przygotowała nową strategię dla Jurajskiej

Agencja wdraża działania wideo content, które będą przenikać się między TV a digitalem.

Kraj, 23 lutego 2015

Jurajska ujednolica komunikację wizualną

Woda mineralna ma trafić na półki w odświeżonej szacie graficznej.

Kraj, 13 marca 2014

Jurajska poszerza portfolio o wody funkcjonalne

W ofercie pojawią się woda z wapniem i woda z magnezem i wit. B6.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Siemens ruszył z "Akademią Smaku"

Opracowaniem strategii oraz działań promujących zajęła się agencja Insignia.

Kraj, 11 maja 2012

Jurajska rozpoczęła działania reklamowe

Wizerunkowa kampania potrwa do końca czerwca br.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jurajska owocuje radością [WIDEO]

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy promuje owocowe warianty swojej flagowej marki.

Kraj, 1 czerwca 2010

U2 Media zdobył budżet Jurajskiej

W telewizji trwa kampania marketera.

Kraj, 23 czerwca 2008

Jurajska prowadzi loterię "Zasmakuj natury z Jurajską"

Marka Jurajska rozpoczęła loterię promocyjną "Zasmakuj natury z Jurajską" organizowaną wspólnie z magazynem "Claudia". Promocją konsumencką objęto cztery produkty, w...

Kraj, 10 czerwca 2008

Jurajska oficjalną marką wody polskich siatkarzy

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy podpisała umowę o współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, w ramach której przez następne trzy lata naturalna...

Kraj, 8 maja 2008

Nowa kampania Jurajskiej ma wzmocnić jej pozycję

Woda mineralna Jurajska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe, które potrwają do końca sierpnia. Kampania "Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury" ma...

Kraj, 11 kwietnia 2008

MPG zdobył budżet Jurajskiej, szykuje największą tegoroczną kampanię

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy zatrudniła MPG do obsługi budżetu mediowego. Firma po raz pierwszy podjęła współpracę z domem mediowym. Nie udało...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Cisowianka wiceliderem rynku wód, wyprzedza Nałęczowiankę i Kroplę Beskidu

W lipcu udział ilościowy w segmencie wody marki Cisowianka wzrósł do 6,8 proc. - wynika z danych Nielsena. Dzięki temu...

Kraj, 30 marca 2005

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" odświeża swoją markę wody

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" z Myszkowa odświeża swoją markę naturalnej wody mineralnej Jurajska - sztandarowego produktu firmy. Zmienione są etykieta i...

Kraj, 17 maja 2004

Ruszy kampania reklamowa wody mineralnej Jurajska

Agencja Image Art i dom mediowy Effective Media przygotowują kampanię reklamową naturalnej wody mineralnej Jurajska produkowanej przez Spółdzielnię Pracy "Jurajska"...

Kraj, 29 kwietnia 2004

Wyjaśnienie: SP Jurajska nie przestrzega reguł przetargowych

W związku z informacją o rozstrzygnięciu przetargu na obsługę marki Jurajska, która ukazała się w Dziennym Serwisie "MMP" w dniu...

Przetargi, 27 kwietnia 2004

Image Art i Effective Media będą pracować dla marki wody Jurajska

Agencja reklamowa Image Art wraz z domem mediowym Effective Media rozpoczynają pracę dla marki wody mineralnej Jurajska produkowanej przez Spółdzielnię...

Przetargi, 22 kwietnia 2004

Jurajska kończy przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" kończy procedury przetargu na obsługę reklamową marki wody mineralnej Jurajska. Jak powiedział Andrzej Sapeta, kierownik marketingu SP...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Jurajska wprowadza nową linię napojów, w planach wsparcie BTL

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" wprowadza do sprzedaży nową serię niegazowanych napojów Egzotyczny Świat pod marką Gobi. Nowa linia obejmuje napoje w...

Kraj, 18 marca 2003

Scholz & Friends wygrywa przetarg na obsługę wody Jurajska

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego w zakresie ATL i BTL wody mineralnej Jurajska...