M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Jutrzenka SA (firma)"

Kraj, 16 września 2008

Andrzej Izraelski dyrektorem handlowym sieci detalicznej Lewiatan

Andrzej Izraelski objął stanowisko dyr. handlowego sieci sklepów detalicznych Lewiatan. Odpowiada za opracowanie i realizację strategii handlowej sieci liczącej w...

Kraj, 23 lipca 2008

Magdalena Jędrzejczak brand managerem marki Hellena w Jutrzence

Magdalena Jędrzejczak została nowym brand managerem marki Hellena w Jutrzence SA. To efekt reorganizacji struktur wewnętrznych holdingu. W DS "MMP"...

Kraj, 7 lipca 2008

Andrzej Izraelski, dyrektor ds. rozwoju Jutrzenki, opuszcza firmę

Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju firmy Jutrzenka SA, odpowiedzialny m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny, odejdzie z...

Kraj, 10 marca 2008

Kampania pralin Goplany oparta głównie na internecie

Jutrzenka SA ruszyła z kampanią pralin Goplany. Akcja obejmuje głównie internet, w tym nową stronę www.czekoterapia.pl, kampanię teaserową prowadzoną w...

Kraj, 15 lutego 2008

Appetita rozpoczyna nową komunikację z konsumentem

Rusza kampania reklamowa Appetity, flagowej marki w portfolio firmy Ziołopex. Kampania w prasie i telewizji jest realizowana w nowej konwencji...

Przetargi, 15 lutego 2008

DraftFCB + Ad Fabrika pracuje nad strategią marki Hellena

Jutrzenka SA wybrała w przetargu agencję DraftFCB + Ad Fabrika do obsługi marki napojów Hellena. Jak powiedział Andrzej Izraelski, dyr....

Kraj, 15 stycznia 2008

Agnieszka Wiśniewska w zespole marketingu marki Schulstad

Agnieszka Wiśniewska rozpoczęła pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu w firmie Lantmannem Axa Poland zajmującej się dystrybucją i sprzedażą chleba...

Kraj, 11 stycznia 2008

Magdalena Piskorska brand managerem Jutrzenki SA

Magdalena Piskorska rozpoczęła pracę w dziale marketingu grupy Jutrzenka SA. Zajęła stanowisko brand managera odpowiedzialnego za marketing takich produktów, jak:...

Przetargi, 3 stycznia 2008

Hellena szuka firmy strategicznej i designerskiej

Firma Hellena, producent oranżady i napojów niegazowanych, należąca obecnie do Jutrzenki SA, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji odpowiedzialnej...

Kraj, 19 grudnia 2007

Hellena wraca do gry o polskiego konsumenta, rusza w święta z kampanią

Po kilkuletniej przerwie na rynek wraca marka Hellena i jej produkty, czyli oranżady i napoje niegazowane. Jej nowy właściciel Jutrzenka...

Kraj, 4 października 2007

Jutrzenka zmieniła wizerunek czekolad Goplana

Grupa Jutrzenka przeprowadziła relaunch linii czekolad Goplana, o czym wstępnie informowaliśmy w DS "MMP" 20 sierpnia br. Brand poddano całkowitym...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku Goplany

Grupa Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku i pozycjonowania marki słodyczy Goplana. Goplanie, pod którą sprzedawane są czekolady, bomboniery i cukierki,...

Kraj, 14 sierpnia 2007

Romana Ratkowska brand managerem marki Goplana

Romana Ratkowska objęła stanowisko brand managera w firmie Jutrzenka SA. Będzie odpowiadać za marketing marki Goplana oraz kategorię czekolad Goplana....

Kraj, 6 sierpnia 2007

Jakub Staśkiewicz media plannerem w Universal McCann

Jakub Staśkiewicz dołączył do zespołu Universal McCann. Jako media planner ma obsługiwać Herbapol, Polpharmę oraz Jutrzenkę. Staśkiewicz pracował wcześniej w...

Kraj, 31 lipca 2007

Albedo rozszerza działy kreacji i fulfilmentu

Do zespołu poznańskiej agencji Albedo Marketing dołączyło w ostatnich dniach siedem nowych osób, które zasilą działy kreacji i fulfilmentu. Joanna...

Kraj, 6 czerwca 2007

Witold Araszkiewicz brand managerem w Sara Lee Coffee and Tea Poland

Witold Araszkiewicz objął stanowisko brand managera kategorii miksów kawowych marki Prima w firmie Sara Lee Coffee and Tea Poland SA....

Przetargi, 24 maja 2007

Jutrzenka przenosi budżet ze Starlinka do Universal McCann

Jutrzenka SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swojego budżetu. W konkursie tym zwyciężył dom mediowy Universal McCann, który przejmie obsługę...

Przetargi, 10 maja 2007

Wkrótce rozstrzygnięcie przetargu mediowego Jutrzenki; firma ma plany wprowadzenia nowych marek i dalszych akwizycji

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z wchłonięciem spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanki (producent wafli Grześki)...

Przetargi, 23 marca 2007

GPD agencją strategiczną Jutrzenki, trwa wybór agencji PR

Jutrzenka SA wybrała agencję GPD jako wiodącą do obsługi działań strategicznych całego portfolio grupy. Andrzej Izraelski, dyr. ds. rozwoju Jutrzenki...

Kraj, 20 marca 2007

Andrzej Izraelski kieruje marketingiem Jutrzenki, Kaliszanki i Ziołopeksu

Jutrzenka SA (producent m.in. czekolad Goplana) w związku z zamiarem wchłonięcia spółek Ziołopex (producent przypraw Appetita) i Kaliszanka (producent wafli...

Kraj, 19 marca 2007

Jutrzenka konsoliduje spółki zależne i centralizuje marketing

Jutrzenka SA, której głównym akcjonariuszem jest Jan Kolański, przejmie 100 proc. udziałów w kontrolowanych przez siebie spółkach Kaliszanka producent m.in....

Przetargi, 18 grudnia 2006

Dwie agencje w przetargu strategicznym Jutrzenki

Tylko dwie agencje pozostały w przetargu strategicznym prowadzonym przez producenta słodyczy Jutrzenka SA, poinformował Andrzej Izraelski, dyr. rozwoju strategicznego firmy....

Kraj, 5 grudnia 2006

Jutrzenka rezygnuje z usług PR Unicorn Solutions, Michał Aleksandrowicz zakłada własną agencję

Firma Unicorn Solutions zakończyła współpracę PR z Jutrzenką SA. Kontrakt trwał 11 miesięcy i zakończył się 1 grudnia br. Przyczyny...

Przetargi, 1 grudnia 2006

Strategiczny przetarg Jutrzenki wszedł w drugą fazę

Jutrzenka SA, która prowadzi przetarg strategiczny (wybrana ma być agencja, która ma pomóc firmie w określeniu strategii portfolio), przeszła do...

Kraj, 3 listopada 2006

Andrzej Izraelski, wcześniej dyr. marketingu Polskiego Ogrodu, szefem rozwoju w Jutrzence  

Andrzej Izraelski został dyrektorem ds. rozwoju w firmie Jutrzenka SA. Poprzednio był związany ze spółką Polski Ogród, w której pełnił...

Kraj, 19 września 2006

Soul & Mind Opakowania przeprowadzi relaunch produktów Goplany

Agencja Soul & Mind Opakowania wygrała przetarg na przeprowadzenie relunchu dwóch produktów marki Goplana. Agencja zaprojektuje opakowania Rajskiego Mleczka i...

Kraj, 12 września 2006

Jutrzenka wprowadza cukierki z chilli i guaraną, kreację przygotowuje Graf

Jutrzenka pod marką Goplana wprowadziła do sprzedaży cukierki z dodatkiem guarany Brando Guarando oraz cukierki z dodatkiem chilli o nazwie...

Kraj, 11 września 2006

Wedel ma konkurenta w kategorii pianek - Rajskie Mleczko Jutrzenki

Jutrzenka SA pod marką Goplana rozpoczęła sprzedaż Rajskiego Mleczka, rozszerzając tym samym ofertę w kategorii pralin. Rajskie Mleczko będzie konkurować...

Przetargi, 4 września 2006

Jutrzenka SA szuka agencji ATL do obsługi nowego produktu

Firma Jutrzenka SA, producent słodyczy, rozpoczęła procedury przetargowe, które mają na celu wyłonienie ATL-owej agencji reklamowej do realizacji kampanii wprowadzajacej...

Kraj, 31 maja 2006

Jutrzenka rozszerza markę BeBe

Jutrzenka SA wprowadziła do sprzedaży herbatniki BeBe z makiem. Jest to limitowana seria popularnych herbatników BeBe (16 g). Jeżeli produkt...

Kraj, 26 maja 2006

Haribo rozszerza kategorię o żelki funkcjonalne

Haribo rozszerzyło linię żelków o propozycje produktów funkcjonalnych, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy poszukują produktów niskokalorycznych, z witaminami,...

Kraj, 13 lutego 2006

Mieszko stawia na praliny i cukierki dla najmłodszych; przychody w 2005 r. wyniosły 180 mln zł

Producent słodyczy Mieszko SA ubiegły rok zakończył rekordowym wynikiem finansowym. Przychód ze sprzedaży wyniósł 180,3 mln zł, a zysk brutto...

Kraj, 9 lutego 2006

Chudzik-Zielińska koordynuje działania fieldowe dla Unilevera w agencji Polymus

Magda Chudzik-Zielińska jest nowym project managerem w agencji reklamowej Polymus. Będzie członkiem zespołu pracującego nad działaniami field marketingu i merchandisingiem....

Kraj, 26 stycznia 2006

Krzysztof Brzozowski dyr. handlowym spółek Jutrzenka, Ziołopex i Kaliszanka

Krzysztof Brzozowski objął stanowisko dyrektora handlowego w spółkach Jutrzenka SA (producent słodyczy), Ziołopex (producent przypraw i mieszanek przyprawowych) oraz Kaliszanka...

Kraj, 26 stycznia 2006

Jutrzenka przedłużyła kontrakt mediowy ze Starlinkiem

Firma Jutrzenka SA przedłużyła kontrakt z domem mediowym Starlink na obsługę działań mediowych w tym roku. Starlink zajmie się planowaniem...

Kraj, 25 stycznia 2006

Marek Juraniec został dyr. handlowym w Palarni Kawy Astra

Marek Juraniec podjął pracę w poznańskiej Palarni Kawy Astra jako dyrektor handlowy. Poprzednio przez pół roku był dyrektorem marketingu firmy...

Kraj, 14 grudnia 2005

Marek Juraniec odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu Gellwe

Marek Juraniec, który przez ostatnie kilka miesięcy był dyrektorem marketingu w Gellwe, rozstał się z firmą. Wczoraj nie udało nam...

Kraj, 8 grudnia 2005

Lidia Rostkowska pokieruje marketingiem firm Jutrzenka, Kaliszanka i Ziołopex

Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm...

Kraj, 28 października 2005

Jutrzenka po dwóch latach startuje w telewizji z nową kampanią Jeżyków

Agencja Publicis przygotowała kolejną kampanię reklamową Jeżyków, kruchych ciasteczek z karmelem, bakaliami i mleczną czekoladą produkowanych przez firmę Jutrzenka SA....

Kraj, 25 października 2005

Grand Prix Effie dla G7 za kampanię launchową Heyah, plus 41 nagród

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie 2005 przyznano w sumie 41 nagród, w tym 25 dla agencji reklamowych (plus...

Przetargi, 21 września 2005

Publicis wygrała w przetargu Jutrzenki i obsłuży markę Jeżyki

Jutrzenka, która od dwóch miesięcy prowadziła przetarg dotyczący wyboru agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi marki Jeżyki (ciastka w czekoladzie z bakaliami),...

Przetargi, 31 sierpnia 2005

Jutrzenka wybierze agencję dla Jeżyków we wrześniu

Jutrzenka, która od niemal dwóch miesięcy prowadzi przetarg dotyczący wyboru agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi marki Jeżyki (ciastka w czekoladzie z...

Przetargi, 18 sierpnia 2005

GPD zwyciężyła w przetargu Jutrzenki na obsługę marki Mella

Agencja reklamowa GPD zwyciężyła w przetargu Jutrzenki na obsługę marki Mella. Kampania, którą dla Melli zrealizuje GPD, prowadzona będzie w...

Kraj, 15 lipca 2005

Marek Juraniec przestał kierować marketingiem spółki Wawel SA

Marek Juraniec odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu producenta słodyczy Wawel SA. Powody jego rezygnacji nie zostały ujawnione. Juraniec pracował w...

Kraj, 14 lipca 2005

Ziołopex kupuje Kaliszankę, prawdopodobna konsolidacja w grupie z Jutrzenką i Goplaną

Kontrolowana przez rodzinę Kolańskich firma Ziołopex przejmuje firmę FPC Kaliszanka, producenta m.in. wafli Grześki. Wartości transakcji nie ujawniono. Prawdopodobna jest...

Przetargi, 21 czerwca 2005

Grey wygrała przetarg Jutrzenki i będzie obsługiwać Goplanę

Jutrzenka SA wybrała agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa do obsługi czekolad Goplana. Zakończony został tym samym trwający od marca br....

Przetargi, 4 maja 2005

Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową Jutrzenki

Dom mediowy Starlink zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Jutrzenka SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Joanna Kozakiewicz, dyrektor marketingu Jutrzenki,...

Kraj, 25 lutego 2005

Timur & Partners ze Słowacji przygotuje pierwszą kampanię marki Andante

Słowacka agencja reklamowa Timur & Partners zajmie się kreacją filmu reklamowego dla słodyczy Andante sprzedawanych przez IDC Polonia. Agencja Timur...

Kraj, 24 lutego 2005

Ruszyła teaserowa kampania czekolad Nestle

Właśnie ruszyła teaserowa część kampanii reklamowej wspierająca launch nowych czekolad marki Nestle (Nestle Polska SA). O ponownym wejściu Nestle na...

Kraj, 28 stycznia 2005

Stacje zadeklarowały dalsze przechodzenie na sprzedaż cennikową

Przedstawiciele głównych stacji telewizyjnych zadeklarowali na wczorajszej konferencji zorganizowanej przez dom mediowy Macroscope OMD konsekwentne promowanie sprzedaży cennikowej jako jakościowej...