M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "JWT/Parintex (firma)"

Kraj, 14 czerwca 2004

Dyliński szefem zespołu obsługi Żywca w agencji Just

Do zespołu obsługującego markę piwa Żywiec w agencji reklamowej Just dołączyły dwie nowe osoby: Bartek Dyliński i Aldona Berdyszak. Dyliński,...

Kraj, 1 grudnia 2003

Daria Draszczyk przeszła z MindShare Polska do Mediaedge:cia

Daria Draszczyk, dotychczas media group head w domu mediowym MindShare Polska, przeszła na stanowisko print media managera do domu mediowego...

Kraj, 10 lipca 2003

Sprostowanie

Dyrektor generalny agencji JWT/Parintex oraz agencji Parallel Piotr Pokrzywa w odniesieniu do informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MMP" z dn....

Kraj, 23 kwietnia 2003

Tuba i Media Insight wygrały przetarg na obsługę marki Sferia

Firma OSP Polpager, operator bezprzewodowej sieci telefonii stacjonarnej Sferia, rozstrzygnęła przetarg reklamowy. Wygrała go agencja reklamowa Tuba Urząd ds. Nagłaśniania...

Kraj, 22 lipca 2002

Agencja JWT/Parintex przygotowała kolejną kampanię PKN Orlen

Ruszyła kolejna kampania reklamowa koncernu PKN Orlen, informująca o nowej wakacyjnej promocji. Promocja dotyczy benzyny Super Plus 98, która od...

Kraj, 17 lipca 2002

Budżet Rutinoscorbinu ponownie w agencji reklamowej Just Polska

Agencja reklamowa Just Polska będzie w dalszym ciągu obsługiwać budżet strategiczno-kreatywny Rutinoscorbinu, marki należącej do koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline. Agencja reklamowa...

Kraj, 11 lipca 2002

Hubert Łącki szefem Parallel. MarketShare w strukturach The Bridge

Hubert Łącki został nowym dyrektorem generalnym firmy Parallel, specjalizującej się w komunikacji BTL-owej, należącej do grupy The Bridge (w jej...

Kraj, 8 lipca 2002

Dom mediowy Media Insight rozpoczyna współpracę z PKN Orlen

Agencje reklamowe JWT/Parintex oraz Gruppa 66/Ogilvy należące do holdingu WPP utworzyły dom mediowy Media Insight (MI). Jest on częścią międzynarodowej...

Kraj, 7 grudnia 2001

RMS Polska utworzył wewnętrzny departament public relations

Broker reklamy radiowej RMS Polska utworzył w swoich strukturach departament public relations. Tym samym broker zakończył sześciomiesięczną współpracę z agencją...

Kraj, 7 grudnia 2001

RMS Polska utworzył wewnętrzny departament public relations

Broker reklamy radiowej RMS Polska utworzył w swoich strukturach departament public relations. Tym samym broker zakończył sześciomiesięczną współpracę z agencją...

Kraj, 30 lipca 2001

AGENCJA EBERT CONCEPT ZAJMIE SIĘ WIZERUNKIEM SERÓW VALBON

Agencja Ebert Concept z Niemiec wygrała przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego serów Valbon produkowanych przez Hochland Polska. Termin najbliższej kampanii...

Kraj, 20 lipca 2001

AGENCJA BRANDSTORM WYGRAŁA PRZETARG NA OBSŁUGĘ BROKA

Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud....

Kraj, 6 lipca 2001

KRZEŚNIAK DYREKTOREM DZIAŁU OBŁUGI KLIENTA JWT/PARINTEX

Izabella Krześniak została nowym dyrektorem działu obsługi klienta w agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex. Wcześniej stanowisko to nie było obsadzone....

Kraj, 31 maja 2001

AGENCJA IMAGE ART BĘDZIE OBSŁUGIWAĆ MARKĘ FORTUNA

Przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego soków Fortuny, marki należącej do firmy Agros Holding SA, wygrała agencja reklamowa Image Art. Umowa...

Kraj, 23 maja 2001

BANK ZACHODNI i WBK WYBRAŁY AGENCJĘ REKLAMOWĄ

Wielkopolski Bank Kredytowy (WBK) i Bank Zachodni, które połączą się 1 czerwca br. (utworzą bank o nazwie Bank Zachodni i...