M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "K2 Internet SA (firma)"

Kraj, 3 lipca 2014

Heineken - pierwsza kampania na nośnikach z NFC

Marketer wykorzystuje nową sieć City Connect firmy Clear Channel Poland.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Kraj, 10 września 2013

Audioteka w samochodach Forda

Audioteka zintegrowała swoje aplikacje (Android i iOS) z platformą Ford SYNC AppLink, dzięki czemu można nimi sterować bezpośrednio z deski rozdzielczej samochodu lub komendami głosowymi.

Kraj, 21 marca 2013

Znaczny spadek przychodów, EBITDA i EBIT Grupy K2 Internet

Powodem zniżek były słabe wyniki biznesu mediowego i search w pierwszej połowie roku oraz słabsza koniunktura biznesu agencyjnego w IV kwartale ub.r.

Kraj, 27 czerwca 2012

Grupa K2 rozstaje się z Wiolą Ładą-Szewczenko

K2 zarzuca dyrektor zarządzającej ACR udział w konkurencyjnym przedsięwzięciu.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Restrukturyzacja w ACR

Nowi menedżerowie mają pomysł na strukturę i pozycjonowanie firmy.

Kraj, 6 marca 2012

Zaczek-Sakouhi odchodzi z ACR

Agencją pokieruje teraz dwuosobowy team od lat związany z grupą K2.

Kraj, 29 listopada 2011

Audioteka pozyskuje nowego inwestora

Giza Polish Ventures ma pomóc spółce w zagranicznej ekspansji.

Kraj, 15 listopada 2011

Rosną przychody i zysk K2

Po trzech kwartałach br. zysk netto grupy wyniósł ponad 3 mln zł, tj. o ponad jedną czwartą więcej w stosunku do analogicznego okresu 2010 r.

Kraj, 31 sierpnia 2011

K2 notuje wzrost zysku o ponad 200 proc.

Zysk netto grupy wyniósł ponad 2 mln zł, co stanowi wzrost o 242 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.

Artykuły weekendowe, 13 maja 2011

Crossmediowy ekosystem

Maciej Lipiec, user experience director w K2 Internet SA i ekspert grupy roboczej Usability w IAB Polska, pokazuje, jak projektowanie interakcji ewoluuje w projektowanie usług.

Kraj, 14 października 2010

Coca-Cola Zero ratuje z opresji

"Księga ratunkowa" w Facebooku osią kampanii.

Kraj, 20 lipca 2010

K2 dla Whirlpool Cube

Agencja K2 Internet przygotowała dla Whirlpoola projekt "Zmysłowa kuchnia".

Kraj, 25 marca 2010

System3.pl oferuje dwie wersje panelu do obsługi kampanii

Specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym spółka System3.pl z grupy K2 Internet udostępniła swoim partnerom dwie wersje panelu do obsługi kampanii....

Kraj, 22 marca 2010

K2 zwiększa przychody; stawia na media, SEM i e-marketing

Grupa K2 Internet SA w 2009 roku osiągnęła 43,2 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż w 2008 roku...

Kraj, 9 października 2009

K2 Internet szuka w Wielkiej Brytanii partnera do współpracy

Agencja K2 Internet prowadzi w Wielkiej Brytanii rozmowy z agencjami marketingu zintegrowanego i agencjami digital nt. współpracy strategicznej. Szuka w...

Kraj, 30 września 2009

Hochland uruchamia nowe strony internetowe kilku marek i korporacyjną

Hochland Polska postanowił na nowo opracować swoją obecność w internecie. Od końca września wszystkie informacje o przedsiębiorstwie, jego historia, aktualności,...

Kraj, 27 lipca 2009

ACR i Evo realizują kampanię promocyjną Eurosportu

Internetowy dom mediowy ACR z grupy K2 Internet SA i agencja interaktywna Evo realizują kampanię stacji Eurosport. Akcja w internecie...

Kraj, 25 maja 2009

K2 Internet i Eryk Orłowski kończą współpracę

Z końcem czerwca br. spółka K2 Internet SA zakończy współpracę z Erykiem Orłowskim, dyrektorem zarządzającym należącej do K2 spółki Komitywa.com...

Przetargi, 21 maja 2009

ACR będzie pracować dla Playa w zakresie marketingu afiliacyjnego

Internetowy dom mediowy ACR SA z grupy K2 Internet SA wygrał konkurs ofert P4, operatora sieci komórkowej Play, na obsługę...

Kraj, 21 maja 2009

Aleksandra Korczak-Żydaczewska konsultantem w System3.pl

Do zajmującej się marketingiem afiliacyjnym spółki System3.pl z grupy K2 Internet SA dołączyła jako konsultant afiliacyjny Aleksandra Korczak-Żydaczewska. Odpowiada ona...

Kraj, 15 maja 2009

K2 Internet stworzyła serwis społecznościowy dla fanów multimediów

Firma K2 Internet SA przygotowała dla firmy marketingu mobilnego Telecom Media serwis społecznościowy Juup.com skupiający fanów multimediów na telefony komórkowe....

Kraj, 12 maja 2009

Coca-Cola wprowadza napój Lemon & Nada; będzie kampania

Coca-Cola wprowadza na rynek napój Cappy Lemon & Nada. Koncept produktu pochodzi z rynku hiszpańskiego, w języku hiszpańskim jego nazwa...

Przetargi, 3 kwietnia 2009

Fiat szuka agencji do obsługi projektów online

Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...

Kraj, 13 marca 2009

K2 Internet rozwija spółkę marketingu afiliacyjnego System3.pl

Grupa K2 Internet SA powołała spółkę System3.pl specjalizującą się w kompleksowej obsłudze programów afiliacyjnych. Szefem jednostki została Magdalena Czachowska, która...

Kraj, 13 marca 2009

Komitywa.com zawęża zakres działalności do badań

Należąca do grupy K2 Internet SA spółka Komitywa.com specjalizująca się w projektowaniu serwisów internetowych zorientowanych na użytkownika (tzw. user centered...

Kraj, 21 stycznia 2009

Maciej Lipiec został dyrektorem działu architektury informacji w K2 Internet

Maciej Lipiec awansował na stanowisko dyrektora działu architektury informacji agencji interaktywnej K2 Internet SA. Odpowiada m.in. za projektowanie serwisów internetowych...

Kraj, 19 stycznia 2009

Grzegorz Kurowski, dyrektor współzarządzający Hypermedia, rozstał się z firmą

Grzegorz Kurowski, dyrektor współzarządzający (obok Agaty Kusińskiej) agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar), zakończył współpracę z tą firmą. Według naszych nieoficjalnych informacji...

Kraj, 13 stycznia 2009

Maria Kierzkowska została dyrektorem zarządzającym ACR

W internetowym domu mediowym ACR SA należącym do grupy K2 Internet SA zmieniono strukturę. Maria Kierzkowska, dotychczas na stanowisku group...

Kraj, 19 grudnia 2008

Play umieści życzenia internautów na infoscreenach w metrze

Agencja interaktywna K2 Internet SA przygotowała świąteczną kampanię reklamową sieci komórkowej Play (P4), w której komunikacja w internecie połączona jest...

Kraj, 28 listopada 2008

Paweł Miłkowski i Pavle Milicevic w dziale wideo K2 Internet

Do działu wideo agencji interaktywnej K2 Internet SA dołączyli creative producer Paweł Miłkowski i motion designer Pavle Milicevic. Paweł Miłkowski...

Kraj, 17 listopada 2008

K2 Internet autorem serwisu www.open.pl dla Open Finance

Agencja interaktywna K2 Internet SA przygotowała dla firmy Open Finance serwis internetowy www.open.pl. Celem jest budowa i wspieranie wizerunku firmy...

Kraj, 21 lipca 2008

Hochland inwestuje w budowę społeczności w sieci

Firma Hochland Polska startuje z nową stroną interaktywną www.seromaniacy.pl. Jej zadaniem jest budowanie platformy komunikacyjnej pomiędzy Hochlandem a konsumentem, także...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Multimedialna kampania i sampling 2 mln puszek wesprą debiut Coca-Coli Zero

Koncern Coca-Cola wprowadził na nasz rynek markę Coca-Cola Zero (co potwierdza nasze nieoficjalne doniesienia na ten temat opublikowane w DS...