M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Kaczoń Lech (ludzie)"

Kraj, 4 lipca 2017

Clear Channel odpowiada na oświadczenie IGRZ

CEO firmy jako powód wystąpienia z Izby podaje m.in. brak spełnienia oczekiwań co do reprezentacji branży.

Kraj, 3 lipca 2017

IGRZ wydaje oświadczenie ws. komunikatu Ströera

Lech Kaczoń wymienia powody, które jego zdaniem zdecydowały o rezygnacji poszczególnych firm z organizacji i deklaruje, że Izba będzie dalej funkcjonować bez względu na liczbę zaangażowanych w tę pracę podmiotów.

Kraj, 22 lutego 2017

Cityboard Media krytykuje IGRZ

Cityboard twierdzi, że Izba publikuje dane, które nie są autoryzowane przez firmę.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Ponad 5 proc. wzrostu wartości rynku OOH w Polsce

IGRZ publikuje raport za II kwartał 2016 r.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Wzrost wielkości sprzedaży OOH w I kwartale 2015 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 17 listopada 2014

Umowa społeczna dla Warszawy - nowe zasady wpółpracy miasta z branżą OOH

Dzięki umowie ma zostać zlikwidowanych 3 tys. nośników reklam w Warszawie.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 29 stycznia 2014

Spadek sprzedaży w OOH o 14 proc.

W ciągu ostatnich pięciu lat wielkość sprzedaży w reklamie zewnętrznej zmniejszyła się aż o 20 proc.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 26 lipca 2013

Gminy mają decydować, gdzie zawisną billboardy

Samorządy województw raz na 20 lat będą sporządzać audyt krajobrazowy.

Kraj, 29 kwietnia 2013

Jacek Olechowski prezesem IAA

Nowym szefem stowarzyszenia na lata 2013-2015 został prezes zarządu MediaCap.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 15 lipca 2011

IGRZ o porządku reklamowym i z nowymi wiceprezesami

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przyjęła dokument, który ma regulować jej dalszy rozwój w oparciu o czytelne reguły planowania w przestrzeni miejskiej.

Kraj, 21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Powołano nowy zarząd i sąd dyscyplinarny IAA

Wybrano sześć osób do zarządu, w tym dwie nowe, oraz trzy do sądu.

Kraj, 31 stycznia 2011

W 2010 r. outdoor zarobił o 0,7 proc. mniej

Według IGRZ przychody branży w ub.r. wyniosły 602,9 mln zł.

Kraj, 18 stycznia 2011

Tomasz Englert szefem polskiego Stroera

Były szef GroupM ma przejąć stery w Grupie Stroer.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 29 lipca 2010

Konsorcjum AMS i Stroer walczy o przystanki w stolicy

Pięć wniosków złożono w postępowaniu na wybór operatora wiat przystankowych w Warszawie.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 22 czerwca 2010

Ströer dzięki przejęciu NOP chce być liderem branży

Zmienia się układ sił na rynku reklamy zewnętrznej.

Kraj, 29 kwietnia 2010

OOH wciąż dołuje: raport IGRZ

Mimo 11-proc. spadku w I kwartale Izba spodziewa się dodatniego wyniku za cały rok 2010.

Kraj, 2 lutego 2010

Cityboard Media przychyla się do Postara

Cityboard Media też chce uczestniczyć we wprowadzaniu do Polski badań metodą Postar. Firma w pierwszej chwili nie przystąpiła do inicjatywy...

Kraj, 11 stycznia 2010

Firmy outdoorowe przeprowadzą przegląd ofert badawczych

Firmy outdoorowe przechodzą do kolejnego etapu prac nad wprowadzeniem standardu badań. Jak zapowiada Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej,...

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 22 września 2009

Cityboard Media zaniepokojone ruchami IGRZ

Cityboard Media, jedna z firm wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, wyraża zaniepokojenie przebiegiem rozmów w sprawie wyboru standardu badań...

Kraj, 11 września 2009

Stroer chce standardu badawczego; grozi wystąpieniem z IGRZ

Stroer zagroził wystąpieniem z Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, jeśli wśród jego członków nie dojdzie do konsensusu w sprawie wprowadzenia do...

Kraj, 22 lipca 2009

Według IGRZ rynek outdoorowy skurczył się o 10 proc. w II kwartale

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w II kwartale 176,5 mln zł - o 10 proc. mniej niż w...

Kraj, 22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

Kraj, 22 października 2008

Na reklamę tranzytową w III kwartale wydano 11,6 mln zł

Na reklamę na środkach komunikacji miejskiej w III kwartale br. wydano 11,6 mln zł, o ponad 7 proc. więcej niż...

Kraj, 29 stycznia 2008

Według IGRZ wartość reklamy tranzytowej wyniosła 44 mln zł

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała szczegółowe dane dotyczące wielkości sprzedaży netto w 2007 roku w zakresie reklamy tranzytowej (reklama...

Kraj, 24 stycznia 2008

Outdoor odnotował ok. 20-proc. wzrost przychodów w 2007 r.

Według raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce (bez wydatków w reklamie...

Kraj, 27 czerwca 2007

IAA powołała nowy zarząd

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało członków zarządu, w skład którego weszli: Stanisław Diskau, prezes D'Advertising...

Kraj, 14 maja 2007

AMS wręczył nagrody w drugiej edycji Bram Kraju

Firma reklamy zewnętrznej AMS nagrodziła zwycięzców drugiej edycji konkursu Bramy Kraju. Miasto stołeczne Warszawa otrzymało nagrodę w kategorii najlepsza realizacja...

Kraj, 13 lutego 2007

IGRZ zleci audyt wyników Business Consulting

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGZR) ma zatrudnić audytora, który zweryfikuje raporty na temat przychodów przedstawiane przez firmę Business Consulting. Jest...

Kraj, 24 stycznia 2007

Rynek reklamy zewnętrznej wzrósł o 10,5 proc. w 2006 r.

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej wyniosła 523,8 mln zł w roku 2006, wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Oznacza...

Kraj, 13 grudnia 2006

Lech Kaczoń na czele rady programowej targów Euro-Reklama Outdoor Expo

Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, obejmie funkcję przewodniczącego rady programowej targów Euro-Reklama Outdoor Expo. Targi Euro-Reklama od przyszłego...

Kraj, 9 października 2006

Konkurs na projekt warszawskiej wiaty przystankowej rozstrzygnięty, wkrótce przetarg reklamowy

Pierwszą nagrodę w konkursie na projekt wiat przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie otrzymał zespół Towarzystwa Projektowego z Warszawy i firmy...

Kraj, 21 lipca 2006

Marketerzy wydali na reklamę tranzytową w I półroczu br. 19,7 mln zł

Według danych opublikowanych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość wydatków na reklamę tranzytową (reklama na środkach komunikacji) w Polsce...

Kraj, 6 czerwca 2006

Najpierw konkurs na projekt wiat, a potem wybór operatora reklam na przystankach w Warszawie

Ruszył konkurs na projekt wiat przystankowych w Warszawie. Organizuje go Miasto Stołeczne Warszawa, w którego imieniu konkurs prowadzi Biuro Naczelnego...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Według IGRZ wydatki na outdoor w I kwartale br. wyniosły 112 mln zł

105,8 mln zł na kampanie outdoorowe i 6 mln zł na reklamę mobilną przeznaczyli reklamodawcy w I kwartale tego roku...

Kraj, 19 lipca 2005

AMS ma największe udziały w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA dysponuje największymi udziałami w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według szacunkowych danych...

Kraj, 27 czerwca 2005

IGRZ i władze miasta rozważają rozpisanie konkursu na wyposażenie Warszawy w meble miejskie

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej chciałaby we współpracy z władzami miasta Warszawy przeprowadzić konkurs na wyposażenie miasta w meble miejskie. Jak...

Kraj, 21 czerwca 2005

Paweł Kowalewski ponownie prezesem zarządu IAA

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało władze organizacji na kadencję 2005-2007. Prezesem zarządu ponownie został Paweł...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Magdziak dołączył do rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Andrzej Magdziak, prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, został nowym członkiem rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). Jest...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Członkowie IGRZ mogą wrócić do prac nad standardem badań outdooru

Członkowie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) prawdopodobnie podejmą kolejną próbę stworzenia standardu badań efektywności outdooru. - Nic nie jest przesądzone,...