M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kaczor Donald (marka)"

Kraj, 6 listopada 2009

Mleko Candia skierowane do dzieci przez rok będzie wspierane marketingowo

Firma Candia wprowadza na rynek nowy produkt przeznaczony dla dzieci i młodzieży - mleko półtłuste w opakowaniu z wizerunkami bohaterów...

Kraj, 16 czerwca 2009

Egmont po raz pierwszy foliuje swoje magazyny dla Kubusia

Wydawnictwo Egmont i firma Maspex realizują wspólną akcję promocyjną dla Kubusia Waterrr. Jest to pierwsza taka promocja wydawnictwa realizowana dla...

Kraj, 24 lutego 2009

Królik w nowej odsłonie reklam Fisielu zyskał nową twarz

Wczoraj wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisielu, linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z portfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych...

Kraj, 2 lipca 2008

Jupik prowadzi internetowy konkurs dla dzieci

Marka Jupik (Kofola Holding) uruchamia kolejny konkurs dla dzieci na stronie internetowej marki. Za pomocą specjalnego programu do robienia komiksów...

Kraj, 12 maja 2008

Kofola inwestuje w wizerunek nowej marki wody Jupik Aqua

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Jupik Aqua (producent - Kofola) przygotowana przez agencję PND Futura...

Kraj, 28 lutego 2008

Delecta rozpoczęła duży projekt wsparcia marki Fisiel

Delecta będzie realizowała do końca marca br. projekt silnego wsparcia reklamowego marki Fisiel - linii marchewkowo-owocowych kisieli. Kampania prasowa i...

Kraj, 22 maja 2007

Mieszko reklamuje Zozole za pomocą Vrzepek

Ruszyła akcja "Vrzepka!" - ogólnopolska promocja konsumencka marki Zozole (Mieszko SA). Pomysłodawcą i realizatorem akcji jest agencja Hand Made. Głównym...

Kraj, 17 sierpnia 2005

Unilever rozpoczyna akcję "Smaruj do szkoły z Ramą"

Unilever rozpoczyna promocję margaryn i serków Rama. Wystarczy zebrać trzy kody kreskowe z dowolnego produktu Rama, aby otrzymać kolorowe pudełko...

Kraj, 5 sierpnia 2005

Egmont przewiduje wysoką sprzedaż "Czarodziejek Witch"

Wydawnictwo Egmont Polska szacuje łączną roczną sprzedaż swego dwutygodnika dla dziewczynek "Czarodziejki Witch" na koniec br. na minimum 1,5 mln...

Kraj, 25 października 2004

Agencja Icon zrealizuje trzymiesięczną kampanię reklamową marki Flips

Na zlecenie firm DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar) producenta chipsów, chrupek i płatków śniadaniowych Flips, agencja reklamowa Icon...

Kraj, 30 września 2004

Walt Disney rusza z audycjami w lokalnych stacjach radiowych

Walt Disney Company Polska rusza w najbliższy weekend z audycjami "Disney w radio" w 27 lokalnych i regionalnych stacjach radiowych....

Kraj, 26 sierpnia 2004

Egmont liderem w badaniu Maluchy dotyczącym czytelnictwa wśród dzieci

Egmont Polska, wydawca prasy dla dzieci, jest liderem najnowszej fali badania czytelnictwa prasy o nazwie Maluchy przeprowadzanego wśród dzieci w...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Anna Górny będzie marketing managerem w wydawnictwie Egmont Polska

Anna Górny objęła stanowisko marketing managera w wydawnictwie Egmont Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 20 maja 2004

Phoenix Media organizuje roadshow wspierający sprzedaż "Kaczora Donalda" dla Egmontu

Wydawnictwo Egmont organizuje cykl imprez promocyjnych w całej Polsce związany z 10-leciem wydawania tygodnika "Kaczor Donald". Zaplanowany roadshow odbędzie się...

Kraj, 12 maja 2004

Marka chrupek Flips wspierana promocją konsumencką

Firma PPH K&D Kadar, producent m.in. chrupek kukurydzianych Flips, przygotowała prawie trzymiesięczną promocję konsumencką dla konsumentów tej marki wspieraną kampanią...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Cykl imprez dla "Kaczora Donalda", głównego pisma Egmontu

Cykl imprez zorganizuje wkrótce wydawnictwo Egmont Polska w związku z obchodami 10-lecia swego koronnego tytułu - tygodnika "Kaczor Donald". Imprezy...

Kraj, 16 stycznia 2004

Egmont planuje nowy tytuł i świętuje 10-lecie "Kaczora Donalda"

Wydawnictwo Egmont Polska planuje w najbliższej przyszłości wprowadzenie na rynek nowego tytułu - ma być to magazyn do nauki angielskiego...

Kraj, 25 sierpnia 2003

Lego wesprze kampanią reklamową nowe zabawki Rahkshi

Lego Polska planuje kampanię reklamową nowych zabawek Rahkshi z serii Bionicle. Adaptację spotu reklamowego przygotowano we własnym zakresie. Planowaniem i...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Najwyższa od dwóch lat sprzedaż tygodnika dla dzieci "Kaczor Donald"

Wydawnictwo Egmont Polska specjalizujące się w prasie dla dzieci i młodzieży zanotowało najwyższy od ponad dwóch lat wynik sprzedaży swego...

Kraj, 25 lipca 2003

Puchalska została nowym szefem reklamy w Egmont Polska

Katarzyna Puchalska została nowym szefem biura reklamy wydawnictwa Egmont Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Krzywińską, której dalsze plany zawodowe...

Kraj, 23 czerwca 2003

Egmont przygotował wakacyjne wsparcie dla tygodnika "Kaczor Donald"

Wydawnictwo Egmont Polska przygotowało letnią kampanię promocyjną swojego flagowego tytułu adresowanego do dzieci - tygodnika "Kaczor Donald". Począwszy od lipca...

Kraj, 22 sierpnia 2002

Haribo przygotowuje kampanię reklamową żelków

We wrześniu br. rusza czteromiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa żelków Haribo. Głównym celem komunikacyjnym jest podtrzymanie pożądanego wizerunku marki Haribo wśród...