M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kaleidoscope (marka)"

Kraj, 1 sierpnia 2013

G+J będzie wydawać kolejny magazyn dla LOT-u

Klasa biznes oraz pasażerowie klas elite i premium będą mogli poczytać luksusowy magazyn "Inspire".

Kraj, 27 czerwca 2013

Orange rozszerza współpracę z Martyną Wojciechowską

Znana podróżniczka, celebrytka, redaktor naczelna "National Geographic" będzie znów reklamowała usługi sieci Orange.

Kraj, 29 maja 2013

BNP Paribas dla zamożnych

Bank promuje swoje usługi bankowości prywatnej.

Kraj, 30 września 2011

"Kaleidoscope" chce być bardziej elegancki

Pismo wydawane dla PLL LOT ukazało się w nowej odsłonie.

Kraj, 8 marca 2011

G+J tworzy samodzielny dział dla customów

G+J Corporate Media to nowy dział wydawnictwa poświęcony projektom dla klientów biznesowych. Jego zespół tworzą głównie pracownicy G+J Polska.

Kraj, 4 lutego 2011

Rusza serwis Autosalon24.pl

Serwis specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez internet lub telefon.

Kraj, 28 października 2010

Staniszewska w BR "Harvard Business Review"

Zespół reklamowy magazynu powiększył się o nowego specjalistę.

Przetargi, 12 marca 2010

G+J Polska będzie wydawcą "Kaleidoscope"

Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z G+J Polska na wydawanie magazynu pokładowego "Kaleidoscope". Nowy wydawca został wybrany w konkursie,...

Przetargi, 21 stycznia 2010

Siedem firm zaproszonych do przetargu na "Kaleidoscope"

PLL LOT zaprosiło siedem firm do przetargu na wydawanie pokładowego magazynu "Kaleidoscope". Jak przekazała Dorota Haller, dyrektor marketingu LOT-u, wśród...

Kraj, 14 stycznia 2010

"Kaleidoscope" do czasu znalezienia nowego wydawcy zniknie z rynku

PLL LOT do pierwszych dni lutego br. czeka na zgłoszenia firm, które chcą wziąć udział w przetargu na wydawanie magazynu...

Kraj, 12 stycznia 2010

"National Geographic" i "Focus" w samolotach LOT-u, G+J walczy o "Kaleidoscope"

PLL LOT wraz z wydawnictwem G+J realizują wspólną akcję promocyjną, w ramach której na wszystkich rejsach rozkładowych w lutym i...

Kraj, 29 października 2009

Żelazna Studio współpracuje z Weber Shandwick

Żelazna Studio oferujące kompleksową obsługę fotograficzną rozpoczęło współpracę z agencją public relations Weber Shandwick. Wspólne działania obejmują m.in. dokumentację fotograficzną...

Kraj, 6 listopada 2008

Ewa Czerwińska dyrektor sprzedaży w agencji Kava Kava

Ewa Czerwińska dołączyła do zespołu agencji Kava Kava, wydawcy magazynu pokładowego PLL LOT "Kaleidoscope". Będzie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i...

Kraj, 21 października 2008

Genesis PR zajmie się obsługą agencji Kava Kava

Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Kava Kava. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego oraz kompleksowe doradztwo w zakresie...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Samsung szykuje dużą kampanię Omni, jednej z kluczowych komórek w tym roku

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek nowy telefon komórkowy o nazwie Omnia (typu smartfon, czyli wielofunkcyjny telefon i minikomputer w...

Kraj, 25 lipca 2008

Samsung przygotował specjalną kampanię związaną z letnią olimpiadą

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek nowy telefon Samsung F480, który został oficjalnym telefonem tegorocznych igrzysk olimpijskich Pekin 2008. Motywy...

Kraj, 14 kwietnia 2008

"Kaleidoscope" zmienia profil; Monika Rosa-Grzegorczyk odpowiada za reklamę

PLL LOT wprowadziło na pokłady swoich samolotów zmieniony magazyn pokładowy "Kaleidoscope". Jego wydawcą jest wyłoniona w przetargu (rozstrzygniętym na początku...

Przetargi, 7 stycznia 2008

LOT szuka agencji PR do stałej współpracy

Polskie Linie Lotnicze LOT zdecydowały się rozpocząć stałą współpracę z agencją public relations. Będzie ona wybrana spośród 11 firm zaproszonych...

Przetargi, 2 stycznia 2008

Kava Kava wydawcą tytułów "Kaleidoscope" i "Wings"

Polskie Linie Lotnicze LOT rozstrzygnęły konkurs, który miał wyłonić wydawcę magazynów pokładowych "Kaleidoscope" (dla PLL LOT) i "Wings" (dla Centralwings)....

Kraj, 31 lipca 2007

Piotr Samson nowym szefem marketingu LOT-u

Piotr Samson, dotychczasowy doradca zarządu ds. strategii, został nowym dyrektorem biura marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych LOT. Na tym...

Kraj, 21 czerwca 2006

Linie lotnicze Centralwings planują uruchomienie własnego magazynu pokładowego

Centralwings, tanie linie lotnicze należące do Polskich Linii Lotniczych LOT SA, planują uruchomienie magazynu pokładowego. Informację potwierdził Piotr Jakubowski, specjalista...

Kraj, 5 czerwca 2006

Iga Niewiadomska zarządza firmą Goodwill PR w grupie Mothership

Iga Niewiadomska została partnerem zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie public relations Goodwill PR, która rozpoczyna działalność w grupie Mothership...

Kraj, 18 maja 2006

"Kaleidoscope" poszerza dystrybucję o sieć hoteli

Począwszy od wydania majowego, "Kaleidoscope", miesięcznik pokładowy PLL LOT (Bonnier Business Polska), poszerza dystrybucję. Jej celem jest zwiększenie grona czytelników....

Kraj, 13 lutego 2006

Jakub Jezierski nowym dyr. artystycznym tytułu "Kaleidoscope"

"Kaleidoscope", miesięcznik pokładowy PLL LOT wydawany od niedawna przez Bonnier Business Polska, ukazał się w odświeżonej formule. Obecny wygląd jest...

Kraj, 2 grudnia 2005

Bonnier po wygraniu przetargu na "Kaleidoscope" może rozbudować portfolio BtoB

Bonnier Business Polska może poszerzyć portfolio wydawnicze w niedalekiej przyszłości, deklaruje Waldemar Tevnell, prezes wydawnictwa. Deklaracja następuje po wygraniu przetargu...

Kraj, 26 października 2005

Masterlink promuje wizerunek i nową usługę przesyłek do Europy

Firma kurierska Masterlink Express rusza z kampanią reklamową, której celem obok wzmocnienia wizerunku firmy jest pozyskanie klientów nowej usługi DPD...

Kraj, 10 października 2005

Hubert Musiał nowym naczelnym "Tele Magazynu"

Hubert Musiał został nowym redaktorem naczelnym "Tele Magazynu" (Grupa Wydawnicza "Polskapresse"). Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Jabłońską, która została wicenaczelną....

Kraj, 10 sierpnia 2005

Business Press szuka środków na spłatę zadłużenia

Spółka Business Press szuka partnera, który przejąłby wydawanie miesięcznika "Businessman Magazine". Wydawca nie wyklucza także możliwości udzielenia licencji i sprzedaży...

Kraj, 8 sierpnia 2005

Business Press złożył wniosek o upadłość spółki, Edipresse wydawcą "Kaleidoscope"

Spółka Business Press, wydawca m.in. "Businessman Magazine", złożyła wniosek o upadłość firmy. Wniosek zawiera klauzulę o możliwości zawarcia układu. Równocześnie...

Kraj, 29 września 2004

Nakład "Businessman Magazine" wzrasta, w planach kampania promocyjna

Wydawnictwo Business Press podniesie o 25 tys. egzemplarzy nakład miesięcznika "Businessman Magazine", który osiągnie tym samym poziom 80 tys. egzemplarzy....

Kraj, 8 lipca 2004

Kierownicy tytułów w Business Press przejęli obowiązki dyrektora biura reklamy

Obowiązki dyrektora Biura Reklamy Business Press przejęli kierownicy tytułów wydawnictwa, co jest związane z odejściem dotychczasowej szefowej biura Marioli Wiercińskiej...

Kraj, 20 stycznia 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową Peugeot 607

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała najnowszą kampanię reklamową modelu samochodu Peugeot 607. Celem kampanii jest umocnienie jego wizerunku...

Kraj, 23 października 2003

Przedłużenie umowy LOT-u z Business Pressem na wydawanie magazynu "Kaleidoscope"

(Business Press) Polskie Linie Lotnicze LOT (PLL LOT) oraz wydawnictwo Business Press podpisały umowę dotyczącą wydawania miesięcznika pokładowego PLL LOT...

Kraj, 4 września 2003

Nowa obsada miesięcznika "Wróżka" z dawnego składu "Zwierciadła"

Renata Mikołajczyk jest nową redaktor naczelną miesięcznika "Wróżka" Wydawnictwa Te-Jot. Do czerwca br. na tym stanowisku była Danuta Górecka. Renata...

Kraj, 8 maja 2003

Iwona Poklewska nową dyrektor biura reklamy Business Press

Iwona Poklewska objęła 5 maja br. stanowisko dyrektora biura reklamy Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynów "Businessman Magazine", "Kaleidoscope",...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Iga Niewiadomska w Ink & Company

Iga Niewiadomska, dotychczasowa dyrektor ds. kontaktów z klientami strategicznymi w Media Express, wydawcy "Super Expressu", została dyrektorem zarządzającym agencji PR...

Kraj, 26 lipca 2002

Trwa kampania dwóch kolejnych wydań "Businessman Magazine"

Miesięcznik "Businessman Magazine" przeprowadza kampanię reklamową. Jej celem jest, jak powiedziała Gabriela Stuczyńska, koordynator ds. promocji Business Press - wydawcy...