M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Kaleński Igor (ludzie)"

Kraj, 1 sierpnia 2016

Kamil Redestowicz dyrektorem kreatywnym BBDO Warszawa

Michał Nowosielski rozstaje się z agencją.

Kraj, 4 maja 2016

Igor Kaleński został CEO BBDO Warszawa

Piotr Batogowski odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego i prezesa agencji.

Kraj, 30 września 2014

Szymon Gutkowski prezesem zarządu SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej ma nowego przewodniczącego.

Kraj, 4 września 2014

SAR wybierze nowego prezesa

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego z Saatchi & Saatchi Poland Stowarzyszenie powoła nowego szefa.

Kraj, 3 września 2014

Morkowski nowym CEO polskiego oddziału Saatchi & Saatchi

Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO agencji Saatchi & Saatchi Polska, a Patrycja Bruź-Soniewicka zostaje nowym managing directorem agencji.

Kraj, 30 października 2013

S&S plus IS - szczęśliwy koniec akwizycyjnej epopei

Po pięciu latach coraz ściślejszej współpracy i akwizycyjnych zabiegów wczoraj oficjalnie polski oddział Saatchi & Saatchi ogłosił przejęcie agencji Interactive Solutions. Na czele nowej, liczącej ok. 300 osób struktury stać będzie Igor Kaleński, dotychczasowy CEO S&S w Polsce.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Wojciech Borowski na czele rady nadzorczej SAR

CEO McCann Worldgroup pozostaje na stanowisku w organizacji.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Zmienił się prezes i skład zarządu.

Kraj, 26 czerwca 2013

Igor Kaleński prezesem SAR

Stowarzyszenie na walnym zgromadzeniu wybrało nowe władze.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Szesnaście agencji dołącza do SAR

Igor Kaleński oraz Jakub Kamiński członkami zarządu reprezentującego KTR.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Saatchi & Saatchi z największą liczbą nominacji na KTR

Agencja Saatchi & Saatchi zdobyła najwięcej nominacji w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy.

Przetargi, 21 listopada 2011

Team One z budżetem banku BPH

Agencja z grupy Saatchi & Saatchi wygrała przetarg banku.

Kraj, 12 września 2011

Michał Kazimierczak dyr. zarządzającym Saatchi & Saatchi

Ma łączyć nową funkcję z dotychczasową - dyrektora działu obsługi klienta.

Kraj, 31 marca 2011

Saatchi przejmuje obsługę marki Milka

Saatchi, która pracowała do tej pory dla Wedla, ma się zająć obsługą marki Milka z portfolio Kraft Foods.

Kraj, 16 marca 2011

Saatchi & Saatchi reaktywuje Team One

Team One powraca jako nazwa jednego z zespołów wyodrębnionych ostatnio w strukturach agencji.

Kraj, 15 marca 2011

Bartnik pozostanie w branży

Były wiceprezes grupy Saatchi & Saatchi odchodzi - nie podaje, jakie ma dalsze plany zawodowe poza tym, że zostanie w branży.

Kraj, 14 marca 2011

Bartnik odchodzi z Saatchi & Saatchi

Były wiceprezes grupy rozstaje się z nią na dobre.

Kraj, 19 stycznia 2011

Współpraca opóźniona, ale nadal aktualna

Saatchi & Saatchi Digital oraz Interactive Solutions przekładają plany integracji.

Kraj, 12 stycznia 2011

Tomasz Bartnik przestał być wiceprezesem w Saatchi

Pozostaje w grupie jako ekspert, ale nie będzie już pełnił funkcji menedżerskich.

Kraj, 1 grudnia 2010

Rada Reklamy wybrała nowych arbitrów

Na ostatnim walnym zebraniu członków organizacji doszło do wyboru osób, które będą rozpatrywać skargi na reklamy w latach 2010-2012.

Kraj, 4 października 2010

Saatchi korzysta z sieciowej pomocy w przetargu PTC

Jason Romeyko, creative director Saatchi Europe, oraz John Pallant, regional creative director Saatchi EMEA, pracują przy prezentacjach przetargowych dla marketera.

Kraj, 29 czerwca 2010

Wedel dla Japończyków

Japońska grupa Lotte nowym właścicielem Wedla. Ostateczne warunki przejęcia jeszcze nieznane.

Kraj, 11 lutego 2010

Igor Kaleński tymczasowo zarządza Saatchi & Saatchi Direct

Anna Sierpowska, która pełniła w Saatchi & Saatchi Direct funkcję managing directora, odeszła z agencji. Jej dalsze plany zawodowe nie...

Kraj, 2 lutego 2010

Team One kończy działalność; team Simplusa odchodzi z agencji

Agencja reklamowa Team One kończy swoją działalność. Decyzją światowych władz Publicis Groupe oraz Saatchi & Saatchi 1 kwietnia br. prace...

Kraj, 19 sierpnia 2009

Agnieszka Kwaśniewska dyrektorem strategicznym w Saatchi & Saatchi Think Tank

Agnieszka Kwaśniewska 1 września br. obejmie stanowisko dyrektora strategicznego w Saatchi & Saatchi Think Tank. Będzie kierować pracą strategów, a...

Kraj, 12 maja 2009

Saatchi & Saatchi hubem Novartisu na Europę Środkowo-Wschodnią

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi została regionalnym hubem dla Novartisu. Polski oddział agencji odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej (dwie globalne...

Kraj, 8 lipca 2008

Po odejściu P&G Saatchi & Saatchi X w Polsce przestaje istnieć

Po odejściu Procter & Gamble struktura Saatchi & Saatchi X w Polsce przestaje istnieć - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. P&G było...

Kraj, 9 czerwca 2008

Monika Biedrzycka będzie zarządzała Momentum Worldwide

Monika Biedrzycka została prezesem i dyrektorem generalnym agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. Pracę rozpocznie 23 czerwca br. - Jestem przekonany,...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Saatchi potwierdza, że Igor Kaleński obejmie stanowisko CEO grupy

Saatchi & Saatchi potwierdziło informacje opublikowane w DS "MMP" z 24 kwietnia br. o tym, że Igor Kaleński obejmie stanowisko...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Igor Kaleński odchodzi z Momentum, prawdopodobnie pokieruje grupą Saatchi & Saatchi w Polsce

Igor Kaleński, dyrektor zarządzający agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide, odszedł z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie udało nam...

Kraj, 14 czerwca 2007

Grand Prix i 10 statuetek w konkursie Golden Arrow

Jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało Grand Prix, 10 statuetek Golden Arrow oraz 17 wyróżnień. Do konkursu napłynęło 120...

Kraj, 20 grudnia 2006

MRM/Momentum zmienia się w Momentum Worldwide, więcej klientów sieciowych

Należąca do McCann WorldGroup agencja marketing services MRM/Momentum od nowego roku będzie funkcjonować pod nazwą Momentum Worldwide. Pozycjonowanie i zakres...

Kraj, 18 grudnia 2006

McCann WorldGroup likwiduje markę Zentropy; rozdziela MRM i Momentum

Grupa reklamowa McCann WorldGroup wprowadza zmiany w organizacji struktur i zakresach kompetencyjnych poszczególnych spółek. Agencja interaktywna Zentropy Partners przekształci się...

Kraj, 1 czerwca 2006

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji w jury Golden Arrow

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli...

Kraj, 1 lutego 2006

SMB uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) razem z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego....

Kraj, 21 kwietnia 2005

Anna Pasińska odeszła z MRM/Momentum

Anna Pasińska, dyrektor ds. rozwoju w agencji marketing services MRM/Momentum, rozstała się z firmą. Nie udało nam się skontaktować z...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Kodeks praktyk nowobiznesowych SMB po wakacjach

Przygotowywany przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) kodeks etyczny regulujący praktyki przetargowe ma być ostatecznie zaakceptowany we wrześniu. Obecnie trwają konsultacje...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Firmy marketing services rozważają opcję przyłączenia się do SAR-u

Przedstawiciele firm marketing services zastanawiają się nad stworzeniem własnej reprezentacji w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Zdaniem Igora Kaleńskiego, managing...

Kraj, 10 października 2002

Zmiany w agencji MRM Partners

Z MRM Partners (należącej do Grupy McCann-Erickson WorldGroup) odszedł Jakub Steuermark kierujący działem new business agencji. Jego stanowisko w związku...