M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Kantar Millward Brown (firma)"

Zagranica, 6 lipca 2018

Mundialowa kampania Visa najskuteczniejsza w Wielkiej Brytanii

Przyczyniła się do tego popularność ambasadora marki Visa - szwedzkiego piłkarza Zlatana Ibrahimovicia, który grał m.in. w klubie Manchester United.

Kraj, 25 czerwca 2018

"Claudia" testuje format na wakacje

Dodatkowo wydawca rozszerzył zasięg dystrybucji "Claudii" o 6 tys. punktów sprzedaży.

Kraj, 19 czerwca 2018

Mateusz Galica ponownie prezesem PTBRiO

Organizacja badaczy wybrała nowy zarząd i przyjęła strategię na najbliższe lata.

Kraj, 25 maja 2018

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Kraj, 17 kwietnia 2018

"Claudia" przeszła relaunch

Najnowszy numer wspiera kampania promocyjna.

Kraj, 20 marca 2018

Bauer daje domom mediowym nowe narzędzie plannerskie

Wydawnictwo wdraża "zasięgowy model planowania magazynów", który wiąże wskaźniki zasięgowe ze sprzedażą egzemplarzową.

Kraj, 9 marca 2018

Kantar Millward Brown powołuje zespół od e-sportu

Zespołem kierują dr Michał Lutostański oraz Michał Mango.

Kraj, 4 grudnia 2017

Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"

Badania satysfakcji klientów domów wykonał instytut Kantar Millward Brown.

Kraj, 27 listopada 2017

Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

W dorocznym raporcie Biura Reklamy uhonorowaliśmy najlepsze biura w kategoriach TV, internet, radio, OOH, magazyny, dzienniki i kino. Podstawą wyboru było badanie Kantar Millward Brown.

Kraj, 24 października 2017

Raport "Biura Reklamy" w grudniowym "Media & Marketing Polska"

W publikacji zaprezentujemy portrety 51 biur na podstawie badań Kantar Millward Brown.

Kraj, 20 lipca 2017

"Media & Marketing Polska" zbada rynek studiów produkcyjnych

Projekt realizujemy wspólnie z firmą Kantar Millward Brown.

Kraj, 13 lipca 2017

Kantar Millward Brown: polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni

To jeden z wniosków płynących z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA oraz danych NC+.

Kraj, 12 lipca 2017

RMF FM, Radio Zet i Program 1 PR z największą słuchalnością

Liderzy zanotowali jednak spadki. Wzrosła słuchalność Tok FM, Antyradia, Radia Maryja, RMF Classic i Muzo.fm. Wśród sieci na podium są Eska, Audytorium 17 i RMFMaxxx.

Zagranica, 21 czerwca 2017

Toyota najcenniejszą marką samochodową

Największy wzrost wśród marek z pierwszej dziesiątki, o 32 proc., zanotowała Tesla.

Zagranica, 7 czerwca 2017

BrandZ: Google ponownie najcenniejszą marką świata

Amazon po raz pierwszy w czołowej piątce rankingu.

Kraj, 20 kwietnia 2017

Nigel Hollis gościem specjalnym konferencji Kantar Millward Brown

Wydarzenie odbędzie się pod hasłem "Jak budować markę w cyfrowym świecie?".

Kraj, 28 marca 2017

Kantar tworzy jednostkę Kantar Healthcare

Nowym podmiotem pokieruje jako managing director Dorota Cudna-Sławińska.

Kraj, 19 stycznia 2017

Rusza Creative House Kantara w Polsce

Będzie to zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla agencji badawczych.

Od redakcji, 11 stycznia 2017

Kantar Millward Brown: media tradycyjne pomogą dotrzeć do pokolenia Z

Firma badawcza publikuje wyniki globalnego projektu dotyczącego m.in. pokolenia Z. Obejmuje on także Polskę.

Kraj, 30 listopada 2016

"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku

Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.