M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kaplan Thaler Group (firma)"

Zagranica, 14 grudnia 2006

P&G konsoliduje budżet reklamowy Herbal Essences w Leo Burnett

Procter & Gamble powierzył obsługę reklamową marki szamponów Herbal Essences agencji Leo Burnett z Chicago. Współpraca dotyczy Ameryki Północnej. Na...

Zagranica, 5 czerwca 2006

Publicis przesuwa szefa kreacji do nowych projektów dla Procter & Gamble

Publicis Groupe przesuwa Cliffa Francisa, globalnego dyrektora kreatywnego, na nowe stanowisko director creative strategy współpracującego z koncernem Procter & Gamble....

Zagranica, 11 stycznia 2006

Agencja Kaplan Thaler Group będzie obsługiwać amerykański budżet leku Lipitor

Koncern farmaceutyczny Pfizer wybrał agencję Kaplan Thaler Group (Publicis Groupe) z Nowego Jorku do obsługi amerykańskiego budżetu kreatywnego leku Lipitor...

Zagranica, 22 grudnia 2004

Pfizer nie będzie reklamował leku Celebrex

Koncern farmaceutyczny Pfizer zamierza zaprzestać reklamowania swojego leku na bóle stawów o nazwie Celebrex. Według informacji opublikowanej w "The New...

Zagranica, 19 października 2004

P&G zmienia motyw przewodni reklam Herbal Essence

Śpiewanie zamiast orgazmu pod prysznicem - Procter & Gamble Co. (P&G) postanowił zmienić eksploatowany już od 10 lat motyw przewodni...

Zagranica, 20 lutego 2004

Pfizer rozważa nowe warianty strategii marketingowej dla Viagry

Koncern farmaceutyczny Pfizer prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat nowej strategii marketingowej dla leku na dysfunkcję erekcyjną Viagra. Amerykańscy...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Trzy agencje wygrały budżet leków koncernu Pfizer

Trzy agencje wygrały budżet leków amerykańskiego koncernu farmaceutycznego Pfizer. Przetarg dotyczył brandów: Zyrtec, Zoloft i Bextra. Oceniany na 74 mln...

Zagranica, 18 kwietnia 2003

Szampon P&G bez wsparcia głównej agencji

Procter & Gamble zdecydował się na relaunch szamponu Daily Defense bez wsparcia głównej agencji reklamowej obsługującej ten brand. Marka była...

Zagranica, 15 kwietnia 2003

McCann-Erickson wygrywa budżet reklamowy Capital One

McCann-Erickson (z oddziałami w Nowym Jorku i Londynie) wygrał przetarg na budżet reklamowy firmy Capital One. Planowanie i zakup mediów...

Zagranica, 10 lutego 2003

Capital One ogranicza short-listę przetargu na wart 145 mln dol. budżet

Firma Capital One ograniczyła short-listę przetargu na swój budżet reklamowy (wart 145 mln dol.) do 4 uczestników. Tym samym w...

Zagranica, 29 sierpnia 2002

Saatchi & Saatchi rozpocznie obsługę budżetu reklamowego KitchenAid

Należący do koncernu Whirlpool Corp. brand KitchenAid wybrał należącą do Publicis Groupe agencję reklamową Saatchi & Saatchi do obsługi swojego...

Zagranica, 23 maja 2001

PROCTER & GAMBLE KUPUJE MARKĘ CLAIROL

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na zakup marki Clairol od Bristol-Myers Squibb Co. za kwotę 4,95 mld dol. Przejęcie,...