M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kasia (marka)"

Kraj, 15 grudnia 2015

Świąteczna aktywacja marki Kasia

Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni.

Kraj, 13 maja 2015

Isobar Polska odpowiada za social media marki Kasia

Agencja po przetargu Unilevera rozpoczyna współpracę z marką.

Kraj, 22 kwietnia 2015

DDC Media zmienia się w Media DDB & Tribal

Internetowy dom mediowy grupy CP DDB pod nowym szyldem. Będzie nim kierować Krzysztof Dębski.

Przetargi, 24 kwietnia 2014

Gong wygrał przetarg Dove

Agencja poszerza zakres współpracy z Unileverem.

Kraj, 17 grudnia 2013

Tribal DDB wdraża nowy projekt dla Unilevera

Agencja uruchomiła nowy serwis powiązany z marką Kasia.

Kraj, 21 marca 2013

Margaryna Kasia namawia do przedświątecznych wypieków

Unilever mocno wspiera swój produkt w kanałach VoD.

Kraj, 11 grudnia 2012

Tribal DDB Warszawa przedłuża współpracę z Carte d’Or

Agencja będzie nadal obsługiwać markę Unilevera w regionie.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Przetargi, 28 czerwca 2012

Tribal DDB Warszawa dla Unilevera

Agencja przygotuje i wdroży strategię online dla marek Kasia, Rama, Hera.

Kraj, 29 listopada 2011

Daniel Jaworski ma nowe kompetencje w Unileverze

Odpowiada za kategorię hair care.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Daniel Jaworski awansował w Unileverze

Menedżer odpowiedzialny za Kasię i Hellmann's awansował w strukturach działu marketingu.

Kraj, 17 czerwca 2010

Netizens wzmacnia kompetencje strategiczne

Do zespołu agencji dołączył Krzysztof Wierzbicki, były strateg Click5.

Kraj, 21 maja 2010

Unilever szykuje na lato kampanię telewizyjną Kasi

W lipcu Unilever Polska rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową marki Kasia. Będzie to prawdopodobnie jedyna tegoroczna kampania Kasi w telewizji.

Przetargi, 30 listopada 2009

Click5 przejmie od Net Inspire obsługę marki Kasia w internecie

Click5 wygrała przetarg na kompleksową obsługę w internecie marki Kasia z portfolio Unilever Polska. Agencja formalnie będzie będzie pracować dla...

Kraj, 16 kwietnia 2009

Change Communications rozbudowuje dział obsługi klienta

Dział obsługi klienta Change Communications powiększył się o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła w agencji stanowisko account supervisora. Ostatnio pracowała...

Kraj, 8 lipca 2008

Unilever wspiera markę Kasia promocją konsumencką

Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna marki Kasia firmy Unilever - "Letnie pieczenie z nagrodami". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz...

Kraj, 9 czerwca 2008

Cztery awanse i nowa osoba w PHD

W zespole PHD Poland awansowały cztery osoby. Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowisko senior accounta. Walecka jest odpowiedzialna...

Kraj, 26 maja 2008

IQ Marketing przygotował oprawę promocji margaryn Kasia i Delma Extra

IQ Marketing przygotował oprawę promocji margaryn Unilevera - Delma Extra i Kasia. Celami akcji promocyjnej Delma Extra opartej na mechanice...

Kraj, 16 lutego 2007

Unilever rozpoczyna promocję marek ekonomicznych

Firma Unilever rozpoczyna trzecią edycję promocji konsumenckiej "Koloniada" dla marek: Saga, Kasia, Delma Extra i Amino. Celem akcji jest wzrost...

Kraj, 14 lutego 2007

IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną AtomClick

Agencja marketing services IQ Marketing tworzy strukturę interaktywną pod nazwą AtomClick. Na razie działa ona wewnątrz spółki, ale może być...

Kraj, 21 lutego 2005

Unilever buduje rodzinny wizerunek brandów ekonomicznych

Unilever rozpoczął promocję konsumencką marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino realizowaną pod nazwą Koloniada 2005. Celem akcji jest wzrost...