M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Kastory Paweł (ludzie)"

Kraj, 15 września 2015

Agencje, marketerzy, SAR i procurement o przetargach

Po raz pierwszy szeroka reprezentacja środowiska reklamowego weźmie udział w dużym evencie organizowanym przez branżę procurementu.

Kraj, 20 stycznia 2015

DDB Warszawa łączy się z Tribal DDB

Michał Rutkowski, dotychczasowy managing director Tribal DDB, zmienia obszar działalności i przechodzi do Grupy naTemat, gdzie obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego.

Kraj, 19 stycznia 2015

DDB Warszawa łączy się z Tribal DDB

Michał Rutkowski, dotychczasowy managing director Tribal DDB, przechodzi do Grupy naTemat, gdzie obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Zmienił się prezes i skład zarządu.

Kraj, 21 czerwca 2013

Paweł Kastory w Polskiej Radzie Biznesu

CEO DDB Warszawa został wiceprezesem stowarzyszenia.

Kraj, 16 października 2012

DDB Warszawa wyodrębnia DDC Media

Ze struktur agencji została wydzielona firma specjalizująca się w obsłudze kampanii w internecie.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Szesnaście agencji dołącza do SAR

Igor Kaleński oraz Jakub Kamiński członkami zarządu reprezentującego KTR.

Kraj, 25 marca 2011

Corporate Profiles DDB stawia na nowe media

Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.

Kraj, 10 marca 2010

SAR radykalizuje postawę; ma nowy zarząd i radę nadzorczą

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podczas poniedziałkowego walnego zebrania gromadzącego ok. 50 uczestników (łącznie do SAR-u należy ok. 75 firm reprezentowanych...

Kraj, 17 kwietnia 2009

CP DDB Group zawiesza DDB Sponsoring; rozważa opcje rozwoju Touchpoint RC

Corporate Profiles DDB Group rozważa różne opcje dotyczące przyszłości agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC (o zmianach i redukcjach zespołu informowaliśmy...

Kraj, 25 marca 2009

Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak przestaną zarządzać Touchpoint RC

Jacek Pawlak, managing & creative director firmy marketing services Touchpoint RC, potwierdził oficjalnie odejście z firmy (pisaliśmy o tym w...

Kraj, 23 marca 2009

Touchpoint RC rozstaje się z większością pracowników

Z agencji marketingu zintegrowanego Touchpoint RC (Corporate Profiles DDB Group) odejdzie pięć z zatrudnionych łącznie ośmiu osób, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 1 grudnia 2008

CP DDB może rozpocząć obsługę kolejnych klientów z Kazachstanu

Grupa usług komunikacyjnych Corporate Profiles DDB rozmawia z kolejnymi marketerami z Kazachstanu na temat obsługi ich budżetów reklamowych. Jest to...

Kraj, 12 listopada 2008

DDB reorganizuje struktury; Zuzanna Warowna client service directorem

Agencja reklamowa DDB zdecydowała o uproszczeniu struktur obsługi klienta. W tym celu zostało utworzone stanowisko client service directora, które objęła...

Kraj, 2 kwietnia 2008

SAR zmienia nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

SAR zmienił nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zdecydowano o tym podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków SAR, które odbyło się...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Marek Gargała prezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych

Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Publicis, został nowym prezesem zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Do wyboru doszło podczas wczorajszego...

Kraj, 25 lutego 2008

DDB Bielany - nowa agencja w grupie Corporate Profiles DDB do obsługi konkurencyjnego klienta

W obrębie Corporate Profiles DDB Group powstała nowa agencja reklamowa DDB Bielany (w dzisiejszym serwisie informacja o jej pierwszym kliencie...

Kraj, 7 stycznia 2008

Dariusz Wójtewicz szefem sprzedaży Gutenberg On Line

Dariusz Wójtewicz objął stanowisko szefa sprzedaży w domu produkcyjnym Gutenberg On Line należącym do Corporate Profiles DDB Group. Wcześniej pracował...

Kraj, 21 grudnia 2007

Paweł Kastory zastąpi Przemysława Liszyka w Gutenberg On Line

Przemysław Liszyk, dotychczasowy prezes i dyrektor generalny domu produkcyjnego Gutenberg On Line, należącego do Corporate Profiles DDB Group, odchodzi z...

Kraj, 29 maja 2006

Corporate Profiles DDB Group rozważy możliwość wprowadzenia usługi BIG

Sieć agencji reklamowych DDB Worldwide wprowadza na rynek nowe usługi pod nową marką - DDB Brand Integrity Group (BIG). Będzie...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych ukonstytuowało zarząd organizacji

Nowy zarząd Stowarzyszenia Agencji Reklamowych wyłonił wiceprezesa, którym został Marek Żołędziowski, prezes i dyrektor zarządzający Saatchi & Saatchi Group. Sekretarzem...

Kraj, 7 kwietnia 2006

SAR chce zbadać stawki pobierane przez agencje

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) pracuje nad projektem badania ujmującym stawki wynagrodzeń pobierane przez agencje za oferowane usługi. - Chcemy zebrać...

Kraj, 27 września 2005

93 nominacje w Effie Awards 2005

Jury szóstej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2005 oceniło 102 nadesłane prace, 60 w kategorii kampanie reklamowe i 33...

Kraj, 11 lipca 2005

Christian Lainer w zarządzie SAR oraz inne decyzje podjęte podczas walnego zgromadzenia SAR

Christian Lainer, prezes TBWA/Communication Group w Polsce, został nowym członkiem zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Anna Lubowska, Marek Janicki i...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Corporate Profiles DDB Group zamierza wyraziściej wyeksponować usługi BTL

W tym roku Corporate Profiles DDB Group planuje nadanie swoim agencjom, skupionym na szeroko pojętym biznesie BTL, większą rangę. Ma...

Kraj, 30 marca 2005

Corporate Profiles DDB Group rozważa opcję utworzenia nowej spółki

Corporate Profiles DDB Group należąca do Omnicom Group rozważa opcję powołania do życia "alternatywnej" agencji reklamowej. - Jest to jedna...

Kraj, 26 stycznia 2005

KPMG zatwierdziło listę nominacji do nagrody Impactor Roku 2004

Spółka KPMG Audyt po podliczeniu głosów oddanych w ramach plebiscytu Impactor Roku 2004 przedstawiła listę nominowanych do tej nagrody w...

Kraj, 27 grudnia 2004

"Forbes" nominuje do nagrody Człowieka Roku Polskiego Przemysłu Reklamowego

Redakcja magazynu "Forbes" (Axel Springer Polska) postanowiła nominować do nagrody Człowieka Roku Polskiego Przemysłu Reklamowego 2004 następujące osoby: Jakuba Benke,...

Kraj, 20 października 2004

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

Kraj, 6 września 2004

ZFPR skompletował jury konkursu Złote Spinacze 2004

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczął przygotowania do II edycji konkursu Złote Spinacze 2004. Podobnie jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji...

Kraj, 6 lipca 2004

DDB Warszawa utworzyła dwie struktury obsługi klienta

Agencja reklamowa DDB Warszawa rozpoczęła realizację programu zmian strukturalnych firmy. W ramach spółki dojdzie do wydzielenia dwóch niezależnych zespołów, które...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

Kraj, 20 kwietnia 2004

IWP, SAR i ZMR deklarują podpisanie kodeksu etyki reklamowej

Trzy organizacje branżowe: Izba Wydawców Prasy (IWP), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Związek Mediów i Reklamy (ZMR, działa przy Polskiej...

Kraj, 15 kwietnia 2004

DDB Warszawa szkoli pracowników, gotuje się do wzrostu rynku

Agencja reklamowa DDB Warszawa prowadzi cykl szkoleń swoich pracowników. Jest to konsekwencja przeprowadzenia analiz ewaluacyjnych, których pierwsza fala została zrealizowana...

Kraj, 14 kwietnia 2004

SAR przyjął postulaty zmian w briefie zgłoszeniowym do konkursu Effie

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz komitet organizacyjny konkursu efektywności reklamowej Effie przyjęły część rekomendacji zmian w regulaminie złożonych przez Klub...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Klub Strategiczny zarekomendował zmiany w regulaminie Effie

Klub Strategiczny działający pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) złożył rekomendację zmian w regulaminie konkursu efektywności reklamowej Effie. "Postulaty wprowadzenia...

Kraj, 27 stycznia 2004

Nominacje do Impactorów ogłoszone

Znane są już nominacje do nagrody Impactory Roku 2003 w następujących kategoriach: agencja reklamowa (Corporate Profiles DDB, Leo Burnett, PZL),...

Kraj, 15 grudnia 2003

Kreatura zawieszona; szykuje się nowy konkurs branży reklamowej

Spółka VFP Communications, właściciel ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie Kreatura, odwołała tegoroczną 9. edycję konkursu. Przyczyną tej decyzji były sygnały,...

Kraj, 12 grudnia 2003

VFP odwołuje 9. edycję konkursu Kreatura

Informacja prasowa Warszawa, 11 grudnia 2003 r. Więcej informacji: www.media.com.pl Spółka VFP Communications (VFP) podjęła decyzję o zakończeniu negocjacji ze...

Kraj, 12 grudnia 2003

CP DDB nie planuje zmian personalnych po odejściu Beaty Mońki

Odejście Beaty Mońki z Corporate Profiles DDB (CP DDB) do wydawnictwa Axel Springer Polska (objęła tam stanowisko dyrektora zarządzającego ds....

Kraj, 8 grudnia 2003

Agencja Corporate Profiles DDB zmienia nazwę na DDB Warszawa

Począwszy od 1 stycznia 2004 r., agencja reklamowa Corporate Profiles DDB zmieni nazwę na DDB Warszawa. Jest to wynik decyzji...

Kraj, 3 listopada 2003

Oświadczenie: Stanowisko Zarządu SAR wobec przetargu LPP

W związku z sytuacją opisaną przez nas w DS "MMP" z dnia 31 października Stowarzyszenie Agencji Reklamowych przysłało do naszej...

Kraj, 20 października 2003

Kot Przybora i Paweł Kastory napisali...

Klub Twórców Reklamy (nazwa robocza) działający pod egidą SAR w odpowiedzi na informację zamieszczoną w serwisie dziennym "Media i Marketing...

Kraj, 20 października 2003

Jurorzy Effie 2002 nominowali 37 prac do nagród Effie i 4 do mEffie

Organizatorzy konkursu efektywności reklamowej Effie 2002 ogłosili listę nominacji. Spośród startujących w tegorocznej czwartej edycji konkursu prac reklamowych (46 kampanii...

Kraj, 30 czerwca 2003

Poczta Polska nie zgadza się z zarzutami agencji reklamowych

Jan Jankowski, dyrektor Biura Promocji i Informacji, rzecznik prasowy Poczty Polskiej, w odpowiedzi na list wystosowany do niego przez Pawła...

Kraj, 27 czerwca 2003

Olechowski odpiera zarzuty Kastorego w sprawie przetargu Poczty Polskiej

Jacek Olechowski, managing director i wiceprezes zarządu agencji reklamowej DougFaberFamily, która wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Poczty Polskiej, nadesłał...

Kraj, 25 czerwca 2003

Trzy agencje krytykują procedury przetargowe Poczty Polskiej

Podana wczoraj przez "Press" informacja o rozstrzygnięciu przetargu reklamowego rozpisanego przez Pocztę Polską SA na rzecz agencji DougFaberFamily spotkała się...

Kraj, 26 maja 2003

Dyrektorzy kreatywni zadecydują o powstaniu nowej organizacji

Dziś wieczorem odbędzie się spotkanie dyrektorów kreatywnych, na którym ma zapaść decyzja o powołaniu do życia nowej organizacji grupującej twórców...

Kraj, 14 stycznia 2003

Vinci Polska eksperymentuje z reklamą na torbach plastikowych

Vinci Polska zamierza eksperymentalnie sprzedawać reklamę na torbach plastikowych w supermarketach. Jak powiedział Tomasz Szymański, dyrektor handlowy Vinci Polska, oferta...