M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kasztelan (marka)"

Kraj, 30 października 2015

Carlsberg Polska zwolni 150 osób

Jak informuje firma, jedną z przyczyn restrukturyzacji są "długotrwale utrzymujące się niskie ceny piwa".

Kraj, 17 czerwca 2015

KRRiT: 10 tys. zł kary dla TV Republika za reklamę Kasztelana przed południem i reklamy ponad limit

W ub.r. Telewizja Republika SA uzyskała blisko 6 mln zł przychodów.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 18 lipca 2014

Kasztelan rusza z kampanią wariantu niepasteryzowanego

Nowy spot "Drzewo" jest kolejną odsłoną działań dla marki realizowanych pod hasłem "Świeże z natury".

Kraj, 15 maja 2013

Carlsberg wzmacnia jakościowo markę Harnaś

Nowa kampania ma ją otworzyć na szerszy target.

Kraj, 11 marca 2013

Carlsberg Polska chce rosnąć, ale brakuje mu mocy produkcyjnych

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów.

Kraj, 8 marca 2013

W kwietniu kolejny relaunch Okocimia

W tym roku Carlsberg Polska będzie wspierał reklamowo sześć marek.

Kraj, 19 lutego 2013

Polski Carlsberg w 2012 r. urósł trzy razy więcej niż rynek

Skorzystał na sponsoringu Euro 2012 i urósł także dzięki wynikom Harnasia, Kasztelana i Okocimia.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Carlsberg skupi w tym roku komunikację na pięciu markach

Chociaż producent liczy na dobry wzrost rynku, swoje nakłady reklamowe planuje raczej zachowawczo.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Liberty Direct bez kierownika działu komunikacji marketingowej

Marcin Andrzejczyk został senior brand managerem w Diageo Polska.

Przetargi, 8 marca 2012

Red8 bierze Okocim

Marka z portfela Carlsberg Polska przedłuża współpracę z agencją.

Przetargi, 7 listopada 2011

Przetarg na Okocim

Carlsberg szuka agencji dla jednej ze swoich sztandarowych marek.

Kraj, 8 czerwca 2011

Małgorzata Lisowska brand managerem Frugo

Do FoodCare przeszła z działu marketingu Carlsberg Polska.

Kraj, 9 maja 2011

Grupa Żywiec wspiera piwa niepasteryzowane

Marketer chce mocno zamieszać w bardzo obiecującym i rosnącym segmencie rynku.

Przetargi, 16 marca 2011

Carlsberg wybiera agencję Ciszewski PR

Umowa została podpisana na dwa lata.

Kraj, 8 grudnia 2010

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Niepasteryzowaną

Kampania nowej marki rozpocznie się w styczniu.

Kraj, 29 września 2010

Royal Unibrew wprowadza kolejne piwa niepasteryzowane

Producent zachęcony sukcesem niepasteryzowanego wariantu Łomży wprowadza dwa kolejne takie piwa.

Kraj, 15 lipca 2010

Carlsberg inwestuje w witryny marek

Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla browaru.

Kraj, 17 maja 2010

Carlsberg znacząco zwiększa nakłady na marketing

Trzeci pod względem wielkości producent piwa w Polsce zwiększa w tym roku nakłady marketingowe o kilkanaście procent.

Kraj, 7 maja 2010

Ofensywa reklamowa Carlsberga

Trzeci gracz na rynku piwa zaplanował na ten sezon mocne uderzenie marketingowe.

Kraj, 5 maja 2010

Kasztelan debiutuje w telewizji

Rusza pierwsza kampania telewizyjna piwa Kasztelan.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Kasztelan ma nowego menedżera

Małgorzata Lisowska brand managerem piwa Kasztelan.

Kraj, 23 marca 2010

Royal Unibrew wprowadzi Łomżę niepasteryzowaną

Royal Unibrew wprowadzi piwo Łomża niepasteryzowane. - Przygotowujemy taki produkt, ale nie mogę na razie zdradzić żadnych szczegółów - mówi...

Kraj, 10 lutego 2009

Red8 prawdopodobnie obsłuży relaunch Okocimia

Agencja reklamowa Red8 Communications Group prawdopodobnie obsłuży relaunch marki Okocim - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Adam Niesłuchowski, dyr. ds. rozwoju agencji,...

Kraj, 12 maja 2008

Marcin Burdach marketing & sponsorship managerem w Carlsbergu

Marcin Burdach został marketing and sponsorship managerem Carlsberg Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg...

Kraj, 14 maja 2007

Marka Kasztelan prowadzi promocję związaną z koszykówką

Marka Kasztelan (Carlsberg Polska) prowadzi wąsko targetowaną promocję wyłącznie w okolicach Włocławka. Związana jest ona z koszykarskim klubem Anwil Włocławek....

Kraj, 18 grudnia 2006

Red 8 i Euro RSCG Marketing House realizują promocję konsumencką Kasztelana

Browar Carlsberg Polska wspiera lokalną markę piwa Kasztelan promocją konsumencką. Marketer przygotował w niej aż 15 tysięcy nagród, którymi są...

Kraj, 6 lipca 2006

Carlsberg zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki, Anna Rogalska szefuje zespołowi Harnasia

Carlsberg Polska zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki. Modyfikacje struktur marketingowych dotyczą przede wszystkim marek Carlsberg i Harnaś. Prowadzona od...

Kraj, 3 listopada 2005

Carlsberg Polska wprowadza zimowe warianty marek piw regionalnych

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty smakowe marek piw regionalnych. Są to: Kasztelan Zimowy, Piast Zimowy i Bosman...

Kraj, 29 listopada 2004

Taktyczne zmiany w dziale marketingu Carlsberga

W dziale marketingu firmy Carlsberg Polska miały miejsce zmiany związane z zarządzaniem markami przez poszczególnych marketing managerów. Anna Rogalska, dotychczas...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Kasztelan poszerza umowę sponsorską z Anwilem Włocławek na 5 lat

Kasztelan Browar Sierpc przedłużył kontrakt sponsorski z zespołem koszykarskim WTK Anwil Włocławek. Kasztelan (Grupa Carlsberg Okocim) jest sponsorem zespołu Anwilu...

Kraj, 12 maja 2004

BrandLine przygotował kampanię reklamową marki piwa Kasztelan

Od połowy maja do końca sierpnia br. będzie trwała kampania reklamowa piwa marki Kasztelan produkowanego przez Kasztelan Browar Sierpc SA...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Marka Bosman sponsoruje piłkarski klub Pogoń Szczecin

Bosman Browar Szczecin SA, należący do grupy Carlsberg Okocim SA, podpisał umowę sponsorską z władzami drugoligowego klubu piłkarskiego MKS Pogoń...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Carlsberg Okocim SA zmieni nazwę na Carlsberg Polska

Browar Carlsberg Okocim SA zmieni swoją nazwę na Carlsberg Polska. Celem tej zmiany jest ujednolicenie nazewnictwa firm należących do koncernu...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Kasztelan reklamuje się na meczach koszykówki Anwilu Włocławek

Kasztelan Browar Sierpc SA, należący do grupy Carlsberg Okocim, zorganizował cykl akcji promocyjnych i eventów przy okazji rozpoczynającej się właśnie...

Kraj, 13 sierpnia 2003

Krystyańczuk przechodzi z Carlsberg Okocimia do Whirlpoola

Wojciech Krystyańczuk (32 lata), absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, obejmie od 1 września stanowisko dyrektora finansowego i członka zarządu w firmie Whirlpool...

Kraj, 17 stycznia 2003

Arkadiusz Dobosz został nowym senior brand managerem marki Okocim

Arkadiusz Dobosz, dotychczasowy brand manager marki piwa Kasztelan w grupie Carlsberg Okocim SA, został senior brand managerem marki piwa Okocim...

Kraj, 5 grudnia 2002

Carlsberg Okocim SA wspiera promocją piwo Kasztelan

Browar Carlsberg Okocim SA wspiera sprzedaż piwa Kasztelan akcją promocyjną Od początku grudnia 2002 do końca stycznia 2003 r. trwać...

Kraj, 19 lipca 2002

Agencja reklamowa Moby Dick Group przenosi się do Warszawy

Szczecińska agencja reklamowa Moby Dick Group (MDG) przenosi się do Warszawy. "Agencje, które mają ambicje i są świadome swojej wartości,...

Kraj, 25 kwietnia 2002

Dwuetapowa kampania piwa Kasztelan ruszy w czerwcu br.

W czerwcu br. ruszy pierwszy etap kampanii promocyjnej piwa Kasztelan, należącego do portfolio grupy Okocim Carlsberg SA. Przygotowane działania będą...