M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kaufland (firma)"

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 25 września 2015

In-Store Media na wyłączność w sieci Kaufland

Agencja ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci Kaufland.

Przetargi, 16 czerwca 2015

Unique One ponownie dla Nestle Polska

Agencja tym razem organizuje ogólnopolską loterię pod hasłem "Z Nestle zdrowo i sportowo".

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Przetargi, 27 stycznia 2015

Maxus utrzymuje obsługę Kauflanda

Klient nie komentuje naszych informacji.

Kraj, 26 września 2014

Jarosław Kaduczak odszedł z Kauflanda

Z firmy odszedł dyrektor pionu reklamy.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Debiutuje 7Up Mojito

PepsiCo kontynuuje wieloletnią praktykę wprowadzania produktów typu in-out.

Przetargi, 13 sierpnia 2014

Kaufland sprawdza oferty domów mediowych

Sieć sklepów powadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 22 maja 2014

Nowa kampania sklepów Kaufland

Za komunikację ponownie odpowiada agencja Scholz & Friends, która współpracuje z tym klientem od 2011 r.

Kraj, 13 grudnia 2013

Marta Kulcak-Boryń country managerem POS Media

Dotychczasowa dyrektor zarządzająca Walk Promotion pokieruje polskim oddziałem POS Media.

Kraj, 10 października 2013

Kaufland oferuje nową powierzchnię reklamową

In-Store Media wzbogaca ofertę nośników reklamowych.

Kraj, 25 lipca 2013

Dyskontem Polska stoi

Lidl zwiększył w pierwszym półroczu wydatki reklamowe, Biedronka je ścięła, w szranki staje również duńskie Netto.

Kraj, 3 lipca 2013

Do hipermarketu po cenę i jakość

ARC Rynek i Opinia zbadała preferencje konsumentów oraz postrzeganie sieci hipermarketów.

Kraj, 9 maja 2013

Grupa SparkPark powołuje agencję in-store Trade Media

Nowa agencja dołączy do Krewkich Krawców i Media Shop obecnych w grupie.

Kraj, 13 marca 2013

POS Media Poland zacieśnia współpracę z Tesco

Firma nadal będzie miała wyłączność na reklamy na wózkach w Tesco, a także na sensomatach, czyli bramkach antykradzieżowych i przy kasach.

Kraj, 10 stycznia 2013

In-Store Media Polska powiększa zasięg o sieć Kaufland

Firma zarządzająca przestrzenią reklamową w punktach sprzedaży zyskała kolejnego partnera.

Kraj, 12 września 2012

Biedronka i Lidl zdominowały rynek reklamowy

Kategoria super- i hipermarketów odnotowała kilkudziesięcioprocentowy wzrost wydatków - wynika z analizy Equinox Polska.

Zagranica, 4 lipca 2012

Columbus Media International włączył w swe struktury bułgarski dom mediowy

Niezależna sieć domów mediowych Columbus Media International dołączyła do swych struktur sofijską Argent Media Agency.

Kraj, 17 maja 2012

Scholz & Friends powiększa zyski

Grupa Mediacap opublikowała wyniki za I kwartał.

Kraj, 16 marca 2012

Scholz & Friends zatrudnia kolejne cztery osoby

To nie koniec inwestycji w ludzi, zapowiada dyrektor zarządzający Marcin Jeziorski.

Kraj, 2 marca 2012

Scholz & Friends zaczyna przynosić zyski

Od przejęcia przez Mediacap spółka odnotowała pierwszy zyskowny kwartał.

Kraj, 2 marca 2012

Alior Bank wspiera usługę opłat rachunków [wideo]

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Rachunki bez opłat".

Kraj, 6 lutego 2012

Ruszyła pierwsza kampania Kauflandu

Autorem kreacji detalisty jest agencja Scholz & Friends.

Kraj, 2 grudnia 2011

POS Media pracuje dla Kauflanda

Firma zajmie się organizacją kampanii in-store w tej sieci marketów.

Kraj, 25 sierpnia 2011

HighCo udziałowcem POS Media Europe

Firmy nawiązują też współpracę w zakresie couponingu.

Kraj, 17 czerwca 2011

Partner ASM poszerza obsługę Princes Foods

Agencja zajmie się także merchandisingiem mobilnym.

Kraj, 4 maja 2011

Primavera klientem Partner ASM

Agencja zajmie się obsługą marki w 160 punktach handlu nowoczesnego.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Pół miliona złotych do wygrania w loterii Visy

Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa m.in. w telewizji i radiu.

Kraj, 25 października 2010

Marki własne rosną w kryzysie

Rośnie ich sprzedaż w hipermarketach i dyskontach.

Kraj, 27 maja 2009

PKO BP prowadzi zintegrowane działania komunikacyjne

Bank PKO BP ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej Max Pożyczki - swojego wiodącego produktu w ofercie consumer finance. Kampania...

Kraj, 4 marca 2009

Visa w kampanii korzysta z minutowych spotów

Organizacja płatnicza Visa Europe rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej "Visa - żyje się lepiej". Jej głównym elementem jest nowy spot...

Kraj, 3 marca 2009

PKO BP rusza z nową odsłoną reklam Max Pożyczki

Bank PKO BP rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową pożyczki gotówkowej Max Pożyczka. Przekaz eksponuje jej główne zalety, czyli możliwości szybkiego uzyskania...

Kraj, 9 grudnia 2008

Nestle odświeża opakowania galaretek Winiary

Nestle przeprowadziło zmianę opakowań galaretek Winiary. Na opakowaniu pojawił się m.in. motyw serca symbolizujący rodzinny, ciepły charakter marki, a także...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 8 października 2008

Adam Sobala krajowym kierownikiem ds. kluczowych klientów Bakalland

Adam Sobala awansował na stanowisko krajowego kierownika ds. kluczowych klientów w firmie Bakalland. Będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii...

Kraj, 28 maja 2008

Bakalland będzie się reklamować w lipcu i sierpniu

Firma Bakalland, producent i dystrybutor bakalii, planuje na lipiec-sierpień działania reklamowe swoich produktów. Na razie nie wiadomo, która z marek...

Kraj, 21 kwietnia 2008

UOKiK ostrzega przed gazetkami sieci handlowych

Informacje zamieszczane w gazetkach sieci handlowych często wprowadzają w błąd - przestrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Zwykle uchybienia...

Kraj, 3 marca 2008

Clear Channel Poland ma wyłączność na część nośników POS w Tesco

Clear Channel Poland pozyskał na wyłączność część nośników POS w hipermarketach sieci Tesco. Prawo wyłączności obejmuje powierzchnie w strefie wejścia...

Kraj, 30 stycznia 2008

Clear Channel Poland poszerza ofertę nośników w sieciach handlowych

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) w związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi rozszerza ofertę nośników reklamowych. W sieci...

Kraj, 29 października 2007

Option One realizuje promocję sprzedaży marki Bryza

Agencja Option One realizuje promocję sprzedaży marki Bryza z portfolio firmy Reckitt Benckiser. Akcja jest przeznaczona wyłącznie dla sieci sklepów...

Kraj, 9 lutego 2007

Kampanie Dr.Oetker i Ferrero na nośnikach Clear Channel Poland w hipermarketach

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, realizuje na nośnikach POS w sieciach Kaufland i Tesco dwie nowe kampanie. Są one...

Kraj, 24 listopada 2006

CAM Media realizuje kampanię Winiar na paragonach kasowych

CAM Media realizuje dla marki Winiary ogólnopolską przedświąteczną kampanię w super- i hipermarketach. Informacja o zorganizowanej dla klientów Winiar loterii...

Kraj, 5 czerwca 2006

Bakal Center wspiera piłkarską promocją sprzedaż orzeszków ziemnych

Firma Bakal Center Sp. z o.o. rozpoczęła promocję związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej w Niemczech. Z tej...

Kraj, 26 maja 2006

Clear Channel obsługuje na wyłączność 7 nośników w Tesco; wyjaśnienie niezgodności z danymi Imige Poland

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, obsługuje na wyłączność siedem typów nośników reklamowych w Tesco Polska. Są to: reklama na...

Kraj, 25 maja 2006

Tesco postrzegane jako najtańszy supermarket w badaniu Macroscope OMD

Dom mediowy Macroscope OMD przeprowadził badanie konsumenckie na temat tego, który spośród supermarketów oferuje produkty w najniższych cenach. Przedmiotem badania...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Clear Channel Poland przejął spółkę Mensa

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, przejęła 100 proc. udziałów w spółce Mensa specjalizującej się w reklamie i promocji na...

Kraj, 13 stycznia 2006

Rieber Foods przygotował silne wsparcie dla produktów meksykańskich Delecty

"Odkryj Meksyk w swoim domu!" - pod takim hasłem od 9 stycznia do 19 marca br. trwa intensywna kampania reklamowa...

Kraj, 24 listopada 2005

Apollo Lighting po raz pierwszy zainwestował w reklamę

Apollo Electronics, dystrybutor elektroniki użytkowej, chce wypromować swoją markę sprzętu oświetleniowego Apollo Lighting. Rusza pierwsza w historii kampania tej marki...

Kraj, 26 października 2005

Niemiecka marka spożywcza Kühne zmieniła etykiety produktów, planuje działania promocyjne

Kühne, niemiecki lider w segmencie produktów delikatesowych octów i warzyw konserwowanych, wprowadził polskie etykiety na sosy, dressingi i octy. Decyzję...