M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Kaufland (firma)"

Kraj, 21 stycznia 2019

Rośnie portfolio klientów Stars

Wśród nich znaleźli się m.in. ING Bank Śląski, PKO BP, Nest Bank.

Kraj, 3 stycznia 2019

Kaufland usuwa produkty Unilevera ze swoich sklepów

Protestuje przeciwko podwyżkom cen na produkty koncernu - z półek sieci znikają wszystkie produkty marek, takich jak Knorr, Lipton czy Ben & Jerry’s.

Zagranica, 2 stycznia 2019

Rozwód Kauflandu z Unileverem

Po wielomiesięcznym sporze o warunki dostaw niemiecki dyskonter i brytyjsko-holenderski producent kończą współpracę.

Kraj, 10 grudnia 2018

Katarzyna Grzywaczewska dyrektorem marketingu programu Payback

Była szefowa komunikacji T-Mobile będzie zarządzać marketingowo największym multipartnerskim programem lojalnościowym w kraju.

Kraj, 6 grudnia 2018

Starcom: rynek reklamy urósł o 8,9 proc.

To m.in. dzięki branży handlowej, która w tym roku wydała na reklamy już o ponad 165 mln zł netto więcej. Kolejne kwartały nie będą już jednak tak dobre - przewiduje Starcom.

Kraj, 13 listopada 2018

"Punktowy milioner" w Kauflandzie

W sieci ruszył konkurs, w którym nagrodą jest milion punktów Payback.

Kraj, 8 listopada 2018

Kaufland wprowadził gazetkę powiązaną z aplikacją

Nowe rozwiązanie ma pomóc klientom w wyborze produktów.

Kraj, 19 września 2018

Global Cosmed zmniejszył stratę

Firma po I półroczu br. podtrzymuje prognozy i na koniec 2018 r. prognozuje przychody na poziomie 320 mln zł i EBITDA w wysokości 10 mln zł.

Kraj, 6 września 2018

600 tys. zł na nagrody w loterii Payback

Loteria wsparta będzie kampanią ATL i BTL.

Kraj, 6 września 2018

Nestle z kolejną loterią w sieci Kaufland

Za organizację loterii audiotekstowej odpowiada Unique One.

Kraj, 6 września 2018

Marki Unilevera znikają z półek w Kauflandzie

Konflikt cenowy spowodował wycofanie z półek sieci prawie pół tysiąca produktów koncernu.

Kraj, 18 lipca 2018

IMM: spadają wydatki na reklamy farmaceutyków i motoryzację

Coraz lepiej pod względem wydatków reklamowych ma się handel.

Kraj, 29 maja 2018

Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił, w I kwartale br. dynamika najwyższa od 2008 r.

Wzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.

Kraj, 21 maja 2018

GfK: Lidl i Biedronka mają najwięcej lojalnych klientów

Wśród drogerii najlepiej wypadają Rossmann i Drogerie Natura.

Kraj, 15 maja 2018

Kaufland wprowadził nową markę własną

Markę Bevola sieć wesprze z pomocą ZenithOptimedia w telewizji i online.

Kraj, 14 maja 2018

Maskotki w Kauflandzie

W sieci rusza akcja dla klientów programu Payback, do którego Kaufland dołączył w kwietniu br.

Kraj, 27 kwietnia 2018

Kaufland reklamuje udział w programie Payback

Kampanię przygotowały Leo Burnett, Feelmovie i Zenith.

Kraj, 25 kwietnia 2018

Kaufland w programie Payback

Sieć ma w Polsce 206 marketów.

Kraj, 21 marca 2018

Debiut Braci Sadowników

Na rynku pojawiła się nowa marka jabłeczna.

Zagranica, 6 marca 2018

Rossmann w Niemczech ukarany 30 mln euro

Urząd antykartelowy ukarał niemieckie sieci za zmowę cenową.

Kraj, 13 lutego 2018

Deloitte: przyszłość detalu w wielokanałowości

Powiązanie zakupów stacjonarnych z internetowymi pomaga nadrabiać straty.

Przetargi, 13 grudnia 2017

Kaufland wybiera Leo Burnett

Schulz Brand Friendly traci klienta.

Przetargi, 7 grudnia 2017

Zenith wygrywa budżet Kauflandu

Dotychczas był to klient Maxusa.

Kraj, 13 listopada 2017

Wizerunkowa kampania Kauflanda od Schulz Brand Friendly [wideo]

Wsparcie prowadzone jest głównie w TV i in-store.

Kraj, 8 listopada 2017

Unique One z loterią dla Nestle

Na terenie placówek sieci Kaufland marka organizuje loterię, w której można wygrać auto Toyoty.

Kraj, 9 października 2017

Kaufland na Światowy Dzień Zwierząt do spotu zaprasza czworonogi

Sieć wykorzystała święto zwierząt do promowania nowej oferty.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Kraj, 12 czerwca 2017

Publicis Consultants zyskuje niezależność

Katarzyna Koper awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji.

Kraj, 17 maja 2017

Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do Publicisu

Agencja rozbudowuje dział kreacji.

Kraj, 4 maja 2017

Spot Kauflandu z sezonem grillowym w deszczu [wideo]

Za kreację odpowiada Schulz Brand Friendly.

Zagranica, 4 maja 2017

Najwięksi detaliści w Europie. Na czele właściciel Lidla

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, była w 2016 r. detalistą o najwyższych przychodach na rynku FMCG.

Kraj, 26 kwietnia 2017

GfK: dyskonty głównym miejscem zakupów FMCG

Konsumenci deklarują, że głównym źródłem informacji o promocjach są wciąż gazetki, ale na drugim miejscu znalazła się telewizja - wskazuje badanie GfK Shopping Monitor 2017.

Kraj, 20 marca 2017

Ponad 1 mld zł na reklamę sieci handlowych

Lidl wydał ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego główny konkurent - Biedronka.

Kraj, 1 marca 2017

IQ Marketing dla Whiskas

Marka Whiskas realizuje kampanię promocyjną z okazji Światowego Dnia Kota.

Zagranica, 15 września 2016

Lidl rośnie w Bułgarii

Niemiecka sieć dyskontowa otworzyła w Sofii swoją jedenastą placówkę.

Kraj, 9 września 2016

Unique One z kolejną akcją promocyjną dla Nestle

Nestle gotowe do jesieni.

Zagranica, 3 lutego 2016

Kaufland integruje operacje we wschodniej Europie

Kaufland podobnie jak miesiąc temu brytyjska sieć Asda, dołączył swoje operacje w Europie Wschodniej do struktury zakupowej EMD.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 25 września 2015

In-Store Media na wyłączność w sieci Kaufland

Agencja ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci Kaufland.

Przetargi, 16 czerwca 2015

Unique One ponownie dla Nestle Polska

Agencja tym razem organizuje ogólnopolską loterię pod hasłem "Z Nestle zdrowo i sportowo".

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Przetargi, 27 stycznia 2015

Maxus utrzymuje obsługę Kauflanda

Klient nie komentuje naszych informacji.

Kraj, 26 września 2014

Jarosław Kaduczak odszedł z Kauflanda

Z firmy odszedł dyrektor pionu reklamy.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Debiutuje 7Up Mojito

PepsiCo kontynuuje wieloletnią praktykę wprowadzania produktów typu in-out.

Przetargi, 13 sierpnia 2014

Kaufland sprawdza oferty domów mediowych

Sieć sklepów powadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 22 maja 2014

Nowa kampania sklepów Kaufland

Za komunikację ponownie odpowiada agencja Scholz & Friends, która współpracuje z tym klientem od 2011 r.

Kraj, 13 grudnia 2013

Marta Kulcak-Boryń country managerem POS Media

Dotychczasowa dyrektor zarządzająca Walk Promotion pokieruje polskim oddziałem POS Media.

Kraj, 10 października 2013

Kaufland oferuje nową powierzchnię reklamową

In-Store Media wzbogaca ofertę nośników reklamowych.

Kraj, 25 lipca 2013

Dyskontem Polska stoi

Lidl zwiększył w pierwszym półroczu wydatki reklamowe, Biedronka je ścięła, w szranki staje również duńskie Netto.