M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kellogg (firma)"

Zagranica, 23 września 2014

Rynkowi liderzy chcą większych restrykcji w reklamach dla dzieci

Tacy potentaci jak Coca-Cola, Mars czy McDonald's dobrowolnie zadeklarowali wprowadzenie dalszych restrykcji w przekazach skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.

Zagranica, 13 listopada 2013

Umowa Yahoo! ze Starcomem

Udostępnione przez Yahoo! dane mają pomóc klientom Starcomu tworzyć stargetowane reklamy.

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Zagranica, 12 września 2012

Belvita przekonuje o smaku i wartościach odżywczych

Na Wyspach Kraft przeznaczy 1,5 mln funtów na kampanię marketingową Belvity w odpowiedzi na ruchy konkurencji.

Zagranica, 23 sierpnia 2012

Paraolimpiada przyciąga wielkie marki

Bloki reklamowe Channel 4 cieszą się rosnącym zainteresowaniem dużych reklamodawców.

Zagranica, 30 maja 2012

Kellogg raportuje spadki i rozstaje się z prezesem

Kellogg ogłosił słabe wyniki w Europie za I kwartał. Jest to zapewne przyczyną odejścia prezesa regionu europejskiego Stephena Twaddella związanego z tą firmą od 1986 roku.

Zagranica, 4 kwietnia 2011

Kellog powierza Saatchi budżet CSR

Marketer rozpocznie w Europie współpracę z wyspecjalizowaną agencją reklamową Saatchi & Saatchi S.

Zagranica, 2 listopada 2010

Kellogg wybrał agencję w Europie

Producent płatków śniadaniowych rozpocznie współpracę z Glue Isobar.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Kreatywni Leo Burnett z całego świata w Polsce

W poniedziałek w Warszawie rozpoczyna się tygodniowe spotkanie szefów kreacji sieci agencji reklamowych Leo Burnett z całego świata.

Zagranica, 18 czerwca 2010

Kellogg szuka agencji w Europie

Producent płatków śniadaniowych prowadzi przetarg, w którym chce wybrać agencję interaktywną.

Zagranica, 3 listopada 2009

Kellogg podwoił w III kwartale wydatki reklamowe

Producent płatków śniadaniowych Kellogg podwoił w III kwartale br. wielkość nakładów na reklamę. Zapowiedział jednocześnie, że równie intensywne działania reklamowe...

Zagranica, 10 lutego 2009

Subway nie rezygnuje z Michaela Phelpsa w reklamie

Subway zapowiedział, że nie zrezygnuje z umowy sponsorskiej z wielokrotnym mistrzem olimpijskim w pływaniu Michaelem Phelpsem. Phelps został ostatnio zawieszony...

Zagranica, 22 grudnia 2008

Carat zajmie się obsługą Kellogga w Europie

Sieć domów mediowych Carat wygrała przetarg na obsługę europejskiego budżetu producenta płatków śniadaniowych Kellogg. Przez ostatnie osiem lat marketer współpracował...

Zagranica, 13 listopada 2008

W styczniu wystartuje brytyjska kampania przeciw otyłości warta 275 mln funtów

Brytyjski rząd ujawnił szczegóły społecznej kampanii przeciwko otyłości, której budżet przekroczyć ma 275 mln funtów. 75 mln z tej kwoty...

Zagranica, 9 września 2008

Kellogg jest przekonany o większej skuteczności kampanii w sieci niż w TV

Kellogg na dorocznej konferencji "Back to School Consumer Conference" zadeklarował, że zwrot z inwestycji reklamowych w internecie jest zdecydowanie wyższy...

Zagranica, 13 sierpnia 2008

Duże zmiany w kadrze zarządzającej Kellogga

Koncern Kellogg przeprowadził zmiany wśród kadry zarządzającej. Mark Baynes, chief marketing officer, awansował na stanowisko wiceprezesa koncernu. Odpowiada za politykę...

Zagranica, 17 lipca 2008

Giganci rynku oskarżeni o omijanie zakazów

Brytyjskie stowarzyszenie konsumentów Which? oskarżyło McDonald's, Nestle, Kellogg, PepsiCo oraz kilka innych firm o omijanie zakazu reklamowania "niezdrowej żywności" wobec...

Zagranica, 9 lipca 2008

Kellogg ogłasza zwycięstwo metody GDA

Kellogg zachęca producentów żywności w Europie i Wielkiej Brytanii - zwolenników traffic-light labelling (sposób oznaczania żywności oparty na kolorach świateł...

Zagranica, 8 lipca 2008

Lekkoatletka Dame Kelly Holmes ambasadorką marki Kellogg

Kellogg podpisał umowę z lekkoatletką i uczestniczką olimpiad Dame Kelly Holmes. Biegaczka bierze udział w najnowszej kampanii marki - "Wake...

Kraj, 26 marca 2008

Kellogg może znów rozpocząć procedury przetargowe

Amerykański producent płatków śniadaniowych Kellogg najprawdopodobniej odłożył w czasie powrót na polski rynek. Marketer w ub.r. przeprowadził przetarg mediowy, który...

Zagranica, 16 stycznia 2008

Kellogg włączy się w kampanię promującą mniejsze spożycie soli

Kellogg rozmawia z Food Standards Agency na temat możliwości wsparcia kampanii zachęcającej do zmniejszenia spożycia soli. Informacje na temat kampanii...

Zagranica, 12 grudnia 2007

11 koncernów spożywczych przyjęło ograniczenia w komunikacji do dzieci

11 firm spożywczych przyłączyło się do programu Unii Europejskiej dobrowolnych ograniczeń komunikacji marketingowej adresowanej do dzieci. Są to: Burger King,...

Zagranica, 18 czerwca 2007

Kellogg zmienia zasady w marketingu kierowanym do dzieci

Kellogg wprowadza nowe globalne zasady dotyczące marketingu skierowanego do dzieci. W ciągu najbliższego półtora roku zamierza zmienić formuły wszystkich produktów...

Zagranica, 12 lutego 2007

Kraft Foods obniża zawartość soli i tłuszczu w snackach dla dzieci

Kraft Foods obniża zawartość soli i tłuszczu w snackach dla dzieci Dairylea sprzedawanych na rynku brytyjskim. Produkt ma teraz o...

Zagranica, 8 czerwca 2006

Publicis kupiła turecką grupę komunikacyjną

Publicis Groupe kupiła udziały większościowe w tureckich firmach komunikacyjnych i reklamowych: Yorum, Allmedia, Bold i Zone. Dom mediowy Allmedia połączy...

Zagranica, 7 września 2005

Remake filmu "King Kong" wykorzystywany przez czołowych marketerów w USA

Firmy Burger King, Nestle, Kellogg, Volkswagen of America, JP Morgan Chase i Toshiba biorą udział we wspólnym programie marketingowym wykreowanym...

Zagranica, 28 kwietnia 2005

Nestle i Mars, Kellogg i McDonald's krytykowane za promocje produktów dla dzieci

Firmy Nestle i Mars zostały skrytykowane za promocję produktów dla dzieci. Z jednej strony bowiem deklarują, że propagują program marketingu...

Zagranica, 26 stycznia 2005

Kellogg wprowadza do Wielkiej Brytanii produkty marki Kashi

Firma Kellogg przygotowuje się do wprowadzenia na rynek brytyjski nowej marki produktów spożywczych Kashi. Produkty te nie zawierają cukru oraz...

Zagranica, 26 listopada 2004

WHO zachęca branżę reklamową, by zaangażowała się w walkę z otyłością

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) apeluje do branży reklamowej o przyłączenie się do walki z otyłością. WHO zaprosiła przedstawicieli przemysłu reklamowego...

Kraj, 18 października 2004

Universal McCann pomimo niekorzystnej decyzji globalnej zachowa obsługę Nestle w Polsce

Koncern spożywczy Nestle zakończył globalny przetarg mediowy, który prowadził od marca br. w zakresie planowania i zakupu mediów. Zwycięzcy tego...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Globalny przetarg Nestle może doprowadzić do konfliktu interesów

Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...

Zagranica, 13 maja 2004

Pop Tarts sponsorują program "Jackass" w brytyjskim MTV

Koncern Kellogg reklamuje Pop Tarts (wafelki nadziewane czekoladą) poprzez sponsoring kontrowersyjnego programu "Jackass" emitowanego w MTV w Wielkiej Brytanii. Spot...

Zagranica, 21 kwietnia 2004

Szef Gillette głównym kandydatem do przywództwa w Coca-Coli

James Kilts, chairman i chief executive Gillette, jest postrzegany jako główny kandydat do najwyższego stanowiska w Coca-Coli, po tym jak...

Zagranica, 16 lipca 2003

Leo Burnett połączył agencje marketing services Leonardo i Arc

Brytyjski oddział sieci reklamowej Leo Burnett włączył agencję marketing services Leonardo do struktur agencji Arc Integrated Marketing. Leo Burnett miała...

Zagranica, 26 maja 2003

Firma Kellog mianowała prezesa departamentu przekąsek

Firma Kellog mianowała Brada Davidsona prezesem departamentu firmy zajmującego się przekąskami. Ostatnio stanowisko to zajmował David Mackay, wiceprezes wykonawczy w...