M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kent (marka)"

Zagranica, 23 października 2014

BAT: pierwsze dziewięć miesięcy br. - spadek sprzedaży o 9,6 proc.

Koncern tytoniowy British American Tobacco za słabe wyniki finansowe obarczył globalną dekoniunkturę i spadek nastrojów konsumenckich.

Zagranica, 14 lipca 2014

Imperial Tobacco przygląda się rynkowi w Stanach Zjednoczonych

Firma tytoniowa prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia dwóch marek należących do Reynolds i Lorillard, żeby powalczyć o amerykański rynek tytoniowy wart 90 mld dol.

Kraj, 2 lutego 2011

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

Kraj, 14 stycznia 2011

Netizens rozbudowuje dział kreacji

Do zespołu kreacji agencji dołączyło pięć nowych osób, które objęły stanowiska senior art directora, art directora oraz copywritera.

Kraj, 1 grudnia 2010

BAT z nowym dyrektorem sprzedaży

Na stanowisko to awansował Rafał Wysowski; inne przesunięcia personalne.

Kraj, 10 września 2010

Grzegorz Skowron-Moszkowicz startuje z nową agencją

Były dyrektor sprzedaży Point Group i menedżer działu marketingu Bolsa uruchamia agencję marketingu zintegrowanego Transparencia.

Kraj, 16 listopada 2009

BAT zmienia opakowania mentolowych Vogue'ów

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska wprowadziła na rynek nowy format opakowania wariantów mentolowych rodziny papierosów Vogue: Menthe i Menthe...

Kraj, 3 września 2008

Polska pierwszym na świecie rynkiem debiutu Marlboro Super Slims

Należąca do koncernu Philip Morris Polska marka papierosów Marlboro debiutuje w segmencie super slims. Polska jest pierwszym i na razie...

Kraj, 5 czerwca 2008

Marka Kent wraca na rynek i tworzy nową kategorię papierosów

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) na powrót wprowadza na polski rynek markę papierosów Kent. Pod koniec ub.r....

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 8 sierpnia 2007

EmLab rozbudowuje strukturę, tworząc nowe stanowiska

Agencja experiential marketingu EmLab rozbudowuje strukturę i tworzy nowe stanowiska w związku z rozwojem i powiększającym się portfolio klientów. Nowo...

Kraj, 15 maja 2007

Dario Tarulla dyrektorem marketingu BAT Polska

Dario Tarulla został nowym dyrektorem ds. marketingu produktów firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT Polska). Wcześniej był również związany...

Kraj, 14 marca 2007

Marta Karpińska została art directorem w Tomorrow

Do działu kreacji agencji reklamowej Tomorrow dołączyła Marta Karpińska, która obejmie stanowisko art directora. Do tej pory pracowała w Grey...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Patrycja Sawicz przechodzi z Dow Jones do Grey Worldwide Warszawa

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zatrudniła trzy nowe osoby - Patrycja Sawicz została account directorem, Joanna Fryzowska dołączyła do działu...

Kraj, 29 marca 2005

Grzegorz Moszkowicz został product group managerem w Bolsie

Grzegorz Moszkowicz objął stanowisko product group managera w spółce Bols zajmującej się produkcją i dystrybucją napojów alkoholowych. Zajmie się przede...

Przetargi, 3 grudnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy i OgilvyOne wygrały przetarg na markę Jan III Sobieski

Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio...

Kraj, 3 listopada 2003

British American Tobacco wprowadza markę Kent w kategorii premium

British American Tobacco (BAT) wprowadza markę Kent należącą do kategorii premium. Brand będzie konkurować m.in. z brandami Marlboro i Davidoff....