M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ketchum (firma)"

Kraj, 21 marca 2013

Katarzyna Przewuska i Piotr Chrobot w jury Cannes Lions

Katarzyna Przewuska, Havas Worldwide Warsaw, oraz Piotr Chrobot, Saatchi & Saatchi Digital Poland/Interactive Solutions, wezmą udział w obradach jury 60. Cannes Lions.

Zagranica, 17 września 2010

Heimat zwyciężył w Euro Effie

Niemiecka agencja przygotowała najskuteczniejsze projekty reklamowe nadesłane na tegoroczny konkurs.

Kraj, 6 stycznia 2010

Pleon łączy się z Proximity, która uzyskuje status niezależnej spółki

Pleon, niezależna agencja PR powiązana z BBDO, połączyła się z działem BTL tej agencji - Proximity. Połączona spółka, należąca obecnie...

Zagranica, 12 sierpnia 2009

Monster przenosi budżet mediowy z Mediaedge:cia do OMD

Serwis rekrutacyjny Monster przeniósł obsługę budżetu mediowego z Mediaedge:cia do OMD bez przetargu. Mediaedge:cia zajmował się skonsolidowanym budżetem portalu od...

Kraj, 26 czerwca 2009

IAA uruchamia projekt "Hopenhagen" również w Polsce

ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię mającą na celu podnoszenie świadomości i angażowanie społeczności w...

Kraj, 17 czerwca 2009

Omnicom Group łączy agencje PR; w Polsce ma powstać United Ketchum

Omnicom Group łączy swoje agencje PR - Ketchum w Stanach Zjednoczonych i europejską sieć Pleon. Zamierza konkurować w zakresie public...

Zagranica, 14 maja 2009

CLM BBDO otrzymała Grand Clio podczas 50. edycji konkursu

Agencja CLM BBDO w międzynarodowym konkursie reklamowym Clio otrzymała główną nagrodę Grand Clio. Nagrodzona została printowa kampania zrealizowana dla marki...

Zagranica, 9 marca 2009

Philips powierza globalne działania PR agencji Omnicomu

Philips Electronics powierzył globalny budżet przeznaczony na działania public relations nowo utworzonej w ramach Omnicom Group agencji One Voice. Dotychczas...

Zagranica, 10 lutego 2006

Omnicom tworzy nowy dział new business reprezentujący sieć Zulu

Omnicom Group ogłosił stworzenie działu new business development, który będzie reprezentował należącą do tej grupy sieć Zulu specjalizującą się w...

Zagranica, 15 lipca 2005

Omnicom Group kupuje firmę ankieterską Luntz Research

Omnicom Group kupił 70 proc. udziałów w firmie Luntz Research, waszyngtońskiej firmie ankieterskiej kierowanej przez Franka Luntza, który uważany jest...

Zagranica, 9 kwietnia 2004

Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services i PR

Holding reklamowy Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services. W tym kierownictwo grupy upatruje możliwości zwiększania zysków. Publicis Groupe jest...

Zagranica, 6 sierpnia 2003

Omnicom przewiduje poprawę wyników swoich agencji PR

Omnicom przedstawił optymistyczne prognozy dotyczące wyników agencji public relations należących do grupy. To pierwsze od długiego czasu optymistyczne zapowiedzi dotyczące...