M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kid & Young (firma)"

Kraj, 18 marca 2015

Kubuś z kolejną promocją dla najmłodszych

Marka Maspeksu rusza z akcją "Gdzie jest Kubuś?".

Kraj, 13 czerwca 2014

Kubuś podsumowuje swoją akcję konsumencką

W zabawie marki Maspeksu zostało zarejestrowanych ponad 1,5 mln kodów.

Kraj, 4 marca 2014

Kubuś do góry nogami

Marka Maspeksu z kolejną aktywnością promocyjną adresowaną do najmłodszych.

Kraj, 12 lutego 2013

Marta Halska ponownie w Albedo Marketing

Strateg wraca po dwóch latach do agencji, obejmie stanowisko strategy & development directora.

Kraj, 18 stycznia 2013

Kid & Young wzmacnia struktury

Trzy osoby dołączają do agencji.

Kraj, 5 marca 2012

Na Camp Nou z Kubusiem [wideo]

Maspex rusza z promocją "Mistrzowie futbolu".

Kraj, 2 marca 2012

BoboVita nową loterią buduje zaufanie do marki

Nutricia zachęca do zakupu atrakcyjnymi nagrodami.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Z agencji do działu marketingu Hochlandu

Ewelina Ankiel w dziale marketingu Hochlandu. W firmie zmienia się też prezes.

Kraj, 14 czerwca 2011

Kubuś funduje wyjazdy do Hiszpanii

Maspex wspiera markę akcją promocyjną, w której wykorzystuje fluoklejki.

Kraj, 31 maja 2011

Tic Tac rozda nagrody za 270 tys. zł

Wśród nich m.in. wycieczki na Seszele.

Przetargi, 12 kwietnia 2011

Brasil zdobywa Kubusia

Agencja zaczyna współpracę z Maspex Wadowice.

Przetargi, 7 kwietnia 2011

Agencja dla Kubusia

Grupa Maspex Wadowice rozmawia z dwiema agencjami.

Przetargi, 23 marca 2011

Chilli zajmie się obsługą hiszpańskiej marki Gocco

Hiszpanie budują sieć sklepów w Polsce, w której chcą sprzedawać odzież dla dzieci.

Kraj, 3 marca 2011

Maspex inwestuje w wizerunek Kubusia

Ruszyła kampania promująca soki przecierowe Maspeksu.

Kraj, 22 września 2010

Duplo rozdawane w Empiku

Agencja Kid & Young przygotowała dla marki Duplo akcję samplingową w salonach Empiku połączoną z konkursem. Czekoladowe batony z orzechowym nadzieniem i kruchym wafelkiem Duplo to nowy produkt firmy Ferrero na rynku polskim.

Kraj, 1 września 2010

TMG wyodrębnia dział marketingu dziecięcego

Target Mini to nowa agencja powstała w ramach grupy specjalizująca się w marketingu dziecięcym.

Kraj, 21 lipca 2010

Tic Tac na półce w Empiku

Ferrero rozszerza sprzedaż produktu o ogólnopolską sieć salonów z prasą, książkami i multimediami.

Kraj, 19 lipca 2010

Ferrero na plaży i na Facebooku

Pan Chłodek to postać wykreowana na potrzeby promocji chłodzonych batonów Kinder Pingui, Kinder Maxi King i Mlecznej Kanapki.

Przetargi, 5 maja 2010

Mleczna kanapka w OS3

Budżet marki Kinder Maxi trafia do OS3 Multimedia.

Przetargi, 18 marca 2010

Wunderman będzie w tym roku obsługiwać Jupika

Koncepcja kreatywna agencji Wunderman wygrała w przetargu Hoop Polska na promocję marki Jupik w 2010 r. (informowaliśmy o nim w...

Kraj, 9 września 2009

Spot Kid & Young dla Kinder Niespodzianki emitowany w 13 krajach

Trwa kampania reklamowa najnowszej serii Kinder Niespodzianki - Happy Hippo Talent Show (Ferrero). Za koncept i kreację odpowiada agencja Kid...

Kraj, 4 listopada 2008

Promocja Kinder Bueno we współpracy z Levi'sem

Ferrero Polska i Levi's przeprowadzą wspólną kampanię promocyjną autorstwa agencji reklamowej Kid & Young. Za pięć opakowań batonów Kinder Bueno...

Kraj, 14 sierpnia 2008

Kompania Piwowarska testuje maszyny vendingowe dla marki Lech Free

Kompania Piwowarska testuje maszyny vendingowe dla marki piwa bezalkoholowego Lech Free. Zostały ustawione w kilku miastach w takich miejscach, jak:...

Kraj, 2 lipca 2008

Kompania Piwowarska odświeża markę Lech Free

Kompania Piwowarska wspiera markę piwa Lech Free. Jest to bezalkoholowy wariant piwa Lech, który został wprowadzony na rynek w 2006...

Kraj, 6 lutego 2008

Kinder Bueno prowadzi promocję dla "trendowych" konsumentów

"Świat bardziej Bueno" - pod takim hasłem ruszyła kolejna promocja konsumencka marki Kinder Bueno (Ferrero) przygotowana przez agencję reklamową Kid...

Przetargi, 10 stycznia 2008

Kid & Young obsłuży promocję konsumencką Kinder Bueno

Agencja reklamowa Kid & Young, specjalizująca się w marketingu dziecięco-młodzieżowym, wygrała przetarg na promocję konsumencką dla marki Kinder Bueno (Ferrero)....

Kraj, 2 października 2007

Ferrero Polska wspiera debiut rynkowy marki Kinder Maxi

Agencja reklamowa Kid & Young prowadzi akcję wspierającą wprowadzenie na rynek batonika Kinder Maxi z portfolio Ferrero Polska. W najmodniejszych...

Kraj, 2 października 2007

Bryl i Krzyżanowska w zespole kreacji agencji Kid & Young

Przemysław Bryl objął stanowisko senior graphic designera w agencji reklamowej Kid & Young specjalizującej się w marketingu dziecięco-młodzieżowym. Wcześniej pracował...

Kraj, 6 września 2007

Kid & Young autorem akcji promocyjnej Rexony for Teens

Agencja Kid & Young przygotowała akcję promocyjną dla dezodorantów Rexona for Teens (Unilever Polska). Projekt pod hasłem "Fun Fota na...

Kraj, 5 czerwca 2007

Kid & Young oraz Y&R prowadzą nowy projekt Danone

Od czerwca br. w każdym opakowaniu serków Danonki (Danone) konsumenci będą mogli znaleźć kolorowe patyczki w kształcie różnych prehistorycznych gadów...

Przetargi, 30 marca 2007

12 agencji w przetargu BTL Polkomtela

Do uczestnictwa w przetargu BTL ogłoszonym przez Polkomtela zgłosiło się 12 agencji: Kid & Young, Nova Communication, Sputnik Design, Banah...

Kraj, 15 lutego 2007

Agencja reklamowa Kid & Young tworzy strukturę dedykowaną Dr Young

Agencja reklamowa Kid & Young postanowiła wydzielić w ramach swoich struktur komórkę odpowiedzialną za rynek farmaceutyczny o nazwie Dr Young....

Kraj, 19 lipca 2006

Kid & Young realizuje projekty dla Unilevera i Ferrero Polska

Agencja reklamowa Kid & Young kolejny raz będzie pracować dla marki Rexona z portfolio Unilevera. Tym razem zajmie się działaniami,...

Przetargi, 28 czerwca 2006

Icon będzie pracowała dla marki Hot Oil

Agencja Icon wygrała przetarg na obsługę marki Hot Oil z portfolio firmy Semax. Icon pokonała w przetargu cztery agencje, m.in....

Kraj, 22 maja 2006

Kamil Głaz dyrektorem kreatywnym Kid & Young

Kamil Głaz awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Kid & Young. Wcześniej zajmował stanowisko creative group head. Nowy...

Przetargi, 16 maja 2006

Semax prowadzi przetarg na obsługę marek Deep i Hot Oil

Semax prowadzi przetarg na fullservice'ową obsługę marek odzieżowych Deep i Hot Oil. W konkursie Deep, marki odzieży młodzieżowej, wystartowało pięć...