M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kino Polska (firma)"

Kraj, 23 lutego 2015

W IV kw. 2014 r. przychody Grupy Agora wzrosły o ponad 11 proc.

Na taki wynik wpłynęły szybszy niż rynkowy wzrost wpływów reklamowych segmentów internet, radio i reklama zewnętrzna oraz rekordowa frekwencja kinowa i przychody z działalności filmowej. Przychody ze sprzedaży usług reklamowych były wyższe o 5,3 proc.

Kraj, 19 listopada 2014

Agora pracuje nad formułą nowych stacji TV

Do zapowiadanych ostatnio stacji tematycznych mogą niebawem dołączyć kolejne.

Kraj, 14 października 2014

Milena Wiśniowolska szefową marketingu Kino Polska

Nadawca ma nowego dyrektora marketingu.

Kraj, 10 października 2014

Zmiana decyzji KRRiT w sprawie multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej

Nowy multipleks nie w całości dla TVP.

Kraj, 21 maja 2014

Kino Polska zwiększa przychody

Jak wynika z danych, giełdowa grupa odnotowała w I kwartale br. o 23 proc. wyższe przychody z reklam.

Kraj, 21 marca 2014

Kino Polska zanotowało ponad 30-proc. wzrost zysku

Firma stawia na umacnianie pozycji grupy na międzynarodowym rynku i rozwój Stopklatka TV.

Kraj, 25 lutego 2014

TVN wprowadza markę Player.pl

W ramach Player.pl uruchomiona zostanie także specjalna strefa Player Plus (obecnie dostępna testowo). Nowością jest tu streaming kanałów telewizyjnych.

Kraj, 21 stycznia 2014

Plus ponad połowę budżetu telewizyjnego wydał w ub.r. w stacjach Polsatu

Łącznie wydatki na reklamy telewizyjne tego operatora były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej.

Kraj, 5 grudnia 2013

Polsat Media przejmie obsługę Kino Polska

Atmedia tracą kolejne stacje.

Kraj, 27 listopada 2013

AXN przechodzi z Atmediów do TVN Media

Atmedia tracą kolejnego dużego klienta. Polski oddział czeka restrukturyzacja.

Kraj, 17 września 2013

Empikfoto.pl ze wsparciem w TV

Billboard sponsorski emitowany jest w kanałach obsługiwanych przez Atmedia.

Kraj, 17 września 2013

Vectra promuje ofertę sportową

Scholz & Friends Warszawa ponownie autorem kampanii Vectry.

Kraj, 23 sierpnia 2013

UPC odkodowuje kilkadziesiąt kanałów

Operator telewizyjny na stałe daje swobodny dostęp do 35 kanałów cyfrowych.

Kraj, 17 lipca 2013

Chris Lindner dołączył do Synthesis Media

Firma specjalizująca się m.in. w postprodukcji telewizyjnej stworzyła nowe stanowisko business development managera.

Kraj, 15 maja 2013

Kinoplex.pl promuje polskie kino na Filmfest PL

Wydarzeniu towarzyszy kampania promocyjna w prasie oraz internecie.

Kraj, 15 marca 2013

16 chętnych na cztery nowe kanały cyfrowej telewizji

Najwięcej, bo osiem, ofert wpłynęło na kanał edukacyjno-poznawczy, cztery - na kanał filmowy i po dwie - na kanały społeczno-religijny i dla dzieci.

Kraj, 27 lutego 2013

Chętnych na telewizję cyfrową może być więcej

KRRiT otrzymuje kolejne wnioski pocztą.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 30 października 2012

Pompidou dla Electronic Arts

Agencja odpowiada za wprowadzenie na rynek gry "Warfighter" i wspiera ją kampanią ATL.

Kraj, 18 października 2012

Nowi pracownicy Polcast Television

Do działu graficznego i emisji dołączyli Iza Poniatowska i Mateusz Kwiatkowski.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Kino Polska TV zwiększyło zysk netto o ponad 150 proc.

Właściciel rodziny stacji Kino Polska i Filmbox zaprezentował dobre wyniki finansowe.

Kraj, 15 czerwca 2012

Nowy gracz na rynku VoD

W sieci pojawił się projekt StrefaVoD.pl - inicjatywa Add Media Entertainment.

Kraj, 12 czerwca 2012

Jeśli nie mecze, to seriale w tematykach

TVN i Polsat straciły w dni emisji meczów w grupie all 16-49 na udziale w rynku ponad 40 proc.

Kraj, 25 października 2011

TVS i Kino Polska porównują oferty brokerów

Obie stacje telewizyjne obsługiwane przez Atmedia porównują oferty innych brokerów reklamowych.

Kraj, 1 września 2011

Jesienna ramówka Kino Polska

Stacja wprowadza bloki tematyczne.

Kraj, 21 czerwca 2011

Dąbek przeszła z SPI do Dobra Communications

Była szefowa promocji m.in. kanałów Filmbox i Kino Polska zajmie się komunikacją korporacyjną Universal Networks International oraz Grupy 4Fun Media.

Kraj, 30 marca 2011

Moritz reklamuje szybkie płatności

Citi Handlowy reklamuje rozwiązania oszczędzające czas klientów.

Kraj, 24 marca 2011

Zyski z VoD za 4-5 lat - prognozuje Multimedia

Operator kablowy Multimedia liczy, że internetowy serwis VoD Mmtv.pl zacznie na siebie zarabiać za 4-5 lat.

Kraj, 16 marca 2011

Pekao SA rozdaje "lekko" kredyty

"Z lekkością zrealizujesz swoje plany" - z takim hasłem reklamowym bank rusza z nową kampanią kredytów gotówkowych, która obejmie prasę, telewizję i internet.

Kraj, 8 lutego 2011

Gruppa66 Ogilvy gra w fioletowe z Milką [WIDEO]

Kampania promująca konkurs z nagrodami została zrealizowana w technice 3D.

Kraj, 20 grudnia 2010

Kino Polska sfinalizowało zakup Stopklatki

Z ponad 65-proc. pakietem akcji Kino Polska jest już większościowym udziałowcem portalu filmowego.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 6 października 2010

N promuje telewizję na kartę

Kampania obejmuje telewizję i internet.

Kraj, 4 października 2010

Cyfra+ promuje Multiroom

Nadawca chce dotrzeć do widzów, którzy mają kilka telewizorów w domu.

Kraj, 23 lipca 2010

Maciej Dziewolski w zespole Brand Avenue

W spółce ma być odpowiedzialny za rozwój systemów nośników reklamy wielkoformatowej.

Kraj, 13 lipca 2010

Stopklatka na NewConnect; zapowiedź inwestycji

Serwis zaproponuje m.in. usługę VoD. Planuje również rozwój za granicą.

Kraj, 17 marca 2010

BBC Worldwide chce kampanią zwiększyć świadomość CBeebies

BBC Worldwide Channles rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie świadomości CBeebies, kanału skierowanego do dzieci w wieku przedszkolnym. Działania...

Kraj, 16 lutego 2010

Canal Plus stawia w reklamie na sprawdzony francuski spot

Rusza nowa wizerunkowa kampania Canal Plus. W działaniach wykorzystany zostanie francuski spot. Adaptację filmu przygotowała agencja Ogilvy Action, planowaniem i...

Kraj, 12 lutego 2010

Sześć nowych kanałów w ofercie cyfrowej Aster

Cyfrowy pakiet BasicPlus sieci kablowej Aster został wzbogacony o sześć kanałów, które do tej pory były dostępne jedynie w ofercie...

Kraj, 12 stycznia 2010

Samsung mocno inwestuje w reklamy pralek

Samsung Electronics Polska rozpoczyna intensywną miesięczną kampanię reklamową pralek Diamond. Nowa reklama telewizyjna Samsunga przełamuje szablon w prezentowaniu urządzeń domowych,...

Kraj, 28 grudnia 2009

Nordea inwestuje w działania wizerunkowe

Nordea Bank Polska wspólnie z "Nordea Polska" Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oraz "Nordea" Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową....

Kraj, 18 listopada 2009

Vectra ruszyła z kampanią reklamową cyfrowego dekodera

Operator telewizji kablowej Vectra rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia...

Kraj, 10 listopada 2009

SPI uruchomi niebawem cztery nowe stacje tematyczne

SPI International Polska, nadawca filmowych kanałów telewizyjnych, w I połowie 2010 r. uruchomi co najmniej cztery nowe stacje tematyczne. Będą...

Kraj, 27 października 2009

Kino Polska kończy nadawanie w Stanach Zjednoczonych

Kanał tematyczny Kino Polska ogłosił, że 11 listopada br. zakończy nadawanie amerykańskiej wersji programu. "Przez ponad 4 lata stacja pełniła swoją...

Kraj, 30 września 2009

Info-TV-FM liczy, że z telewizji komórkowej skorzysta kilkaset tysięcy odbiorców

Info-TV-FM, które wygrało przetarg UKE na rezerwację częstotliwości na telewizję mobilną DVB-H (do oglądania w telefonach komórkowych), zaprezentowało wczoraj komercyjną...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Kraj, 7 września 2009

ITI Neovision rozpoczyna promocję nowych stacji i usług

ITI Neovision, operator platformy N i nadawca stacji TV, rozpoczyna kampanię reklamową swoich nowych kanałów i usług - dwóch kanałów...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Polpharma wraca z Pyralginą do telewizji

Polpharma po kilkuletniej przerwie wraca do promowania leku przeciwbólowego Pyralgina w telewizji. Strategię i kreację działań nowej kampanii przygotowała agencja...

Kraj, 20 kwietnia 2009

Multimedia Polska poszerza ofertę stacji cyfrowych

Sieć kablowa Multimedia Polska poszerza ofertę stacji nadawanych cyfrowo. Pakiet cyfrowy Multimediów wzmocniły kanały TV Silesia (regionalna stacja ze Śląska)...

Kraj, 23 marca 2009

Carlsberg wspiera w telewizji relaunch marki Okocim

Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową marki piwa Okocim. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek piwa Okocim Premium Pils. Spot...