M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kinoplex (firma)"

Kraj, 2 stycznia 2014

Nk.pl i Kinoplex udostępniają użytkownikom katalog bezpłatnych filmów

Portal społecznościowy i Kinoplex rozszerzają współpracę VoD.

Kraj, 30 lipca 2010

PepsiCo debiutuje z energetykiem

Marketer inwestuje w rosnącej wciąż kategorii w markę Adrenaline Mountain Dew.

Kraj, 23 lipca 2010

Agora może kupić Heliosa, a Electro World zmieni właściciela

UOKiK wydał zgody na zmiany właścicielskie sieci kin i sieci elektromarketów.

Kraj, 9 czerwca 2010

Algida, Haribo i Play mają swoje kina

Sale sponsorskie pojawiły się w Cinema City Galeria Mokotów w Warszawie.

Kraj, 13 kwietnia 2010

NAM zmienia sposób zarządzania

Małgorzata Mikina country supervisorem w NAM.

Kraj, 31 marca 2010

Agora za 25 mln euro kupuje Centrum Filmowe "Helios"

Agora (wydawca m.in. "Gazety Wyborczej") podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe "Helios" SA od funduszy:...

Kraj, 2 marca 2010

NAM wprowadza do emisji autopromocyjny spot stereo 3D

Od 5 marca w blokach reklamowych przed seansami filmów trójwymiarowych w kinach Cinema City będzie można zobaczyć 15-sekundową reklamę własną...

Kraj, 9 lutego 2010

KRKA reklamuje Pikovit w kinach przy okazji premiery "Toy Story 3D"

W najbliższy weekend w 63 kinach Cinema City, Helios i Kinoplex oraz Orange Imax rozpocznie się kampania reklamowa witaminowo-mineralnego suplementu...

Kraj, 22 stycznia 2010

Wyjaśnienie: nie straciliśmy Kinoteki, sami zrezygnowaliśmy - twierdzi NAM

W nawiązaniu do wczorajszej informacji w DS "MMP" pt. "Multikino przejmuje od NAM obsługę warszawskiej Kinoteki" otrzymaliśmy z New Age...

Kraj, 26 listopada 2009

Magdalena Polańska i Fabian Wolski awansują w zespole New Age Media

Magdalena Polańska oraz Fabian Wolski, wcześniej zajmujący stanowiska sales supervisors, objęli w ramach New Age Media nowo utworzone stanowiska dyrektorów...

Kraj, 17 listopada 2009

ING BŚ reklamuje konta internetowe Direct

"Dlaczego miałbym płacić za coś, co robię sam? Jestem internetowy i za prowadzenie rachunku oraz przelewy nie płacę" - mówi...

Kraj, 6 maja 2009

I kwartał w kinach zdecydowanie na plusie - według NAM

Według podsumowania przygotowanego przez New Age Media (dom sprzedaży reklamy kinowej) I kwartał br. przyniósł znaczne wzrosty zarówno na rynku...

Kraj, 6 marca 2009

Jelfa startuje z kampanią odświeżającą wizerunek Falvitu

Rusza kampania Falvitu produkowanego przez jeleniogórską Jelfę suplementu diety dla kobiet. Nad nowym wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications...

Kraj, 7 stycznia 2009

Nowa kampania marki Vifon nawiązuje do stylu lat 30.

Tan-Viet International, importer i dystrybutor m.in. dań orientalnych pod marką Vifon, rozpoczyna nową kampanię reklamową, której kreacja nawiązuje do lat...

Kraj, 4 sierpnia 2008

Unimil promuje w kinach cienkie prezerwatywy

W kinach Helios i Kinoplex oraz sieci Cinema City wystartowała kampania reklamowa marki Unimil pod hasłem "Czasami mniej znaczy więcej"....

Kraj, 23 czerwca 2008

UOKiK wydał zgodę na fuzję Multikina z Silver Screen

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) wydał zgodę na przejęcie sieci Silver Screen przez Multikino. Zgoda jest warunkowa - Multikino...

Kraj, 21 kwietnia 2008

New Age Media pracuje z wytwórnią Kayax

New Age Media, dom sprzedaży reklamy kinowej, podpisał umowę o współpracy z wytwórnią Kayax. Umowa dotyczy realizacji kampanii promocyjnych w...

Kraj, 14 stycznia 2008

70 mln zł z reklamy kinowej w 2007 r.; ten rok ma być jeszcze lepszy

Wartość rynku reklamy kinowej wyniosła w 2007 r. rekordowo 70 mln zł netto (z barterami i autopromocją) - o 20...

Kraj, 10 stycznia 2008

Tan-Viet kontynuuje działania wizerunkowe zup Vifon

Tan-Viet International, importer i dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, rozpoczął kampanię reklamową zup Vifon. Jest to kontynuacja prowadzonych w minionym...

Kraj, 6 sierpnia 2007

New Age Media wzmacnia pozycję rynkową, rozpoczynając obsługę sieci Helios i Kinoplex

New Age Media (NAM), dom sprzedaży reklamy w multipleksach, podpisał umowę dotyczącą sprzedaży reklamy w sieci kin Helios i Kinoplex....

Kraj, 10 maja 2007

Wirtualna Polska buduje wizerunek w rozebranej kampanii

Wirtualna Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem: "Ściągniesz z nas wszystko". Kampania oparta na koncepcji, że WP to...

Kraj, 5 września 2006

WP rusza z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową

Portal Wirtualna Polska ruszył z silną ogólnopolską kampanią wizerunkową z hasłem przewodnim "Internet z widokiem na...". Kampania wykorzystuje także media...

Kraj, 11 stycznia 2006

Fundacja Urszuli Jaworskiej ruszyła z trzymiesięczną kampanią

Ruszyła społeczna kampania pt. "Wyrok" przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Celem kampanii, która potrwa do końca marca...

Kraj, 21 września 2005

Galposter do końca września zlikwiduje departament reklamy internetowej

Spółka Galposter do końca tego miesiąca zlikwiduje departament reklamy internetowej - Galposter Online. W strukturach spółki pozostaną dwa działy -...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Best poszerzy ofertę o kolejne wielosalowe kina sieci Helios

Do końca 2005 roku liczba kin obsługiwanych brokersko przez Best Marketing Promotion Agency zwiększy się o kolejne kina wielosalowe sieci...

Kraj, 11 lipca 2005

Studio Vidoqi przygotowało spoty konkursu firmy Hexal i pisma "Zdrowie"

Studio filmowo-reklamowe Vidoqi zrealizowało spot telewizyjny i kinowy promujący konkurs Lekarz Niezwykły 2005 organizowany przez firmę farmaceutyczną Hexal i miesięcznik...

Kraj, 8 czerwca 2005

Tadeusz Brzozowski przechodzi z Galpostera do Bestu

Tadeusz Brzozowski dołączy 17 czerwca do zespołu Best Marketing Promotion Agency. W strukturach Bestu powstanie nowe stanowisko new media &...

Kraj, 3 czerwca 2005

Galposter wycofuje się z kin, rośnie Best, do Bestu przechodzi szef departamentu kinowego Galpostera

Broker reklamy kinowej Best-Marketing Promotion Agency przejął od firmy Galposter obsługę reklamową kin sieci Kinoplex. Oznacza to, że zgodnie z...

Kraj, 24 marca 2005

Galposter zamierza zwiększyć swoje udziały w rynku do 20 proc.

Firma Galposter, broker reklamy kinowej, planuje zwiększenie swoich udziałów w rynku do mniej więcej 20 proc. Obecnie spółka ma około...

Kraj, 21 grudnia 2004

Paweł Ossoliński dołączył do zespołu firmy Galposter

Paweł Ossoliński objął stanowisko sales managera w departamencie reklamy firmy Galposter. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych klientów dla...

Kraj, 21 grudnia 2004

Paweł Ossoliński dołączył do zespołu firmy Galposter

Paweł Ossoliński objął stanowisko sales managera w departamencie reklamy firmy Galposter. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz pozyskiwanie nowych klientów dla...

Kraj, 25 października 2004

Agencja Icon zrealizuje trzymiesięczną kampanię reklamową marki Flips

Na zlecenie firm DM Snack Co. (dawniej PPH K&D Kadar) producenta chipsów, chrupek i płatków śniadaniowych Flips, agencja reklamowa Icon...

Kraj, 24 lutego 2004

Galposter powiększy swoje portfolio o Multikino Szczecin

Spółka Galposter, broker reklamy kinowej, poszerzy swoje portfolio o kolejny multipleks - Multikino Szczecin. Placówka zostanie uruchomiona 5 marca. Będzie...

Kraj, 23 lutego 2004

Uzupełnienie: kampania Neostrady

W uzupełnieniu informacji z 19 lutego br. na temat najnowszej kampanii reklamowej usługi Neostrada Telekomunikacji Polskiej SA informujemy, że część...

Kraj, 17 lutego 2004

Kamiński wraz z całym działem handlowym RMB Polska w firmie Galposter

Konrad Kamiński objął stanowisko dyrektora departamentu reklamy kinowej w spółce Galposter. Firma od początku br. zajmuje się sprzedażą reklam w...

Kraj, 5 grudnia 2003

Spółka Multikino rozwiązała umowę z RMB Polska Multimedia

Spółka Multikino, będąca operatorem kin wielosalowych, rozwiązała umowę z brokerem reklamy kinowej RMB Polska Multimedia. W piśmie, jakie zostało rozesłane...

Kraj, 2 grudnia 2003

Marcin Pepel i Karolina Kuczera rozpoczęli pracę w sieci Qnet

(Qnet) Marcin Pepel objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju w sieci reklamowej Qnet. Do zespołu dołączyła także Karolina Kuczera, która objęła...

Kraj, 21 października 2003

Zmiany personalne w Platformie Mediowej "Point Group"

(Platforma Mediowa "Point Group") Platforma Mediowa "Point Group" poinformowala o kilku zmianach personalnych. Tomasz Czerniejewski, pełniący dotychczas w Point Group...

Kraj, 8 października 2003

New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam

Broker reklamy kinowej New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam o 10-15 proc. "Wojna cenowa wśród brokerów...

Kraj, 5 maja 2003

Uzupełnienie

W uzupełnieniu informacji, która ukazała się w wydaniu DS "MMP" z dnia 30 maja, dotyczącej kampanii reklamowej Trójki, informujemy, że...

Kraj, 13 marca 2003

RMB Polska wprowadza dwa nowe produkty związane z reklamą kinową

RMB Polska, broker reklamy kinowej, wprowadzi w tym miesiącu dwa nowe produkty do swojej oferty. "Chcemy wyjść z propozycją reklamy...

Kraj, 27 sierpnia 2002

Od września rusza pierwsza duża kampania magazynu "Fluid"

Magazyn "Fluid" we wrześniu rozpocznie wielokierunkowe działania promocyjne. Z różnym natężeniem potrwają one do końca roku. Ich budżet nie jest...

Kraj, 18 czerwca 2002

Nowe multipleksy i usługi w ofercie RMB Polska

W Bielsku-Białej rozpoczęło w maju br. działalność siedmiosalowe kino należące do sieci Kinoplex. Na przełomie czerwca i lipca br. Cinema...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...

Kraj, 16 stycznia 2002

Od marca RMB Polska zajmie się sprzedażą reklamy w Multikinach

Od marca br. dom sprzedaży reklamy kinowej RMB Polska przejmie na wyłączność obsługę Multikina, największej w Polsce sieci multipleksów. Do...