YouTube promowany na limitowanej serii opakowań batonika Kit Kat.
Startuje nowa kampania czekoladowego batona Nestle.
Wafelek Princessa odświeża opakowanie i komunikację swoich słodyczy, przygotowuje też specjalną świąteczną ofertę.
Nestle ogłasza powrót czekoladowej przekąski.
W przeddzień startu Baumgartnera Nestle próbowało wykorzystać stratosferę do promocji swojej marki.
7,5 mln fanów ma globalny fan page marki, na którym treści targetowane są lokalnie.
Loteria ma przybliżyć konsumentom pełną ofertę marketera.
Kampania powstała we współpracy z agencjami 3M Projekt i MEC.
Marka Kit Kat z portfolio Nestle otrzyma w Wielkiej Brytanii i Irlandii certyfikat fair trade. Jest to związane z programem...
Nestle Polska wystartuje w ciągu dwóch, trzech miesięcy ze wsparciem ATL-owym dla marek lodowych: Kit Kat, Nesquik (nowość w ofercie...
Nestle przeprowadza relaunch batonów Kit Kat - zmienia ich opakowania, odświeża recepturę. Rozszerza także linię produktów o nowy smak Kit...
Agencja reklamowa JWT poszerza zakres współpracy z firmą Nestle w Wielkiej Brytanii, Rumunii i w Czechach. W Wielkiej Brytanii agencja...
Nestle Polska poszerza portfolio marki Kit Kat o nowy produkt - Kit Kat Chunky Cappuccino. Jest to kolejna wersja batonu...
Nestle Polska wprowadzi od lipca nowy format batonu Kit Kat. Dotychczasowego Kit Kata 3 paluszki zastąpi Kit Kat 4 paluszki,...
Nestle Polska przygotowała świąteczną ofertę słodyczy. Ciekawostką są produkty, które nie figurują w portfolio firmy w Polsce. A są to...
Nestle Polska SA wprowadza na rynek dwa nowe warianty batonów Kit Kat: Kit Kat Peanut Butter i Kit Kat 3paluszki....
Nestle Polska wprowadziło na rynek nową wersję batona Kit Kat - wersję z białą czekoladą Kit Kat White. Autorem materiałów...
Koncern spożywczy Nestle zakończył globalny przetarg mediowy, który prowadził od marca br. w zakresie planowania i zakupu mediów. Zwycięzcy tego...
Po blisko 50 latach funkcjonowania hasła "Have a break" w reklamach batonów Kit Kat należących do Nestle zniknie ono z...
Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...
Nestle rozpoczęło działania reklamowe dla marki batonów Kit Kat. Sprzedaż wspierana jest kampanią telewizyjną przedstawiającą limitowaną serię batonów Kit Kat...
Na drugą połowę marca br. Nestle zaplanowało działania reklamowe dla marki batonów Kit Kat. Trzonem kampanii reklamowej będzie emisja spotów...
Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...
Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex przygotowała pierwszą lokalną kreację dla marki Kit Kat należącej do portfolio koncernu Nestle. Kampania, która...