M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kitekat (marka)"

Kraj, 10 września 2015

Agito.pl ma nowego dyrektora marketingu

Rafał Kochański będzie odpowiedzialny za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.

Kraj, 15 stycznia 2014

Monika Niechajewicz dyrektorem działu campaign w Cheil Polska

Awans w agencji Cheil.

Kraj, 7 maja 2013

Bartek Hanus nowym dyrektorem strategii w Lowe GGK

Z TBWA\Tequila do Lowe GGK.

Kraj, 13 grudnia 2012

Piotr Nowicki odchodzi z DDB Warszawa

Po roku pracy strateg żegna się z agencją.

Kraj, 1 czerwca 2012

UPC bez szefa marketingu

Po kilku latach pracy z firmą rozstała się Ksenia Biber.

Kraj, 13 października 2011

Reaktywowany Rapp Collins przejmuje budżety Kitekat i Chappi

Po długoletniej współpracy z TBWA budżet dwóch marek Mars Polska został przeniesiony do agencji Rapp Collins z grupy Corporate Profiles DDB Group. Budżet marki Pedigree trafił do BBDO.

Przetargi, 11 marca 2009

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, pracuje także z Euro RSCG 4D

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, powierzając agencji w drodze przetargu obsługę aktywności BTL dla suchej karmy...

Kraj, 1 grudnia 2005

Ksenia Biber dyrektorem marketingu UPC Polska

Ksenia Biber objęła stanowisko dyrektora marketingu UPC Polska. Jest odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii marketingowej firmy, w szczególności potrójnej...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Kraj, 22 czerwca 2004

Rzeczkowska i Zagórski dołączyli do działu obsługi klienta agencji Ad Fabrika FCB

Do działu obsługi klienta agencji reklamowej Ad Fabrika FCB dołączyły dwie nowe osoby. Na stanowiskach account executive zatrudniono Małgorzatę Rzeczkowską...

Przetargi, 29 kwietnia 2004

Masterfoods Polska wybrał Rowland Communications do obsługi projektu PR

Masterfoods Polska wybrał agencję Rowland Communications do obsługi organizacji akcji Światowy Dzień Zwierząt. W przetargu wzięły udział także agencje: Spin...

Kraj, 10 grudnia 2003

Grey Worldwide Warszawa agencją regionu dla Pantene oraz Masterfoods

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa została odpowiedzialna za rozwój strategii reklamowej marki Pantene (Procter & Gamble) oraz marek Masterfoods (słodycze:...

Zagranica, 5 sierpnia 2002

Masterfoods rusza z kolejną ogólnoeuropejską kampanią brandu Kitekat

Cattus Kittekattus, bohater kampanii reklamowej karmy dla kotów Kitekat, brandu należącego do koncernu Masterfood, powraca w kolejnej kampanii reklamowej. Pierwszy...

Zagranica, 24 października 2001

Niemiecki budżet marketingu bezpośredniego Pedigree trafił do Greya

Masterfoods zdecydował się przekazać niemiecki budżet marketingu bezpośredniego brandu Pedigree do odpowiedzialnej za takie działania i wchodzącej w skład Grey...

Zagranica, 13 lipca 2001

MASTER FOODS UMACNIA POZYCJĘ NA RYNKU KARMY DLA ZWIERZĄT

Master Foods Holding, francuska filia koncernu Mars Incorporated, nabył od BNP Paribas kontrolny pakiet akcji (56,4 proc.) firmy Royal Canin...