M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kleber (marka)"

Kraj, 8 stycznia 2013

NBS Communications z Michelin Polska

Po rocznej współpracy firma Michelin Polska zdecydowała o przedłużeniu umowy z NBS Communications.

Kraj, 19 października 2012

Kleber rusza z kampanią w społecznościach

Motyw przewodni działań zaplanowanych dla marki na październik i listopad 2012 r. to bezpieczne podróżowanie samochodem z psem.

Przetargi, 7 kwietnia 2006

Multi Communications realizuje kongres Microsoft Security Summit

Dział event management agencji public relations Multi Communications wygrał przetarg organizowany przez Microsoft na realizację w Warszawie kongresu Microsoft Security...

Przetargi, 9 czerwca 2005

Ruszył globalny przetarg Michelin, w Polsce budżetu broni Carat

Ruszył globalny przetarg na obsługę budżetu mediowego Michelin. W Polsce od ponad 10 lat za planowanie i zakup mediów dla...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Tequila/Polska przygotowała projekt "Spokojna Droga" dla marki Kleber

W punktach dealerskich sprzedających opony marki Kleber (Michelin Polska) rozpoczęła się kampania promocyjna opon marki Kleber. Prowadzone działania mają na...

Kraj, 4 maja 2004

K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych

Firma Michelin powierzyła K2 Internet większość swoich działań internetowych w Polsce nieobjętych międzynarodową umową. Na mocy tej decyzji agencja rozpoczęła...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Tequila/Polska przygotowała paneuropejski projekt dla Michelin

Firma marketing services Tequila/Polska jest autorem koncepcji i odpowiada za kreację paneuropejskiego projektu promocyjnego dla firmy oponiarskiej Michelin. Celem akcji...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Michelin Polska rozoczął trzy kampanie - dla marek Michelin, Kleber i BFGoodrich

Koncern Michelin Polska rozpoczął kampanie reklamowe trzech marek ze swojego portfolio: Michelin, Kleber i BFGoodrich. Działania reklamowe potrwają przez cały...

Kraj, 4 listopada 2003

Michelin wykorzysta dane o segmentacji grup docelowych w 2004 r.

Polski oddział koncernu Michelin zapowiedział, że dane z raportu o segmentacji grup docelowych zostaną wykorzystane w 2004 r. Przypomnijmy, że...

Kraj, 16 lipca 2003

Michelin zwleka z redakcją raportu o segmentacji grup docelowych

Polski oddział koncernu Michelin pracuje nad przygotowaniem raportu z badań dotyczących segmentacji grup docelowych. Wyniki badania miały być wstępnie znane...

Kraj, 16 czerwca 2003

Koncern Michelin prowadzi badanie segmentacji grup docelowych

Koncern Michelin Polska jest w trakcie przeprowadzania badania segmentacji grup docelowych. Francis Didion, general manager w Michelin Polska, zapowiada, że...

Kraj, 12 maja 2003

Michelin wspiera sprzedaż marek opon Kormoran i Kleber

Firma marketing services TequilaBTL Group przygotowała akcję promocyjną "Kormorany nadlatują kluczykiem" dla marki Kormoran oraz kampanię informacyjną dla marki Kleber,...

Kraj, 24 września 2002

Michelin Polska wprowadza program lojalnościowy

Firma Michelin Polska, polski oddział francuskiego producenta opon samochodowych, wprowadza program lojalnościowy Serwis Klienta Michelin. "Serwis to ważny element naszych...

Kraj, 16 marca 2001

MICHELIN POLSKA WYBRAŁ AGENCJĘ PUBLIC RELATIONS

Agencja Multi-Event Communications wygrała przetarg na obsługę w zakresie działań public relations dla czterech marek opon (Kormoran, BFGoodrich, Kleber, Michelin)...