M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kleenex (marka)"

Zagranica, 13 lipca 2015

Kleenex z viralowym wyciskaczem łez

Marka na Wyspach opowiada historię niepełnosprawnego psa.

Zagranica, 29 stycznia 2015

Wzmacniający się dolar osłabia wyniki P&G i innych potentatów FMCG

Procter & Gamble, który kilka dni temu ogłosił znacznie słabsze od oczekiwanych rezultaty finansowe, ostrzegł, że wzmacniająca się waluta amerykańska może spowodować ich dalsze pogorszenie. Podobne analizy przedstawiają pozostali potentaci FMCG.

Zagranica, 23 września 2013

Kleenex podąża za grypą

Marka za pomocą aplikacji online ostrzega Amerykanów przed regionami z zagrożeniem grypy i pojawia się tam ze swoimi chusteczkami.

Kraj, 3 września 2013

Śmiałe plany i trzy przetargi marki Velvet

Nowy właściciel brandu szykuje na wiosnę wielką kampanię reklamową.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Po wycofaniu się Kimberly-Clark powstaje Velvet Care

Fundusz Avalon MBO II sfinalizował zakup polskiego oddziału firmy Kimberly-Clark, przejmując papiernię w Kluczach oraz markę produktów Velvet wytwarzanych w tym zakładzie. Nowa firma będzie działać pod nową nazwą Velvet Care Sp. z o.o.

Zagranica, 15 listopada 2012

Kimberly-Clark rusza z kampanią sezonu na grypę

Amerykańska korporacja promuje swoją markę Kleenex w wielu kanałach w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 14 listopada 2012

Lisewski awansuje w Philipsie

Po okresie pracy w centrali Philipsa Tomasz Lisewski obejmuje zarządzanie 18 rynkami.

Przetargi, 25 stycznia 2012

Agencja Directors obsłuży Kleenex

Producent chusteczek higienicznych wybrał agencję do obsługi strategicznej.

Kraj, 23 stycznia 2012

Kimberly-Clark rusza ze wsparciem marki Kleenex

Marketer zakończył proces rebrandingu chusteczek Velvet.

Zagranica, 2 września 2011

Kimberly-Clark ma nowego marketingowca w Europie

Kim Underhill objęła stanowisko prezesa dywizji konsumenckiej i odpowiada za region Europy.

Kraj, 24 maja 2011

Tomasz Lisewski awansuje w Philipsie

Dotychczasowy dyrektor generalny w sektorze consumer lifestyle Philips Polska przenosi się do Amsterdamu.

Kraj, 6 maja 2011

Ruszył proces rebrandingu chusteczek Velvet

Kampania zasięgowa nowej marki Kleenex planowana jest na początek przyszłego roku.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Marcin Kalinowski brand managerem w Kimberly-Clark

Pokieruje rebrandingiem marki Velvet na Kleenex.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Marka Kleenex zastąpi Velvet

Kimberly-Clark szykuje rebranding w kategorii chusteczek higienicznych.

Kraj, 16 grudnia 2010

Marka Velvet może zniknąć z rynku

Spekulacje na ten temat potęguje fakt, że z firmą rozstaje się Marek Modzelewski, dyrektor regionalny Kimberly-Clark.

Kraj, 9 grudnia 2009

Kleenex wchodzi do stałej oferty Kimberly-Clark

Kimberly-Clark wprowadziło już na stałe do swojej oferty międzynarodową markę produktów higienicznych Kleenex. Od kilku miesięcy firma prowadziła testy dotyczące...

Kraj, 20 kwietnia 2009

Tomasz Lisewski nowym szefem działu Consumer Lifestyle w Philipsie

Tomasz Lisewski został dyrektorem generalnym działu Consumer Lifestyle w Philips Polska. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Rumbucia, który pełnił tę...

Kraj, 6 lutego 2009

Kimberly-Clark chce sprawdzić odbiór marki Kleenex w Polsce

Kimberly-Clark wprowadzi do sprzedaży jeden z produktów swojej międzynarodowej marki Kleenex - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Tym samym firma chce zbadać,...

Kraj, 16 grudnia 2008

Marcin Dmowski szefem marketingu Kimberly-Clark w Europie Środkowej

Marcin Dmowski objął stanowisko marketing managera ds. Europy Środkowej w Kimberly-Clark. Ostatnio był European marketing managerem w strukturach Kimberly-Clark Europe...

Kraj, 29 maja 2006

Gruppa 66 Ogilvy nadal obsługuje Huggies; Kimberly-Clark rozpoczyna konsolidację budżetu

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy nadal będzie obsługiwać markę Huggies należącą do firmy Kimberly-Clark. Jak przekazał Piotr Nagalski, szef marketingu...

Zagranica, 8 sierpnia 2005

Kleenex reklamuje chusteczki przeciw grypie

Firma Kimberly-Clark, światowy producent artykułów higieny osobistej, planuje wsparcie reklamowe swojej flagowej marki - chusteczki Kleenex. Pod koniec sierpnia br....

Kraj, 25 maja 2004

Katarzyna Marczyk marketing managerem Pizza Hut

Do zespołu agencji Synergy Marketing Partners odpowiedzialnej za strategię i działania marketingowe American Restaurants/Pizza Hut i KFC w Polsce dołączyła...

Zagranica, 21 stycznia 2004

Kimberly-Clark zapowiada reorganizację

Producent artykułów higienicznych Kimberly-Clark zapowiada globalną reorganizację. W koncernie powstaną trzy główne działy odpowiedzialne za Amerykę Płn., Europę Zachodnią i...