M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Knorr Gorący Kubek (marka)"

Kraj, 13 stycznia 2014

Gorący Kubek w nowej odsłonie reklamowej [wideo]

Unilever wspiera markę w sezonie zimowym.

Kraj, 6 marca 2013

Roman gotuje dla Unilevera zupy

Elżbieta Pełka Creatives dla marki Amino.

Kraj, 5 grudnia 2011

Unilever z nowym pozycjonowaniem Gorącego Kubka

Marketer pokazuje nowe powody zakupu i konsumpcji produktu i aktywizuje działania w społecznościach.

Kraj, 12 września 2011

Unilever buduje kategorię zup instant

Marketer wprowadza na rynek nowość w ofercie Gorącego Kubka.

Kraj, 4 grudnia 2009

Marcin Godlewski, client service director, odchodzi z DSK

Marcin Godlewski, który od maja br. pracował w agencji reklamowej DSK (patrz DS "MMP" z 27 kwietnia br.) jako client...

Przetargi, 19 listopada 2009

DSK po przetargu odpowiada za komunikację promocji Knorr Gorący Kubek

Ruszyła promocja konsumencka marki Knorr Gorący Kubek (Unilever Polska). W promocji konsumenci będą mogli zebrać unikatową kolekcję wyjątkowych kubków z...

Kraj, 13 lutego 2009

IQ Marketing autorem konkursu dla Gorącego Kubka Knorra

Agencja IQ Marketing opracowała koncepcję i kreację konkursu internetowego firmy Unilever Polska pt. "Uchwyć chwile z Gorącym Kubkiem". To część...

Kraj, 12 lutego 2009

Knorr częstuje Gorącym Kubkiem w kurortach wypoczynkowych

Unilever Polska wspiera markę Knorr Gorący Kubek kampanią promocyjną pod hasłem "Zimowa rozgrzewka. Tego mi trzeba!". Celem działań jest dotarcie...

Kraj, 7 listopada 2008

Opcom realizuje dla Knorra akcję "Kto mi zdmuchnął krupnik?"

Agencja interaktywna Opcom należąca do Grupy Eskadra realizuje dla Unilever Polska internetową kampanię marki Knorr Gorący Kubek. Kampania pod hasłem...

Kraj, 3 lipca 2007

Artegence autorem wsparcia w internecie marki Knorr Gorący Kubek

Rozpoczęła się internetowa letnia kampania reklamowa marki Knorr Gorący Kubek (Unilever Polska). Agencja Artegence odpowiedzialna była za całościowe poprowadzenie internetowej...

Kraj, 29 kwietnia 2002

Unilever/Bestfoods rozpoczął mundialową promocję konsumencką

Koncern Unilever/Bestfoods rozpoczął promocję konsumencką "Mundial Knorr", którą objęto kubki i saszetki Knorr Gorący Kubek. Kreacją promocji, a także jej...

Kraj, 20 września 2001

SCHONERT NOWYM DYREKTOREM MARKETINGU COTY POLSKA

Nowym dyrektorem marketingu firmy Coty Polska, producenta kosmetyków, został Andrzej Schonert. Zastąpił na tym stanowisku Iwonę Kosman. Pracę dla Coty...

Kraj, 20 czerwca 2001

STUDENCI POPIJAJĄ ŻYWCA I JEŻDŻĄ RENAULT CLIO

Piwo Żywiec (w kategorii browar) i Renault Clio (w kategorii fura) to jedne ze zwycięskich marek wyróżnionych przez "Magazyn Studencki...