M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "kobieta.pl (marka)"

Kraj, 10 lutego 2015

Insignia promuje warzywne inspiracje Bonduelle

Rusza wsparcie reklamowe linii produktów Na parze.

Kraj, 27 stycznia 2014

Burda promuje "Galę"

Wydawca wspiera kampanią najnowszy numer "Gali".

Kraj, 26 października 2011

"Claudia" świętuje 18. urodziny

Trzy nowe rubryki poszerzają kontent pisma.

Kraj, 18 października 2011

Łukasz Załuski redaktorem naczelnym "Sekretów Nauki"

Ukazanie się drugiego numeru magazynu wspiera kampania promocyjna.

Kraj, 1 czerwca 2011

LG rusza ze wsparciem smartfonów Swift

Poza klasyczną kampanią ATL marketer zaplanował także działania interaktywne.

Kraj, 31 maja 2011

ARBOnetwork ma kobiecą sieć

Sieć reklamy internetowej oferuje także działania z obszaru ambient mediów.

Kraj, 16 września 2008

G+J usamodzielnia dział sprzedaży multimediów; Ogrodnik jego szefem

G+J Polska usamodzielniło dział handlowy multimediów od biura reklamy wydawnictwa. Jej zespół będzie odpowiedzialny m.in. za sprzedaż reklam w serwisach...

Kraj, 30 maja 2008

G+J uruchomiło serwis kulinarny MojeGotowanie.pl

Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło platformę kulinarną MojeGotowanie.pl. Jej celem jest umożliwienie użytkownikom korzystania z bazy materiałów pochodzących z miesięcznika tego...

Kraj, 7 stycznia 2008

"Rodzice" mają nowy layout i większy nakład

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) od aktualnego, lutowego wydania, dostępnego od dziś na rynku, odświeża wygląd. Pismo ma nowy layout oraz...

Kraj, 20 lipca 2006

G+J uruchomi nowy serwis kobieta.pl

Wydawnictwo G+J Polska w połowie sierpnia br. uruchomi nowy serwis kobieta.pl. Grupę docelową wortalu wydawca określił jako kobiety między 15....