M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kolastyna (marka)"

Kraj, 25 czerwca 2014

Rynek produktów do opalania notuje spadki

Według badań GfK obecnie segment jest wart 77 mln zł, a konsumenci najchętniej wybierają produkty markowe.

Kraj, 9 czerwca 2014

Miraculum stawia na Panią Walewską

Marka skierowana jest do pań powyżej 60. roku życia.

Kraj, 17 maja 2012

Sarantis wraca z kampanią Kolastyny

Po niecałym roku od przejęcia marki ruszyła pierwsza telewizyjna kampania kremów do twarzy.

Kraj, 30 stycznia 2012

Just z budżetem Kolastyny

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, przetarg Kolastyny został rozstrzygnięty.

Kraj, 20 czerwca 2011

Sarantis przygotowuje strategię relaunchu Kolastyny

W tym roku marketer postawił na wzmocnienie marki w kategorii kosmetyków do opalania - najbardziej rozpoznawalnej. W ciągu kilku miesięcy wdroży strategię relaunchu także w innych kategoriach.

Kraj, 26 października 2010

Lipton najsilniejszy według analiz BAV

Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.

Kraj, 2 lipca 2010

Sarantis przejmuje Kolastynę

Będąca w stanie upadłości układowej Grupa Kolastyna znalazła nabywcę na swoją kluczową markę - Kolastynę. Analitycy chwalą Sarantisa za tę akwizycję.

Kraj, 21 czerwca 2010

Kolastyna zmienia nazwę na Miraculum

Firma zmienia strategię promocyjną i koncentruje działania marketingowe na Miraculum. Spółka zmienia też nazwę.

Kraj, 25 maja 2010

Pierzchała zbiera ludzi z Eveline

Obecna szefowa marketingu Kolastyny ściąga specjalistów, z którymi kiedyś współpracowała w Eveline.

Kraj, 4 czerwca 2009

Kolastyna skupia się na marketingu i sprzedaży, produkcję przekazuje na zewnątrz

Grupa Kolastyna postanowiła skoncentrować się na marketingowym i sprzedażowym aspekcie swojego biznesu. Firma zamierza przekazać produkcję kosmetyków innym spółkom. Tym...

Kraj, 26 czerwca 2008

Kolastyna rusza z wakacyjnym konkursem internetowym oraz promocją nad morzem

Grupa Kolastyna rozpoczęła konkurs internetowy na najciekawszą historię wakacyjną związaną z marką Kolastyna. Zabawa będzie prowadzona do końca sierpnia br....

Kraj, 24 maja 2007

Agencja Blueberry Group autorem serwisów kosmetyków Kolastyna i Miraculum

Grupa Kolastyna uruchomiła nowe serwisy produktowe kosmetyków marek Kolastyna i Miraculum. Autorem serwisów jest agencja interaktywna Blueberry Group. Serwis produktów...

Kraj, 21 marca 2007

Grupa Kolastyna chce rozwijać swoje portfolio przez akwizycje

Grupa Kolastyna prowadzi negocjacje z kilkoma firmami kosmetycznymi w celu ich przejęcia. Marketer nie udziela informacji, z jakimi spółkami prowadzone...

Kraj, 21 listopada 2006

Nowa witryna Kolastyny bogata w treści wideo

Nowy serwis internetowy marki Kolastyna Ogród SPA ma się wyróżniać szerokim zastosowaniem materiałów wideo. Autorzy witryny specjalnie na potrzeby nowej...

Przetargi, 30 sierpnia 2006

Just wygrał przetarg na obsługę marki Kolastyna

Agencja reklamowa Just zwyciężyła w przetargu na obsługę reklamową marki Kolastyna, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamknięcia tego wydania DS...

Przetargi, 13 lipca 2006

Grupa Kolastyna szuka agencji reklamowej

Grupa Kolastyna rozpoczęła przegląd ofert agencji na obsługę reklamową marki Kolastyna, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dotychczas strategię i kreację do działań...

Kraj, 25 maja 2006

Windsurfingowiec Filip Korczycki promuje kosmetyki Kolastyny

Grupa Kolastyna wprowadza na rynek dwa nowe produkty marki Kolastyna z kategorii kosmetyków słonecznych. Są to emulsja do opalania SPF...

Kraj, 12 lipca 2004

Kolastyna rusza w letnią akcję promocyjną i sponsoring Adama Waligórskiego

Laboratorium Kolastyna rozpoczęła wakacyjną akcję promocyjną "Gorące Lato 2004!". Działania promocyjne prowadzone są w wybranych nadmorskich kurortach (m.in. w Jastarni,...