M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Komitet Badań Radiowych (firma)"

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.

Kraj, 16 listopada 2012

Komitet Badań Radiowych i SMG/KRC aktualizują Radio Track

W nowym modelu ważeniowym do dotychczasowych kategorii zostało dodane wykształcenie.

Kraj, 13 lipca 2012

KBR zawarł umowę z Audytorium 17

Spółka zrzeszająca regionalne rozgłośnie publicznego radia będzie uczestniczyć w posiedzeniach Komitetu Badań Radiowych.

Kraj, 11 maja 2012

KBR zwiększa liczbę wywiadów Radio Tracka na telefonach komórkowych

Ich liczba wzrosła do 3,5 tys. miesięcznie.

Kraj, 16 lutego 2012

Orange liderem wydatków w radiu

Telekomy wydały w ub.r. 164 mln zł na promocję w radiu.

Kraj, 24 stycznia 2012

16 mln Polaków słucha radia rano

W czwartym kwartale ub.r. zanotowano najwyższą słuchalność radiowych poranków.

Kraj, 7 września 2011

Przybywa radiowych heavy userów

Według Radio Tracka rośnie liczba osób, które słuchają radia ponad osiem godzin dziennie.

Kraj, 16 czerwca 2011

Słuchaczom radia internetowego nie przeszkadzają reklamy

KBR zrealizował drugie badanie dotyczące słuchalności radia w internecie.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

20 mln słuchaczy

Badania Radio Track wskazują, że rośnie liczba słuchaczy w pasmach drive time.

Kraj, 16 lutego 2011

Polskie Radio uczestniczy w pracach KBR

Publiczny nadawca ma na razie doradczy głos. KBR nie wyklucza przyjęcia nowego członka.

Kraj, 20 lipca 2010

Ankieta internetowa w ramach Radio Tracka

Dzienniczek elektroniczny wypełniło prawie 2 tys. osób w badaniu prowadzonym przez MB SMG/KRC.

Kraj, 15 lipca 2010

Większość słuchaczy e-radia akceptuje reklamy

90 proc. internautów słucha radia w sieci, zdecydowana większość akceptuje reklamy w tym medium, wynika z badań MB SMG/KRC.

Kraj, 26 maja 2010

Nowy standard badań internetu uwzględni radio

Badanie słuchalności kanałów internetowych ma być częścią nowego standardu pomiaru internetu.

Kraj, 3 marca 2010

GG (Open FM) uważa, że PBI wprowadza w błąd

GG Network, wydawca platformy radiowej Open FM, uważa, że dane PBI dotyczące popularności radia internetowego wprowadzają w błąd. W przesłanym...

Kraj, 16 lutego 2010

Gemius już po prezentacji pomiaru słuchalności e-radia; w marcu projekty MB SMG/KRC oraz AGB

Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu w ramach Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) prowadzą rozmowy z...

Kraj, 11 lutego 2010

GG oświadcza: dość pozorowanych ruchów KBR i PBI

GG Network w odpowiedzi na wykluczenie z prac nad standardem pomiaru radia w internecie (patrz DS "MMP" z 9 lutego...

Kraj, 9 lutego 2010

KBR i PBI wykluczyły GG z prac nad standardem badań radia w sieci

Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network w ramach Inicjatywy na rzecz Badania Radia w...

Kraj, 19 stycznia 2010

KBR zbada zwyczaje słuchaczy w sieci; standard pomiaru później

Millward Brown SMG/KRC będzie dwa razy w roku realizował badanie dot. zwyczajów słuchania radia w internecie. Komitet Badań Radiowych, zleceniodawca...

Kraj, 15 stycznia 2010

Open FM wzywa konkurencję do upublicznienia metody badania słuchalności

Platforma Open FM należąca do GG Network chwali się rekordowymi wynikami słuchalności - jak podaje na podstawie badania GemiusStream, w...

Kraj, 5 stycznia 2010

KBR kończy współpracę z Primoloko i zatrudnia Krzysztofa Głowińskiego

Komitet Badań Radiowych zakończył ponadczteroletnią współpracę z agencją Primoloko/Black & White PR w zakresie obsługi public relations. Obecnie za działania...

Kraj, 10 grudnia 2009

Według Radio Tracka udziały lidera RMF FM wzrosły do 25,4 proc.

Z najnowszych badań Radio Track (fala wrzesień-listopad 2009 r.) wynika, że udziały w rynku słuchalności lidera stacji RMF FM wzrosły...

Kraj, 2 września 2009

Gołda zastąpił Nepelskiego na stanowisku szefa marketingu w Brokerze FM; powstał nowy dział

Mariusz Gołda jest nowym dyrektorem marketingu i badań Grupy Broker FM (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Miasto Muzyki). Dotychczas...

Kraj, 14 lipca 2009

Kto zbada radio w internecie? Powstała IBRI

Spotkanie przedstawicieli Komitetu Badań Radiowych, PBI i GG Network doprowadziło do powstania Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie (IBRI)....

Kraj, 20 marca 2009

KBR będzie stopniowo włączać do próby telefony komórkowe

Komitet Badań Radiowych zrealizował testy na telefonach komórkowych przy wykorzystaniu nowej wersji kwestionariusza badań audytorium radia. Wykazały one, że możliwe...

Kraj, 21 stycznia 2009

Telefony komórkowe w badaniu Radio Tracka od II kwartału

Komitet Badań Radiowych (KBR) podjął decyzję o włączeniu do próby badania Radio Tracka telefonów komórkowych. Ma to na celu dopasowanie...

Kraj, 25 lutego 2008

Polskie Radio nie chce wstąpić do KBR-u

Polskie Radio nie zamierza przystępować do struktur Komitetu Badań Radiowych. Jak przekazał Krzysztof Czabański, prezes spółki, Polskie Radio nie zasili...

Kraj, 18 lutego 2008

KBR będzie prezentować dane słuchalności wszystkich stacji

Komitet Badań Radiowych zmienia zasady dystrybucji wyników słuchalności Radio Track. Publikując dotychczas dane o pomiarze słuchalności z poszczególnych fal badania,...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Primoloko i Po Prostu PR będą działać pod marką Black & White PR

Firmy public relations Po Prostu PR i Primoloko po ponadrocznej kooperacji połączyły siły i będą działać pod jedną marką Black...

Kraj, 14 września 2006

Millward Brown SMG/KRC prawdopodobnym dostawcą badań radiowych w 2007 r.

Komitet Badań Radiowych negocjuje z Millward Brown SMG/KRC warunki przyszłorocznej umowy na dostarczanie badań słuchalności radia (Radio Track). Jak poinformowano...

Kraj, 17 maja 2006

KBR ma testować metodę pasywną; wkrótce konkurs na dostawcę badań od 2007 r.

Komitet Badań Radiowych zapowiada przeprowadzenie jeszcze w tym roku testów badań z wykorzystaniem metodologii pasywnej. Ich wynik będzie miał wpływ...

Kraj, 13 kwietnia 2006

SAR rekomenduje zmianę metodologii pomiaru radia

Komitet Badań Radiowych na ostatnim posiedzeniu nie podjął decyzji, czy wybór firmy badawczej, która od 2007 r. będzie dostarczać badania...

Przetargi, 14 lutego 2006

Komitet Badań Radiowych zorganizuje przegląd ofert firm badawczych

Komitet Badań Radiowych (KBR) zaprasza instytuty badawcze do składania ofert. Celem przeglądu jest wyłonienie dostawcy badań radiowych na najbliższe lata....

Kraj, 7 lutego 2006

Stacjom łamiącym przepisy Kodeksu Dobrych Praktyk Marketingowych grozi usunięcie ich wyników z badań słuchalności

Komitet Badań Radiowych (KBR) ogłosił wejście w życie Kodeksu Dobrych Praktyk Marketingowych. Ma on zapobiec takiemu wykorzystywaniu przez nadawców wyników...

Kraj, 18 sierpnia 2005

KBR przygotował wstępną wersję "Kodeksu dobrych praktyk marketingowych"

Komitet Badań Radiowych (KBR) opublikował roboczą wersję "Kodeksu dobrych praktyk marketingowych" dla stacji radiowych. Kodeks ma regulować zasady wykorzystywania badań...

Kraj, 24 lutego 2005

Przypadek Agory mobilizuje KBR do prac nad kodeksem

Komitet Badań Radiowych deklaruje przyspieszenie prac nad kodeksem postępowania stacji radiowych wobec badań słuchalności (Radio Track). Określone w kodeksie procedury...

Kraj, 24 listopada 2004

Andrzej Matuszyński odchodzi z Eurozetu

Andrzej Matuszyński, dyrektor badań i marketingu holdingu Eurozet, właściciela m.in. Radia Zet i Radiostacji, rozstał się z firmą. Nie udało...

Kraj, 10 września 2004

SMG/KRC wygrało przetarg i nadal będzie prowadzić badania radiowe

SMG/KRC Millward Brown Company nadal będzie prowadzić badania radiowe. Taką decyzję podjął Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker...

Kraj, 1 września 2004

Rozstrzygnięcie przetargu na dostarczanie badań radiowych opóźni się

Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker FM (Radio RMF FM), Eurozet (Radio Zet, Radiostacja), Agora SA (Złote Przeboje),...

Kraj, 16 lipca 2004

Pięć z siedmiu zaproszonych insytutów przystąpi do przetargu KBR-u

Prawdopodobnie pięć instytutów badawczych z siedmiu zaproszonych złoży dzisiaj swoje oferty w przetargu na dostarczanie badań audytorium radiowego od 2005...

Kraj, 18 lutego 2004

Wojciech Guzik prawdopodobnie odejdzie z RMF FM

Wojciech Guzik, kierownik ds. badań w dziale marketingu Radia RMF FM, prawdopodobnie odejdzie z rozgłośni. Guzik przestał już pełnić funkcję...

Kraj, 27 stycznia 2004

KBR przychylny udziałowi SAR-u w pracach nad standardem badań radiowych

Komitet Badań Radiowych (KBR) rozpoczął prace nad standardem badań radiowych na rok 2005 i lata następne. Rozpoczęcie prac związane jest...

Kraj, 30 lipca 2003

Broker FM rozpocznie prezentację MarkSella w domach mediowych

Broker FM, dom sprzedaży Radia RMF FM, jest gotowy do prezentacji oprogramowania MarkSell w domach mediowych. MarkSell, którego licencjodawcą jest...

Kraj, 23 lipca 2003

Trwają prace nad stworzeniem domu sprzedaży Audytorium 17

Trwają prace nad stworzeniem domu sprzedaży dla Audytorium 17 - spółki, którą tworzą regionalne rozgłośnie Polskiego Radia SA. Krzysztof Soska,...

Kraj, 13 listopada 2002

Agora i Eska zostaną członkami KBR w tym tygodniu

Agora SA oraz Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe (właściciel sieci radiowej Eska) podpiszą prawdopodobnie do końca tego tygodnia umowę z Komitetem Badań...

Kraj, 17 października 2002

SMG/KRC proponuje rezygnację z próby terenowej w badaniu Radio Track

Instytut SMG/KRC A Millward Brown Company, wykonawca badania Radio Track, zarekomendował rezygnację z próby terenowej (wywiady ankieterów na populacji respondentów...

Kraj, 1 sierpnia 2002

Sieć radiowa Eska przystąpi do Komitetu Badań Radiowych

Time & Space Media House, dom sprzedaży sieci radiowej Eska, należący do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, podpisał list intencyjny w sprawie...

Kraj, 14 czerwca 2002

Sieć Eska wciąż rozważa uruchomienie nowych badań radiowych

Mariusz Woźniczka, dyr. ds. public relations projektu radiowego ZPR (sieć Eska), powiedział, że Eska jest zaskoczona decyzją grupy radiowej Agory...

Kraj, 3 czerwca 2002

Komitet Techniczny 2001 zgadza się łączyć badania radia 2001 i 2002

Po trwających cztery miesiące dyskusjach Komitet Techniczny 2001, czyli współwłaściciele zeszłorocznego badania Radio Track, wyraził zgodę na połączenie danych z...

Kraj, 24 kwietnia 2002

CR Media zakupiły badania słuchalności radia od KBR-u

CR Media, broker reklamowy, zakupiły wyniki badań audytorium radiowego w 2002 r. od Komitetu Badań Radiowych (KBR). Wartość kontraktu wynosi...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Oświadczenie

W nawiązaniu do informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" z 9 kwietnia br. firma CR Media nadesłała oświadczenie następującej treści:...