M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kopiko (marka)"

Kraj, 4 grudnia 2014

OMD zatrudnia osoby do social mediów

Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz dołączają do zespołu digitalowego.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Najpierw cukierek, potem kawa

Storck Polska poszerza markę Kopiko o kawy 3 w 1; ruszyła kampania.

Kraj, 1 lipca 2008

Awanse w dziale marketingu Storcka

Urszula Cwalina i Matylda Sobolewska awansowały na stanowiska senior brand managerów w firmie Storck, a Agnieszka Gurawska została brand managerem....

Kraj, 14 grudnia 2007

Multikino i iBlue stworzą wspólną ofertę reklamową

Biuro reklamy Multikina oraz firma iBlue, specjalizująca się w realizacji proximity advertising, wprowadzą na rynek wspólną ofertę reklamową. Będzie ona...

Przetargi, 27 czerwca 2006

Schulz zwyciężył w międzynarodowym przetargu Kopiko

Schulz Design pokonał dwie azjatyckie agencje w finale międzynarodowego przetargu koncernu Mayora, producenta cukierków Kopiko. Agencja zaprojektuje opakowania cukierków Kopiko...

Przetargi, 13 czerwca 2006

Schulz Design w finale międzynarodowego przetargu Kopiko

Agencja Schulz dotarła do finału międzynarodowego przetargu na projekt opakowań dla cukierków Kopiko produkowanych przez koncern Mayora. Agencję reprezentuje jej...

Kraj, 8 kwietnia 2004

Kopiko sponsoruje program "Mamy Cię" w TVN-ie

Firma Storck Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją w Polsce cukierków kawowych Kopiko podpisała z telewizją TVN umowę na trzymiesięczny...

Kraj, 5 września 2003

Schulz przygotował kampanię outdoorową cukierków Kopiko

Na początku września br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa producenta cukierków kawowych Kopiko. Kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym pod hasłem "Twoja...