M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Korba.pl (firma)"

Kraj, 5 lutego 2008

Nike przygotowało wielowymiarowy projekt adresowany do kobiet

Firma Nike rozpoczęła w Polsce kampanię marketingową pod hasłem "Taka jestem", która ma promować kobiety sportowców, a zarazem zachęcić do...

Kraj, 8 listopada 2007

"Machina" w dwucenie wsparta kampanią promocyjną

Najnowszy numer "Machiny" (Platforma Mediowa "Point Group") ukaże się w dwóch wersjach - bez dodatku oraz z płytą DVD (pierwszą...

Kraj, 13 grudnia 2006

Grudniowe "Dlaczego" z trójwymiarową okładką

Grudniowy numer "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") ukazał się z podwójną okładką. Jedna z nich to okładka trójwymiarowa, produkowana metodą...

Kraj, 10 listopada 2006

Wydawca "Dlaczego" wykorzystuje w kampanii reklamowej nośnik infotix

Najnowszemu, listopadowemu wydaniu "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") towarzyszy multimedialna kampania. Za całość działań odpowiada wydawca. Wykorzystywane są stacje telewizyjne...

Kraj, 14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Kraj, 8 czerwca 2006

Studenci przyznali tytuły Studencki Produkt Roku magazynu "Dlaczego"

Magazyn studencki "Dlaczego" oraz wortal korba.pl wręczyły nagrody Studencki Produkt Roku przyznawane przez studentów w 22 kategoriach. Wśród wyróżnionych są...

Kraj, 20 kwietnia 2006

"Outdoor Media" i "Marketing w Praktyce" patronami konkursu PRO Media House

Do grona patronów medialnych konkursu "PRO, gdzie nas jeszcze nie było" organizowanego przez dom mediowy PRO Media House dołączyły dwa...

Kraj, 25 listopada 2005

22 kategorie w szóstej edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku

Plebiscyt Studencki Produkt Roku wzbogacony zostanie od ogłoszonej właśnie szóstej edycji o nową kategorię Studenccy Pracodawcy. Najlepsze marki studenci mogą...

Kraj, 5 sierpnia 2005

Multikino z pomocą IQ Marketing promuje seanse w wakacje

Rozpoczęła się letnia promocja w sieci Multikino. Akcja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania są odtwarzacze MP3...

Kraj, 9 czerwca 2005

Silna promocja "Dlaczego" z płytą z serii PepsiMuza

Silna promocja towarzyszy wydaniu czerwcowego miesięcznika studenckiego "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group"). Wśród powodów silniejszych działań promocyjnych wydawca wymienia dołączenie...

Kraj, 14 października 2004

Media Point Group będzie promować portal Korba.pl

Portal Korba.pl, skierowany do studentów i absolwentów wyższych uczelni, odnotował ponad milion unikalnych użytkowników od lutego br. Zdaniem Moniki Wypart,...

Kraj, 19 lipca 2004

Kolejna kontrowersyjna okładka "Dlaczego", wakacyjny numer z płytą o windsurfingu

Wakacyjne wydanie magazynu "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") ukazuje się z kontrowersyjną okładką i dołączoną płytą o windsurfingu. To druga...

Kraj, 8 lipca 2003

"Dlaczego" wydaje książkę "Martyna", promocja w Ruchu, TVP zainteresowana ekranizacją

Platforma Mediowa Point Group, wydawca magazynu studenckiego "Dlaczego", wyda pierwszą książkę. Jej ekranizacją jest zainteresowana TVP. Książka będzie przeniesieniem noweli...

Kraj, 23 maja 2003

"Dlaczego" promuje swoje jubileuszowe wydanie na studenckich czołach

Nowy nośnik reklamowy nazwany roboczo "studenckie czoła" będzie atrakcją zbliżającej się kampanii magazynu "Dlaczego". Przez tydzień, podczas egzaminów wstępnych na...