M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kraft Jacobs Suchard (firma)"

Kraj, 1 lipca 2013

Wojciech Pronobis odpowiada za marketing w T-Mobile

Były szef marketingu Prudentiala, PZU i Orange dyrektorem marketingu segmentu postpaid.

Kraj, 21 czerwca 2013

Wojciech Pronobis i Karol Kamas odchodzą z Prudentiala

Kamas zostanie zastępcą dyr. marketingu BGŻ. Prudential szuka następców.

Kraj, 27 września 2011

Były szef marketingu PZU przygotuje wejście Prudentiala

Wojciech Pronobis, były dyr. zarządzający ds. marketingu Grupy PZU, będzie doradzał brytyjskiej firmie Prudential przy wejściu na polski rynek.

Kraj, 21 marca 2011

Grupa PZU bez szefa marketingu

Po blisko trzech latach pracy Wojciech Pronobis rozstaje się z PZU.

Kraj, 12 lipca 2005

Cadbury Wedel może drastycznie ograniczyć wydatki reklamowe, zmienia politykę sprzedażową

Tegoroczne wydatki reklamowe Cadbury Wedel mogą być nawet o kilkadziesięt procent niższe od zakładanych i deklarowanych w mediach na początku...

Zagranica, 11 grudnia 2002

Koncern Unilever walczy o niemiecki rynek mrożonek

W związku z rosnącą konkurencją na niemieckim rynku lodów i mrożonek koncern Unilever zapowiada wprowadzenie nowych produktów. W lutym 2003...

Kraj, 7 października 2002

Agencja Ad Fabrika FCB wzmacnia siły

W agencji Ad Fabrika FCB od początku października rozpoczęły pracę nowe osoby. W dziale kreacji zatrudniono na stanowisku copywritera Roberta...

Kraj, 25 września 2002

Wizerunkowa kampania reklamowa Terravity rusza w październiku br.

Najnowsza kampania reklamowa czekolad Terravita, produkowanych przez firmę Terravita, rozpocznie się 4 października br. Kampania, za której strategię i kreację...

Kraj, 10 stycznia 2002

AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty przewijany backlite 6x3

Firma reklamy zewnętrznej AMS zamierza wprowadzić do swojej oferty nowy nośnik - przewijany backlite 6x3, na którym można prezentować do...

Kraj, 10 grudnia 2001

Startrack - nowy wymiar planowania mediów

Dom mediowy Starcom we współpracy ze swoimi klientami (m.in. Coca-Cola Poland Services Ltd., Kraft Jacobs Suchard) zrealizował ilościowe badanie zachowań...

Kraj, 22 czerwca 2001

STARCOM BADA CODZIENNE ZACHOWANIA MEDIOWE I KONSUMPCYJNE

Dom mediowy Starcom we współpracy ze swoimi klientami (m.in. Coca-Cola Poland Services Ltd., Kraft Jacobs Suchard) realizuje ilościowe badanie zachowań...