M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kraft (firma)"

Zagranica, 20 października 2015

Ojciec, syn i "Star Wars" w kampanii przekąsek Krafta

Kraft w Stanach zapowiada styczniowy launch marki.

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Zagranica, 30 maja 2014

W produktach Cadbury znaleziono świńskie DNA

Do bojkotu produktów słodyczowego giganta wzywają malezyjscy muzułmanie.

Zagranica, 13 listopada 2013

Umowa Yahoo! ze Starcomem

Udostępnione przez Yahoo! dane mają pomóc klientom Starcomu tworzyć stargetowane reklamy.

Zagranica, 24 września 2013

Anna Campbell przechodzi z Carata do zespołu OMD EMEA

OMD przejmuje menedżera sieci Carat.

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Opcom dołącza do V&P Group

V&P Group rozszerza zakres usług w obszarze marketingu digital, przyjmując do grupy agencję Opcom.

Kraj, 14 czerwca 2013

Mondelez znacząco zwiększył wydatki na reklamę

Od stycznia do końca maja Mondelez wydał na reklamę ponad 92,5 mln zł.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Kraft wesprze nową Milkę

Marketer poszerza portfolio o nowe tabliczki.

Zagranica, 11 marca 2013

Milka dodaje króliczych ząbków

W Niemczech ruszyła kampania promująca przedświątecznie czekoladę Krafta.

Kraj, 28 lutego 2013

Starcom MediaVest Group zakończyła rok z kilkuprocentowym wzrostem

W ubiegłym roku tylko badania i analizy urosły o ponad 200 proc.

Kraj, 5 listopada 2012

Biedronka wprowadza system kawowy

Detalista wchodzi na szybko rozwijający się rynek, gdzie są już m.in. Nestle i Kraft.

Zagranica, 4 października 2012

Marketerzy wracają do sprawy do not track

Najwięksi reklamodawcy podczas Advertising Week podjęli temat najnowszej wersji przeglądarki Internet Explorer Microsoft.

Zagranica, 28 września 2012

Kraft rozpisuje ogólnoeuropejski przetarg

Agencje mogą ubiegać się o budżet na promowanie Toblerone.

Kraj, 27 września 2012

Kraft rusza z muzyczną promocją

W konkursie Prince Polo do wygrania słuchawki Scullcandy.

Kraj, 12 września 2012

Milka wchodzi w segment pralinek

Marka Krafta wprowadza na rynek oddzielnie pakowane praliny Crispello.

Zagranica, 12 września 2012

Belvita przekonuje o smaku i wartościach odżywczych

Na Wyspach Kraft przeznaczy 1,5 mln funtów na kampanię marketingową Belvity w odpowiedzi na ruchy konkurencji.

Zagranica, 4 września 2012

Belvicie wyrosła konkurencja

Hovis wprowadza na rynek na Wyspach herbatniki śniadaniowe i wspiera ich launch intensywną kampanią za 4 mln funtów.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Momentum Worldwide przejęło ChaseDesign

Obie firmy tworzą kompleksową ofertę shoppermarketingową.

Kraj, 5 czerwca 2012

Ralph Ahrbeck kieruje marketingiem USP

US Pharmacia oficjalnie potwierdziła zakończenie współpracy z Piotrem Kucem, który od września ubiegłego roku pełnił funkcję prezesa tej firmy, a od lutego br. łączył ją także z funkcją dyr. marketingu.

Zagranica, 27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

Zagranica, 7 marca 2012

Ogilvy rezygnuje w USA z obsługi Krafta

Agencja Ogilvy zrezygnowała w USA z obsługi należącego do koncernu Kraft brandu Honey Maid (grahamowe krakersy z dodatkiem miodu). Oznacza to, że na tamtejszym rynku współpraca pomiędzy marketerem i agencją przestała istnieć.

Zagranica, 27 lutego 2012

PepsiCo planuje 35 proc. wzrostu wydatków marketingowych w kategorii słonych przekąsek

Koncern PepsiCo zapowiedział na kontynencie północnoamerykańskim dodatkowe inwestycje marketingowe, które mają wspomóc sprzedaż słonych przekąsek.

Kraj, 9 września 2011

Tesco rywalizuje z dyskontami

Drugi pod względem wielkości detalista na rynku ma coraz ciekawsze pomysły na przekonanie konsumentów, że nie jest droższy od Biedronki.

Kraj, 25 sierpnia 2011

HighCo udziałowcem POS Media Europe

Firmy nawiązują też współpracę w zakresie couponingu.

Zagranica, 10 sierpnia 2011

Kraft uruchamia nowe narzędzia badawcze

Marketer chce wdrożyć nowe techniki, za pomocą których chce zdobywać i interpretować insighty konsumenckie.

Zagranica, 21 lipca 2011

McCann wyznacza kreatywnego dla Nestle

Miguel Bemfica, chief creative officer z JWT Madrid, dołącza do sieci McCann Erickson w roli globalnego dyrektora kreatywnego zawiadującego budżetem Nestle.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Pamiętnik z Cannes

Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

Kraj, 3 czerwca 2011

Shopper marketing w Momentum

Agencja zamierza m.in. realizować badania shoppermarketingowe.

Kraj, 20 kwietnia 2011

Robert Sokół dyr. sprzedaży i marketingu w Martin Braunie

Wcześniej zajmował się działaniami business-to-business w firmie Kamis.

Kraj, 18 kwietnia 2011

McDonald's dopieszcza śniadania

Sieć mocno wierzy w swoją ofertę śniadaniową i poszerza ją m.in. o bardziej wyrafinowane kanapki i naleśniki.

Przetargi, 21 grudnia 2010

Polymus wygrał w konkursach firm Symantec i Kraft

Dobra końcówka roku dla agencji.

Zagranica, 9 grudnia 2010

Aktywiści brytyjscy straszą korporacje

Grupa U.K. Uncut żąda, aby wielkie koncerny płaciły więcej podatków w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 7 grudnia 2010

Kraft stawia na shopper marketing

Marketer reaguje na zmiany w zachowaniach konsumenckich.

Zagranica, 10 listopada 2010

Crispin Porter + Bogusky ma globalnego stratega

Zatrudnienie Suzanne Powers jako global strategy officera oznacza, że agencja chce wyjść poza rynek USA.

Kraj, 3 listopada 2010

Katarzyna Piecuch brand managerem Radia Zet

Nowy menedżer pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię komunikacyjną.

Zagranica, 20 września 2010

Kraft zapowiada wzrost wydatków na marketing

Irene Rosenfield, prezes i CEO firmy, zapowiedział, że działania marketingowe będą w najbliższym czasie priorytetem dla firmy.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Japoński Lotte przejmie Wedla

UOKiK zgodził się na zmianę właściciela Wedla.

Zagranica, 26 lipca 2010

Apple i Johnson & Johnson najbardziej szanowanymi firmami w USA

Jedna czwarta badanych ma nie najlepsze zdanie o największych korporacjach w USA. Uważa je często za "chciwe, skryte i aroganckie".

Zagranica, 23 lipca 2010

Omnicom notuje wzrost o 4,2 proc.

W II kwartale br. zysk netto Omnicom Group wyniósł 243,3 mln dol.

Kraj, 15 lipca 2010

Mariusz Pitura szefem kreacji JWT

Nowy dyrektor kreatywny agencji rozpocznie pracę w sierpniu br.

Zagranica, 12 maja 2010

Media Cadbury w Publicisie

Publicis Groupe będzie kupować media dla Cadbury w Stanach Zjednoczonych.

Kraj, 24 marca 2010

Agnieszka Wasilewska i Kuba Urbaniak dyrektorami zarządzającymi MRM

W maju br. zmieni się dotychczasowy model zarządzania agencji interaktywnej MRM Worldwide należącej do Grupy McCann. Agencja powoła nowe, dwuosobowe...

Zagranica, 18 lutego 2010

Kraft zapowiada oszczędności po fuzji z Cadbury

Kraft zapowiada, że po fuzji z Cadbury jest w stanie zredukować koszty o 675 mln dol. rocznie. Oszczędności będą poczynione...

Kraj, 26 stycznia 2010

Napoje Starbucks RTD mogą trafić do Polski

Napoje Starbucks ready to drink mogą trafić do Polski. Amerykańska sieć podpisała umowę o produkcji i dystrybucji kawy gotowej spożycia...

Zagranica, 20 stycznia 2010

Kraft przejmuje Cadbury za 11,5 mld funtów

Kraft przejmuje Cadbury za 11,5 mld funtów. Amerykański Kraft od sierpnia usiłował zamknąć transakcję. Początkowo oferował 745 pensów za akcję...

Zagranica, 23 grudnia 2009

Kraft w USA przesuwa obsługę kolejnej marki z Draft FCB do McGarryBowen

Kraft przesunął oceniany na 40 mln dol. budżet reklamowy marki Lunchables z Draft FCB Chicago do McGarryBowen Chicago. W Draft...

Zagranica, 4 grudnia 2009

Ogilvy zwalnia 90 pracowników w Ameryce Północnej

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do WPP Group poinformowała, że zwolni 90 pracowników w regionie Ameryki Północnej. To ok....

Zagranica, 13 listopada 2009

Russ Klein, global marketing chief, odchodzi z Burger Kinga

Russ Klein, dotychczasowy global marketing chief sieci fast food Burger King, odchodzi z firmy z powodów osobistych. Jego obowiązki przejmie...

Zagranica, 22 października 2009

Cadbury chce się bronić przed wrogim przejęciem ze strony Krafta

Brytyjskie Cadbury chce się bronić przed wrogim przejęciem ze strony amerykańskiego Krafta. Możliwość takiej transakcji na kwotę ok. 10,2 mld...