M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Krajowa Izba Gospodarcza (firma)"

Kraj, 12 listopada 2014

Grupa ClickAd z nowymi spółkami i osobami w kadrze zarządzającej

W ramach holdingu działa już w tej chwili sześć spółek wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach marketingu internetowego.

Kraj, 21 października 2014

Andrzej Pągowski w kampanii UPC Biznes

W drugiej odsłonie kampanii filmowej "Think Big" UPC Biznes Andrzej Pągowski występuje jako artysta i przedsiębiorca.

Kraj, 3 września 2010

PKP kończy współpracę z Clear Channel

Przewoźnik nie chce już nośników tej firmy na dworcach kolejowych.

Kraj, 30 maja 2007

Reklama Veroni Mineral Fit mimo protestów innych producentów nadal w emisji

Krajowa Izba Gospodarcza zrzeszająca producentów wód, napojów smakowych i soków podjęła kroki mające doprowadzić do wstrzymania emisji reklamy Veroni Mineral...

Kraj, 19 września 2006

Konkurs Miss World bez sponsora generalnego

Nie udało się pozyskać sponsora generalnego tegorocznej edycji konkursu Miss World. Pakiet dla takiego sponsora kosztuje 1 mln funtów (cenę...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Polska Organizacja Turystyczna przejmuje obsługę medialną konkursu Miss World

Polska Organizacja Turystyczna przejmuje od firmy public relations Edelman obsługę medialną konkursu Miss World. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, zmiana...

Kraj, 19 czerwca 2006

Żywiec Zdrój ponownie kwestionuje badania jakości wody wykonane na zlecenie "Świata Konsumenta"

Żywiec Zdrój ponownie kwestionuje badania jakości wody wykonane na zlecenie "Świata Konsumenta" (wydawnictwo Floyd Press). Chodzi o wyniki testu wód...

Kraj, 19 sierpnia 2005

"Rynki Zagraniczne" zapowiadają duże zmiany w formule pisma

Ukazująca się od 1957 r. gazeta "Rynki Zagraniczne", wydawana przez Krajową Izbę Gospodarczą, przechodzi gruntowne zmiany w formule i szacie...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Cimoszewicz poznał ideę "Twórcze napięcie" sformułowaną przez Wally'ego Olinsa

Idea przewodnia "Creative tension" - "Twórcze napięcie" - sformułowana przez konsultanta Wally'ego Olinsa, wokół której ma być rozwijana marka narodowa...

Kraj, 20 października 2004

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

Kraj, 1 września 2004

Wally Olins finalizuje projekt tożsamości marki Polska

Wally Olins, autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, prawdopodobnie w październiku br. oficjalnie zaprezentuje projekt tożsamości marki Polska. Do tej...

Kraj, 20 lipca 2004

KIG I PAIIZ będą w związku z EXPO 2005 promować wizerunek Polski przyjaznej inwestorom

Krajowa Izba Gospodarcza zawarła porozumienie z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Celem współpracy ma być promowanie Polski wśród japońskich...

Kraj, 18 maja 2004

Unilever zmienia korporacyjne logo, wytycza nową misję firmy opartą na idei witalności

Koncern Unilever Polska wprowadza nowe logo i ogłasza nową misję firmy, która wyznacza kierunek rozwoju koncernu na najbliższe kilka lat...

Kraj, 27 stycznia 2004

Wally Olins ma pomóc w stworzeniu identyfikacji marki Polska

Wally Olins, światowej sławy autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, ma pomóc Polsce w odnalezieniu własnej identyfikacji i stworzeniu spójnego...

Kraj, 20 maja 2002

Stratosfera przygotowuje plan promowania wizerunku Polski

Firma konsultingowa Stratosfera na zlecenie Krajowej Izby Gospodarczej opracowuje program marketingowy, który ma promować wizerunek Polski w kraju i na...

Kraj, 26 kwietnia 2002

Andrzej Piotrowski został dyrektorem generalnym Eden Springs Poland

Andrzej Piotrowski został dyrektorem firmy Eden Springs Poland, która zajmuje się dostawą wody. Zastąpił on na tym stanowisku Stephena Vogta....