M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Krakuski (marka)"

Kraj, 23 stycznia 2015

Bahlsen z dużą kampanią dla marki Krakuski

Kampania potrwa w sumie 22 tygodnie i jest zaplanowana na cały rok. Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada Starcom.

Przetargi, 5 grudnia 2014

Starcom wygrał obsługę Bahlsen Polska

Producent m.in. ciasteczek Hit przenosi obsługę mediową z MediaComu do Starcomu.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Krakuski z kampanią w telewizji

Bahlsen inwestuje w kategorię ciastek.

Kraj, 15 lipca 2014

Krakuski wchodzą do mediów społecznościowych

Za prowadzenie komunikacji odpowiada agencja The Digitals.

Kraj, 3 września 2013

Bahlsen stawia na karmel

Firma poszerza słodkie portfolio.

Kraj, 3 lipca 2013

Krakuski kontynuują kampanię

Publicis dla marki z portfolio Bahlsen Polska.

Kraj, 2 stycznia 2013

Krakuski z kampanią na początek roku

Marka podkreśla tradycję i pasję.

Przetargi, 7 grudnia 2012

Publicis dla Krakusków

Dom mediowy wygrał budżet na promocję ciastek z portfolio Bahlsena.

Kraj, 24 lipca 2012

Z Bahlsena do Maspeksu

Jacek Bielarz po dwóch latach wraca do wadowickiej spółki.

Kraj, 10 lipca 2012

Bahlsen ruszył z kampanią Krakusków

Marketer wspiera produkty wprowadzone na rynek kilka tygodni temu.

Kraj, 21 maja 2012

Bahlsen z nową strategią dla marki Krakuski

Marketer obniża ich cenę i liczy na lepsze udziały rynkowe brandu.

Kraj, 14 grudnia 2011

Bahlsen planuje silniejsze wsparcie swoich marek

Marketer chce zainwestować w 2012 r. w nowe produkty i projekty marketingowe.

Kraj, 8 czerwca 2011

Bahlsen inwestuje w nową reklamę marki Hit [WIDEO]

Autorem jej kreacji jest wybrana niedawno przez marketera Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 1 czerwca 2011

Bahlsen wprowadza nowość w segmencie ciastek

Marketer poszerza ofertę Krakusków o Duelki.

Kraj, 28 stycznia 2011

Bahlsen w tym roku stawia na internet

Producent ciastek chce umacniać swoją pozycję i świadomość swoich brandów.

Kraj, 18 lutego 2010

Bahlsen zwiększa udział telewizji; pierwsza w historii reklama ATL Krakusków

Bahlsen, właściciel marek ciastek Hit, Krakuski i Leibniz, skupi się w tym roku na wsparciu dwóch pierwszych marek. Jak mówi...

Kraj, 11 lutego 2010

Bahlsen wprowadza Barbakanki, rusza z kampanią Krakusków

Spółka Bahlsen, właściciel takich marek jak Hit czy Krakuski, wprowadza nowość do oferty - Barbakanki. To nowa linia ciastek korzennych...

Kraj, 14 stycznia 2010

Bahlsen wkrótce ruszy z kampanią wizerunkową marki Krakuski

Firma Bahlsen na luty i marzec zaplanowała kampanię reklamową Krakusków. Obejmować ona będzie głównie telewizję, ale dokładne plany mediowe nie...

Przetargi, 13 października 2009

Trzy agencje w przetargu Krakusków

Trzy agencje reklamowe pozostały w przetargu na obsługę w zakresie kreacji marki Krakuski z portfolio Bahlsena (o konkursie pisaliśmy ostatnio...

Przetargi, 26 sierpnia 2009

Cztery agencje walczą o budżet marki Krakuski

Cztery agencje znalazły się na krótkiej liście przetargu na obsługę w zakresie kreacji marki Krakuski z portfolio firmy Bahlsen (o...

Przetargi, 28 lipca 2009

Bahlsen szuka agencji do obsługi marki Krakuski

Firma Bahlsen prowadzi przetarg dotyczący obsługi marki Krakuski w zakresie kreacji. Marketer rozmawia z pięcioma agencjami, ale nie podaje ich...

Kraj, 30 stycznia 2008

Bahlsen zwiększa o ok. 30 proc. tegoroczny budżet reklamowy, wprowadza nowe produkty

Bahlsen, właściciel marek: Hit, Leibniz i Krakuski, zwiększa w tym roku wydatki na reklamę o 28 proc. Decyzja spowodowana jest...

Kraj, 3 października 2007

Bahlsen Sweet zmienia nazwę; wprowadza do portfolio markę Inka

Bahlsen Sweet, właściciel marek: Leibniz, Krakuski i Hit, zmienił nazwę. Zgromadzenie wspólników spółki zdecydowało o zmianie na Bahlsen. Jak wyjaśnia...

Kraj, 26 marca 2007

Dragon Rouge przygotowała nowe opakowania Krakusków

Agencja brandingowa Dragon Rouge opracowała strategię pozycjonowania oraz identyfikacji marki dla Krakusków, ciasteczek należących do Bahlsen Sweet Poland. Zmiany poprzedziły...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Łukasz Kuza brand managerem marki Prymat

Łukasz Kuza objął stanowisko brand managera marki Prymat w dziale marketingu firmy PPH "Prymat" Sp. z o.o. Równocześnie do spółki...

Przetargi, 8 czerwca 2005

Agencja Schulz wygrała przetarg na promocję marki Krakuski

Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na obsługę promocji konsumenckiej marki Krakuski firmy Bahlsen Sweet. W przetargu brały udział trzy agencje....