M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Królewskie (marka)"

Przetargi, 7 sierpnia 2015

Point of View wygrała przetarg Tatry

Agencja zadba o media społecznościowe tej marki.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje prezes.

Kraj, 31 lipca 2015

Point of View przygotowała serwis marki Królewskie

Marka promuje dwie prowadzone obecnie akcje specjalne.

Kraj, 17 marca 2015

Witold Adamski dołącza do zespołu Lowe Media

Będzie kierował pracą zespołu obsługującego wszystkie kampanie offline i online ING Banku.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Marka Królewskie fetuje zwycięstwa

Z okazji tysięcznego zwycięstwa Legii Warszawa Grupa Żywiec jako sponsor tego piłkarskiego klubu wypuściła na rynek limitowaną okolicznościową partię piwa Królewskie w puszkach.

Kraj, 10 stycznia 2014

Grupa ITI bez Legii

Zadłużony klub kupił wieloletni prezes Kulczyk Investments oraz obecny prezes klubu.

Kraj, 18 lipca 2013

Królewskie z nowym opakowaniem

Nowa identyfikacja graficzna piwa przygotowana przez agencję Wilk Studio.

Kraj, 24 kwietnia 2013

Grupa Żywiec wprowadza nowy smak Warki Radler

Warka rozpoczyna komunikację dotyczącą wprowadzenia na polski rynek jabłkowego wariantu marki.

Przetargi, 12 kwietnia 2013

Point of View obsłuży Królewskie

Grupa Żywiec wybrała agencję do obsługi digital swojej marki.

Kraj, 11 marca 2013

Królewskie na składach Kolei Mazowieckich

Marka Grupy Żywiec ciekawie promuje się w przestrzeni miejskiej.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Przetargi, 1 lutego 2013

Przetarg na digital brandu Królewskie

Grupa Żywiec wybiera agencję do obsługi swojej lokalnej marki.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Królewskie z kampanią promocyjną

Men at Work dla Grupy Żywiec.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 16 lutego 2012

Grupa Żywiec spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa

Producent oczekuje wzrostu zarówno ilościowego, jak i wartościowego, wynikającego, niestety, także ze wzrostu kosztów.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Przetargi, 9 grudnia 2011

Opus B wygrała obsługę Leżajska

Agencja wygrała rywalizację z Ogilvy, PZL, JWT i Publicisem.

Kraj, 8 grudnia 2011

Opus B wygrała obsługę Leżajska

Agencja wygrała rywalizację z Ogilvy, PZL, JWT i Publicisem.

Kraj, 21 listopada 2011

Piłkarze Legii z logo ActiveJet na koszulkach

Producent tonerów i tuszów do drukarek będzie sponsorował stołeczny klub przez najbliższe dwa lata.

Przetargi, 9 września 2011

W przetargu na Leżajsk nie ma już Young & Rubicam

Grupa Żywiec wybrała short-listę w przetargu, na której znalazły się Gruppa66 Ogilvy i PZL.

Kraj, 7 września 2011

Niepasteryzowany Specjal i Kujawiak od teraz w całej Polsce

Grupa Żywiec poszerza dystrybucję dwóch swoich marek regionalnych.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Królewskie nadal z Legią

Grupa Żywiec przedłuża umowę sponsorską z warszawskim klubem piłkarskim na kolejne lata.

Kraj, 25 lipca 2011

Żywiec odświeża opakowania Tatry

Marketer zmienia szatę graficzną piwa po czterech latach.

Kraj, 9 maja 2011

Grupa Żywiec wspiera piwa niepasteryzowane

Marketer chce mocno zamieszać w bardzo obiecującym i rosnącym segmencie rynku.

Kraj, 31 marca 2011

Piwo Królewskie promuje się z Legią

Warszawska marka piwa kontynuuje działania komunikacyjne związane ze sponsoringiem klubu.

Kraj, 30 marca 2011

Grupa Żywiec wchodzi w nowy segment

Do tej pory marketer nie był obecny w segmencie piw niepasteryzowanych. Teraz wprowadza trzy marki z krótkim okresem przydatności.

Przetargi, 28 marca 2011

Przetarg na Królewskie ruszy ponownie

Grupa Żywiec potwierdziła zamiar nawiązania współpracy z agencją reklamową przy obsłudze marki, która od dawna nie miała wsparcia w mediach.

Kraj, 27 lipca 2010

Królewskie ponownie sponsorem Legii Warszawa

Grupa Żywiec sfinalizowała umowę sponsorską z Legią Warszawa na sezon 2010-2011.

Kraj, 17 grudnia 2009

Piwo Legion będzie zabiegać o target marki Królewskie Grupy Żywiec

Na rynku ma pojawić się nowa marka piwa Legion, która będzie adresowana do kibiców Legii Warszawa. Producentem jest mały browar...

Przetargi, 27 listopada 2009

Grupa Żywiec szuka domu produkcyjnego do przyszłorocznej obsługi

Grupa Żywiec, producent takich marek piwa, jak: Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie, rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru...

Kraj, 26 października 2009

Grupa Żywiec wycenia swoje marki na ponad 1,5 mld zł

Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce (ok. 34 proc. rynku), utworzyła spółkę zależną Brandhouse Żywiec Sprzedaż...

Kraj, 26 sierpnia 2009

Sponsoring pierwszej kolejki piłkarskiej ekstraklasy był wart ponad 4 mln zł

Wartość sponsoringu pierwszej kolejki nowego sezonu ekstraklasy piłkarskiej wyniosła nieco ponad 4 mln zł - wynika z danych firmy Pentagon...

Kraj, 18 września 2008

Szalik Królewskiego na tylnych szybach taksówek

Kampania "Szalik Królewskie" objęła warszawskie taksówki. Naklejki w postaci szalika pojawiły się na tylnych szybach 200 pojazdów. Podobny motyw wykorzystuje...

Kraj, 9 września 2008

Królewskie promuje się jako sponsor Legii Warszawa

Grupa Żywiec wspiera kampanią pt. "Szalik" markę piwa Królewskie. Działania, które obejmują outdoor, prowadzone będą do października br. Kampania nawiązuje...

Kraj, 14 maja 2008

Królewskie ponownie nawiązuje do piłkarskich motywów

Grupa Żywiec prowadzi kampanię reklamową piwa marki Królewskie pod hasłem "Znak króla". Projekt komunikacyjny wykorzystuje m.in. siatki wielkoformatowe w strategicznych...

Kraj, 11 maja 2007

Dorota Okurowska account managerem w Wundermanie

Dorota Okurowska objęła stanowisko account managera w agencji Wunderman. Ostatnio była związana z agencją reklamową Locomotiva. Pracowała m.in. nad projektami...

Kraj, 22 listopada 2006

Marka Królewskie świętuje 90 lat Legii Warszawa

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wykorzystuje w swojej komunikacji marketingowej 90. rocznicę powstania klubu Legia Warszawa. Agencja Locomotiva zaprojektowała okolicznościową...

Kraj, 5 czerwca 2006

Locomotiva przygotowała najnowsze projekty dla piw Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA rozpoczęła kampanie reklamowe marek piw Królewskie i Kujawiak. Strategię i kreację obu projektów przygotowała Locomotiva. Planowaniem i...

Kraj, 2 grudnia 2005

Trzech nowych art directorów w agencji Polymus

Do agencji Polymus dołączyły trzy nowe osoby, które objęły stanowiska art directorów: Marta Palka-Sikora, Maja Dziewulska oraz Robert Witkowski. Marta...

Kraj, 27 października 2005

Sport Management "sprzeda" polskich pływaków, pakiet sponsora głównego reprezentacji za 0,8-1 mln zł

Sport Management Polska, firma specjalizująca się w marketingu i konsultingu sportowym, przygotowała we współpracy z Polskim Związkiem Pływackim "produkt" dla...

Kraj, 21 września 2005

Dariusz Samul copywriterem w Polymusie

Do działu kreacji agencji Polymus dołączył Dariusz Samul, obejmując stanowisko copywritera. Przeszedł do agencji z MRM/Momentum, gdzie pracował m.in. dla...

Kraj, 2 września 2005

Grupa Żywiec kończy letni cykl promocji Królewskiego spektakularnym eventem

Grupa Żywiec kończy letni cykl działań promocyjnych piwa Królewskie spektakularnym eventem. Impreza "Pożegnanie lata" odbędzie się 4 września na Polach...

Kraj, 12 lipca 2005

Królewskie prowadzi akcję BTL wiążącą markę z czasem wolnym

Grupa Żywiec prowadzi dla piwa Królewskie akcję BTL wiążącą tę markę z czasem wolnym. W poszczególnych okresach trwania promocji realizowanej...

Kraj, 14 grudnia 2004

Grupa Żywiec i Browar Ciechanów porozumiały się w sprawie marki Królewskie

Grupa Żywiec i Browar Ciechanów podpisały porozumienie, na mocy którego wycofują się z wzajemnych roszczeń. Problemem spornym była marka piwa...

Kraj, 9 września 2004

Grupa Żywiec zamierza inwestować w marki Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA zanotowała w I półroczu br. 134 mln zł zysku netto. Jest to o 33 mln zł więcej...

Kraj, 18 sierpnia 2004

Olaf Lubaszenko w kampanii piwa Królewskie

Olaf Lubaszenko jest bohaterem kampanii wizerunkowej piwa Królewskie (Grupa Żywiec), wcześniej, od początku miesiąca, trwała faza teaserowa kampanii eksponująca jedynie...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Piwo Królewskie głównym sponsorem serwisu Piłkarzyki w Gazeta.pl

Piwo Królewskie (Grupa Żywiec) zostało głównym sponsorem nowej, szóstej już, edycji gry Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl. Gra ta polega na...

Kraj, 6 lipca 2004

Ufnalewski objął stanowisko art directora w Polymusie

Maciej Ufnalewski został art directorem w zespole kreatywnym agencji reklamowej Polymus. Powiększenie zespołu ma związek z poszerzeniem portfolio klientów agencji...

Kraj, 16 czerwca 2004

Brau Union Polska kończy działalność i zamyka Browar Warszawski, marki Królewskie i Kujawiak przetrwają

Koncern Brau Union AG podjął decyzję o likwidacji browaru Brau Union Polska. W ramach tej decyzji zostanie zamknięty Browar Warszawski,...

Przetargi, 7 maja 2004

Agencja Polymus przeszła do kolejnego etapu przetargu na piwo Królewskie

Agencja Polymus Integrated Communication zakwalifikowała się do kolejnego etapu przetargu za obsługę ATL-ową i BTL-ową piwa Królewskie (dawniej należącego do...