M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kropla Beskidu (marka)"

Kraj, 7 kwietnia 2015

Nowy wizerunek i kampania Kropli Beskidu

Komunikacja "Czysta strona życia" jest utrzymana w nowocześniejszym niż dotychczas tonie.

Kraj, 4 marca 2015

Monika Bierwagen szefem Isobar Polska

Na stanowisku dyrektora zarządzającego oraz presidenta Isobar Polska zastąpiła Krzysztofa Andrzejczaka.

Kraj, 8 października 2014

Marit Kroon awansowała w Coca-Coli

Nowa senior stills activation manager w Coca-Cola Poland Services.

Kraj, 23 września 2014

Nowa butelka Kropli Beskidu 0,75 l

Za kreację materiałów POS odpowiada agencja Fortis.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Grzegorz Magnuszewski nowym account directorem w Red8

Pokieruje zespołem obsługującym Tesco.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Coca-Cola: ten sezon będzie lepszy dla Kropli Beskidu

Sprzedaż Kropli Beskidu w poprzednim sezonie była niższa od tej wypracowanej w 2012 r. W tym roku ma być lepiej.

Kraj, 3 grudnia 2013

Sześć marek Coca-Coli trafia do agencji Next

Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.

Kraj, 2 września 2013

Reklama napojów bezalkoholowych w Polsce lekko w górę

W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.

Kraj, 4 czerwca 2013

Kropla Beskidu w nowej butelce wsparta kampanią

Coca-Cola startuje ze wsparciem swojego wodnego brandu.

Kraj, 11 marca 2013

Mikołaj Ciaś poszerza kompetencje w Coca-Coli

Senior marketing manager będzie odpowiadać także za kategorię wody.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

Kraj, 3 lutego 2012

Adbirds - nowa agencja kreatywna na rynku

Byli pracownicy Brandstormu zakładają własną agencję.

Kraj, 18 stycznia 2012

Andrzej Kownacki samodzielnie pokieruje kreacją w San Markos

Kownacki jako dyrektor kreatywny pokieruje pracą działu creative & multimedia. Tomasz Chojnacki, dotychczasowy drugi dyrektor kreatywny, jest teraz partnerem spółki.

Kraj, 30 listopada 2011

Cisowianka pierwszą wodą mineralną w puszce

Polskie Zdroje wprowadzą produkt na rynek na początku 2012 roku.

Kraj, 14 listopada 2011

Andrzej Kownacki awansuje w San Markos

Będzie drugim - obok Tomasza Chojnackiego - dyrektorem kreacji w agencji.

Kraj, 21 października 2011

Wydatki na reklamę wody wzrosły latem o ponad 30 proc.

Rynek wody mineralnej zwiększył wartość o niespełna 1 proc.

Kraj, 5 października 2011

Coca-Cola z nową kampanią Kropli Beskidu [WIDEO]

Marketer wspiera reklamą w mediach rebranding marki.

Artykuły weekendowe, 30 września 2011

"Odchudzona" Kropla Beskidu

Nowe opakowanie wody ma m.in. mniej plastiku.

Kraj, 25 maja 2011

McDonald's z kolejną loterią Monopoly [WIDEO]

Akcję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.

Kraj, 9 maja 2011

Edyta Herbuś twarzą marki Veroni Mineral

Zbyszko stawia na produkty funkcjonalne w kategorii wody.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Coca-Cola, Orange, Peugeot wśród partnerów prezydencji UE

Marketerzy zrealizują zamówienia na rzecz MSZ.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Sylwia de Weydenthal z Żywca - do Żywca

Menedżerka przeszła z Grupy Żywiec do Żywiec Zdrój (Danone Waters).

Przetargi, 23 marca 2011

San Markos dla marki z portfolio Coca-Coli

Agencja podpisała z marketerem umowę na obsługę projektu dla marki Kropla Beskidu.

Kraj, 9 marca 2011

Duże zmiany personalne w Żywcu

Z firmą rozstał się dyrektor ds. marek premium, a kluczowe brandy - Żywiec i Warka - mają nowych marketing managerów.

Kraj, 7 maja 2010

Kropla Beskidu stawia na pochodzenie

McCann Erickson i Starcom odpowiadają za najnowszy projekt komunikacyjny marki wody z portfolio Coca-Coli.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Piotr Grządziel w Grupie Żywiec

Firma uzupełniła dział komunikacji o interactive media managera.

Kraj, 17 czerwca 2009

Sylwia de Weydenthal dyrektorem ds. komunikacji Grupy Żywiec

Sylwia de Weydenthal obejmie stanowisko dyrektora ds. komunikacji w Grupie Żywiec. Jej dokładnego zakresu obowiązków jeszcze nie podano, ale najprawdopodobniej...

Kraj, 8 czerwca 2009

Sylwia de Weydenthal po siedmiu latach pracy odchodzi z Coca-Coli

Sylwia de Weydenthal po ponad siedmiu latach pracy odchodzi z Coca-Cola Poland Services. Ostatnio pełniła w tej firmie funkcję marketing...

Kraj, 4 czerwca 2009

Coca-Cola przesuwa obsługę marek z Publicisu do McCann Erickson

Coca-Cola Poland Services zadecydowała o przesunięciu obsługi reklamowej wszystkich swoich marek (z wyjątkiem Kropli Beskidu, która pozostaje w Grey Worldwide...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Kropla Beskidu w szklanych butelkach 0,75 l w kanale HoReCa

Coca-Cola wprowadza na rynek naturalną wodę źródlaną Kropla Beskidu w szklanych butelkach o pojemności 0,75 l. Woda jest przeznaczona wyłącznie...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Coca-Cola redukuje liczbę współpracujących agencji

Coca-Cola Poland Services planuje w najbliższym czasie przeprowadzenie przeglądu agencyjnego, którego celem będzie redukcja liczby agencji współpracujących z marketerem -...

Kraj, 3 marca 2009

PepsiCo wprowadza na rynek markę wody Górska Natura

PepsiCo w połowie kwietnia br. ruszy z intensywną kampanią reklamową wspierającą debiut Górskiej Natury, nowej marki wody mineralnej - dowiedzieliśmy...

Kraj, 12 lutego 2009

Paweł Murak client service directorem K2 Internet; nowi account directorzy

W dziale obsługi klienta agencji interaktywnej K2 Internet awansowano trzy osoby. Stanowisko client service directora objął Paweł Murak, związany z...

Kraj, 15 stycznia 2009

Aleksandra Kaszkowiak będzie prawdopodobnie zajmować się kategorią wody w Pepsi-Cola GB

Aleksandra Kaszkowiak będzie prawdopodobnie zajmować się kategorią wody w Pepsi-Cola General Bottlers - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Kaszkowiak wraca do pracy...

Kraj, 29 grudnia 2008

Pepsi-Cola GB planuje debiut nowej marki wody

Pepsi-Cola General Bottlers ma wprowadzić na rynek nową markę wody - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer ma już w portfolio brand...

Przetargi, 22 października 2008

Kropla Beskidu w Grey w 2009 r.

Budżet strategiczno-kreatywny marki Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services) trafił do agencji Grey Worldwide. Umowa została podpisana na cały 2009 r....

Przetargi, 8 września 2008

Cztery agencje w przetargu Kropli Beskidu

Coca-Cola zaprosiła cztery agencje reklamowe do przetargu, którego celem ma być wybór agencji reklamowej do obsługi strategiczno-kreatywnego budżetu marki wody...

Kraj, 12 sierpnia 2008

Maciej Puciata i Sebastian Wężyk brand managerami w Coca-Cola Poland Services

Maciej Puciata objął nowo utworzone stanowisko group brand managera water w Coca-Cola Poland Services. Odpowiada za wszystkie marki wód firmy...

Kraj, 8 lipca 2008

K2 autorem internetowych aktywności Coke Live Music Festival 2008

Ruszył oficjalny serwis internetowy sierpniowego Coke Live Music Festival 2008 zrealizowany przez K2 Internet - www.clmf.pl. Zawiera on aktualne informacje...

Kraj, 4 czerwca 2008

Lowe GGK realizuje kolejne fazy projektu dla Kropli Beskidu

W czerwcu br. ruszył kolejny etap kampanii wody źródlanej Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services). Całość powstała w agencji Lowe GGK,...

Kraj, 8 maja 2008

Nowa kampania Jurajskiej ma wzmocnić jej pozycję

Woda mineralna Jurajska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe, które potrwają do końca sierpnia. Kampania "Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury" ma...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Cisowianka zmienia etykietę i planuje wsparcie reklamowe

Nałęczów Zdrój, właściciel marki wody mineralnej Cisowianka, podjął decyzję o zmianie opakowania produktu (etykieta i nakrętka) oraz planuje wsparcie komunikacyjne....

Kraj, 27 września 2007

K2 Internet przygotowała serwis WWW Kropli Beskidu

Agencja K2 Internet zaprojektowała stronę internetową dla marki wody źródlanej Kropla Beskidu (Coca-Cola Company). Serwis www.kroplabeskidu.pl zawiera informacje o wodzie...

Kraj, 5 września 2007

Edward Lutczyn stworzył drzewo genealogiczne dla Kropli Beskidu

Kropla Beskidu (Coca-Cola) w ramach kampanii "Po kropli do źródła" zaprasza do tworzenia własnej mapy pochodzenia. Projekt drzewa genealogicznego, wydany...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Cisowianka wiceliderem rynku wód, wyprzedza Nałęczowiankę i Kroplę Beskidu

W lipcu udział ilościowy w segmencie wody marki Cisowianka wzrósł do 6,8 proc. - wynika z danych Nielsena. Dzięki temu...

Kraj, 6 lipca 2007

Kampania wspiera spacerownik "Gazety" po wybranych miastach Polski

Ogólnopolskie wydanie "Gazety Wyborczej" (Agora SA) w najbliższą sobotę ukaże się z bezpłatnym dodatkiem - spacerownikiem po wybranych miastach Polski...

Kraj, 18 czerwca 2007

Katarzyna Gospodarek przeszła z Communication Unlimited do Primum PR

Katarzyna Gospodarek została konsultantem na stanowisku senior account managera w agencji Primum PR. Opiekuje się zespołem, który prowadzi działania PR...

Kraj, 25 maja 2007

Coca-Cola powierzyła Lowe GGK obsługę Kropli Beskidu, Gruppa66 Ogilvy straciła też Fantę i Sprite

Coca-Cola Poland rozstrzygnęła przetarg kreatywny dotyczący obsługi marki wody mineralnej Kropla Beskidu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zwycięska w przetargu okazała się...

Kraj, 16 lutego 2007

Dragon Rouge przygotowała nową szatę graficzną Nałęczowianki

Agencja designerska Dragon Rouge opracowała nowę szatę graficzną wody mineralnej Nałęczowianka należącej do firmy Nestle Waters. Zmiana etykiety dotyczy opakowań...

Przetargi, 29 stycznia 2007

Gruppa66 Ogilvy i Lowe GGK na short-liście Coca-Coli

W przetargu kreatywnym, jaki Coca-Cola rozpisała dla marki Kropla Beskidu, pozostały już tylko dwie agencje: dotychczas obsługująca tę markę Gruppa66...