M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Krupnik (marka)"

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 23 listopada 2011

Sobieski wprowadza dwie nowe marki

Marketer wprowadza równolegle aż dwie nowe marki w różnych segmentach cenowych.

Kraj, 7 listopada 2011

CEDC będzie agresywnie walczyć o udziały w handlu tradycyjnym

Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.

Kraj, 19 sierpnia 2011

Polskie wódki wśród najszybciej rosnących alkoholi na świecie

Krupnik stał się nie tylko marką nr 2 wśród wódek w Polsce, ale także według zestawienia "IWSR" drugą najszybciej rosnącą na świecie. Wysokie pozycje zajęły także Żołądkowa i Stock Prestige.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Sobieski poszerza markę Krupnik

Producent chwali się dobrymi wynikami sprzedaży swojej marki wódki i wprowadza jej cytrynowy wariant.

Kraj, 30 marca 2011

Wódka Krupnik marką nr 2 na rynku

Marka Grupy Sobieski prześcignęła Absolwenta produkowanego przez CEDC.

Kraj, 15 marca 2011

CEDC będzie walczyć o odzyskanie udziałów w rynku

Drugi co do wielkości producent wódki w Polsce liczy, że w tym roku zwiększy swoje udziały o 4-5 proc., mimo iż cały rynek może spaść o 5-6 proc. Aby to osiągnąć, zamierza m.in. poprawić dystrybucję i marketing.

Kraj, 4 marca 2011

CEDC chwali się sukcesem rynkowym czystej Żubrówki

Sukces marki może pomóc spółce wydźwignąć kurs po dramatycznym załamaniu po publikacji fatalnych wyników finansowych.

Kraj, 23 grudnia 2010

Wódka Krupnik wiceliderem?

Marka Krupnik Sobieskiego może niebawem prześcignąć Absolwenta i zająć miejsce wicelidera na rynku wódki.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 24 czerwca 2010

Wódka Krupnik sukcesem Sobieskiego

Po wprowadzeniu nowego wariantu czystej i zmianie szaty graficznej wódki Krupnik jej sprzedaż wzrosła pięciokrotnie.