M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kubuś (marka)"

Kraj, 23 lipca 2015

Maspex Wadowice finalizuje transakcję wybranych aktywów Agros-Novej

Marki Łowicz, Krakus i Kotlin trafiają w ręce grupy z Wadowic.

Kraj, 9 lipca 2015

Malinowa lemoniada buzuje na billboardach

Marka Kubuś promuje swój nowy wariant w linii lemoniad.

Kraj, 22 maja 2015

Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu K2 Media

Agencja wzmacnia dział social.

Kraj, 6 maja 2015

Nowa aplikacja Kubusia promuje drugie śniadania

Narzędzie multimedialne przeznaczone jest dla rodziców.

Kraj, 18 marca 2015

Kubuś z kolejną promocją dla najmłodszych

Marka Maspeksu rusza z akcją "Gdzie jest Kubuś?".

Kraj, 9 marca 2015

Kubuś sponsoruje "Małych Gigantów"

Marka Maskpeksu zaangażowana w nowy program rozrywkowy TVN.

Kraj, 13 lutego 2015

Kubuś zaprasza do rodzinnej zabawy na stoku

Na Polanie Szymoszkowej w Zakopanem powstała Zimowa Strefa Kubusia.

Kraj, 22 grudnia 2014

Wadowicki Maspex przejmuje aktywa Agros Novej

Nie ujawniono wartości transakcji. W jej efekcie ma powstać grupa spożywcza o obrotach ok. 4 mld zł.

Kraj, 10 grudnia 2014

Kubuś w wersji świątecznej

Marka Maspeksu zaprosiła do współpracy zwycięzców zorganizowanego przez siebie konkursu.

Kraj, 10 września 2014

Kubuś promuje drugie śniadania

W ramach akcji marka Maspeksu rozda 100 tys. śniadaniówek. Za kreację projektu odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów - dom mediowy Mindshare.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Kubuś zachęca dzieci do aktywności fizycznej

Marka Kubuś przygotowała specjalny spot z udziałem aktywnych dzieci. Za kreację odpowiada agencja Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.

Kraj, 14 lipca 2014

Maspex promuje się na plaży wraz z TVN

Marka Kubuś zaprasza do aktywności nad morzem.

Kraj, 26 czerwca 2014

Kubuś z kolejną letnią kampanią w telewizji

Tym razem Maspex promuje wariant Kubuś Play Lemoniada. Za kreację odpowiada agencja Brasil. Za zakup mediów - Mindshare.

Kraj, 13 czerwca 2014

Kubuś podsumowuje swoją akcję konsumencką

W zabawie marki Maspeksu zostało zarejestrowanych ponad 1,5 mln kodów.

Kraj, 4 marca 2014

Kubuś do góry nogami

Marka Maspeksu z kolejną aktywnością promocyjną adresowaną do najmłodszych.

Kraj, 6 lutego 2014

Kubuś ruszył ze swoim sklepem internetowym

Marka Maspeksu zapewnia, że będzie również świętować popularność specjalnym Kubusiowym szampanem.

Przetargi, 23 stycznia 2014

Maspex szuka agencji PR dla Kubusia

Marketer prowadzi konkurs na obsługę swojej marki.

Kraj, 23 stycznia 2014

Kubuś dociera do coraz większej liczby przedszkolaków

Prawie pół miliona przedszkolaków z 6 tys. przedszkoli w całej Polsce uczy się, jak dbać o naturę w ramach programu "Kubusiowi Przyjaciele Natury".

Kraj, 16 stycznia 2014

Kubuś ma podbić Turcję

Grupa Maspex Wadowice wraz z Tat Konserve Sanayii stworzyła spółkę joint venture - wspólnie wprowadzają na rynek turecki Kubusia pod marką Tedi.

Kraj, 18 grudnia 2013

Mindshare zajmie się obsługą Maspex Wadowice

Firma Maspex po około siedmiu latach zmienia dom mediowy.

Przetargi, 17 grudnia 2013

ZOG traci Maspex na rzecz Mindshare

Marketer zmienia dom mediowy.

Kraj, 25 października 2013

Kubuś wprowadza grę mobilną

Aplikację dla marki przygotowała agencja Me & My Friends.

Kraj, 22 października 2013

Kubuś zamiast szalika

W nowym spocie marka chce utrwalić wizerunek soku jako produktu wzmacniającego odporność.

Kraj, 14 października 2013

Kubuś namawia do drugiego śniadania

Brand Maspeksu rusza z dużą akcją.

Przetargi, 4 października 2013

Budżet mediowy Maspeksu do wzięcia

Firma ogłosiła przetarg na obsługę wszystkich swoich marek.

Kraj, 2 września 2013

Reklama napojów bezalkoholowych w Polsce lekko w górę

W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.

Kraj, 9 lipca 2013

Opcom zatrudnia menedżerów

Dwie osoby zasiliły team agencji.

Kraj, 22 maja 2013

Kubuś zaprasza dzieci do aktywności fizycznej

Marka Maspeksu po raz trzeci organizuje akcję dla miłośników biegania - Waterrr Sport Run.

Przetargi, 30 kwietnia 2013

Płodni.com z Kubusiem w nk.pl

Agencja marketingowa Płodni.com rozpoczęła współpracę z marką Kubuś należącą do Grupy Maspex Wadowice w zakresie prowadzenia dla niej działań wizerunkowych i komunikacyjnych w portalu społecznościowym Nasza Klasa.

Przetargi, 24 kwietnia 2013

Płodni.com wygrywają obsługę Kubusia

Agencja zajmie się komunikacją marki w serwisie Nk.pl.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Kubuś zaprasza do magicznej podróży

Ruszyła kolejna kampania Maspeksu.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Lubella poleca się zapracowanym

Maspex wspiera swój produkt Lubella Szybko z patelni.

Kraj, 11 kwietnia 2013

Maspex nie rezygnuje ze wsparcia Kubusia

Obok marki Tymbark Maspex mocno wspiera Kubusia i poszerza jego portfolio.

Kraj, 12 marca 2013

Kubuś interaktywnie i z kampanią

Ruszyła nowa strona internetowa marki, aktywizująca młodych konsumentów.

Kraj, 28 lutego 2013

Grupa Maspex zwiększyła sprzedaż

W 2012 r. przychody ze sprzedaży wyniosły 2,91 mld zł, a w 2013 r. firma zamierza wydać 110 mln zł na inwestycje produkcyjne.

Kraj, 11 stycznia 2013

Codemedia inwestuje w spółkę Quartic

Dom mediowy kupił udziały w spółce Quartic, która specjalizuje się w technologiach e-commerce.

Kraj, 21 grudnia 2012

Kubuś nadaje z RMFOn

Ruszyło Kubusiowe Radio.

Kraj, 17 grudnia 2012

Agencja Brasil dla Kubusia

Grupa Maspex Wadowice rusza z akcją "Świąteczne drzewko Kubusia".

Kraj, 4 grudnia 2012

Kubuś opowiada bajki świąteczne

Rusza telewizyjna kampania promująca aplikację marki Maspeksu.

Kraj, 28 listopada 2012

Maspex tłumaczy, skąd się biorą soki

Pojawiła się nowa gra dla konsumentów Kubusia.

Kraj, 30 października 2012

Maspex przekonuje, że dzięki Kubusiowi dzieci nie będą chorowały

Agencja Brasil i ZOG przygotowały wsparcie nowości produktowej Maspex Wadowice.

Przetargi, 19 września 2012

Codemedia obronił budżet Maspeksu

Agencja nadal będzie obsługiwać wszystkie brandy marketera w zakresie kampanii online.

Kraj, 31 lipca 2012

Mniej na reklamę napojów dla dzieci

Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.

Kraj, 24 lipca 2012

Z Bahlsena do Maspeksu

Jacek Bielarz po dwóch latach wraca do wadowickiej spółki.

Kraj, 23 lipca 2012

Maspex ruszył z kampanią TV nowych smaków Tymbarku (wideo)

Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.

Kraj, 13 lipca 2012

Maspex wprowadza soki Kubuś na odporność (wideo)

Rusza też z nową odsłoną kampanii Kubusia Play.

Kraj, 3 lipca 2012

Tymbark debiutuje z nowymi smakami

Na letni sezon Maspex wprowadza dwa nowe warianty smakowe napojów Tymbark i rusza z kampanią. Producent notuje rekordowy wzrost ilościowy.

Kraj, 16 maja 2012

Euro wystraszyło reklamodawców

Telewizja Polsat przewiduje, że drugi kwartał roku będzie gorszy od ubiegłorocznego, a Euro 2012, zamiast pomóc, zaszkodzi nadawcom, bo wystraszyło część reklamodawców.

Kraj, 15 marca 2012

Hortex rozwija Leona przez innowacje

Marketer wprowadza nowoczesne opakowania soków dla dzieci.

Kraj, 13 marca 2012

Kubuś spełnia marzenia z dzieciństwa

Maspex ruszył z konkursem dla starszych konsumentów.