M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kucharek (marka)"

Kraj, 5 października 2011

Prymat w promocji Kucharka rozdaje sprzęt Boscha

Marketer wspiera sprzedaż uniwersalnych przypraw loterią z tysiącem nagród.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Warzywko promowane w ogródkach działkowych

Podravka organizuje eventy na terenie dolnośląskich ogródków działkowych. Wśród atrakcji są m.in. konkursy z nagrodami.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Kolejna polska marka w portfelu światowego lidera

Posługując się najnowszym przykładem z rynku, przejęciem Kamisa przez McCormick & Co., Jarosław Filipek, prezes firmy Codes Strategie i BrandTransactions, rozważa, dlaczego największy przyprawowy koncern na świecie zapłacił za polską markę więcej, niż się spodziewano.

Kraj, 23 grudnia 2010

Studio Ikar autorem opakowań Pasztetu Leppszy

Mispol wprowadził na rynek nowy produkt Pasztet Leppszy. Kreację opakowań przygotowało Studio Ikar.

Kraj, 15 września 2010

Albedo autorem promocji Maggi

Nestle chce ożywić kategorię i odebrać konsumentów konkurencyjnym markom.

Kraj, 17 czerwca 2009

Podravka wygrywa z Prymatem sprawę o znak towarowy

Producent przypraw Podravka wygrał z Prymatem sprawę o znak towarowy. Urząd Patentowy w Warszawie stwierdził, że producent przyprawy Kucharek -...

Kraj, 17 lutego 2009

Prymat wprowadza dwa nowe sosy pod marką Kucharek

Firma Prymat wprowadziła do sprzedaży dwa nowe sosy instant pod marką Kucharek. Sosy pomidorowy i pieczarkowy są kolejnymi - po...

Kraj, 21 listopada 2008

Prymat wprowadza Kucharka Gold, plasowanego w wyższym segmencie cenowym

Prymat rozszerzył markę Kucharek o przyprawę uniwersalną Kucharek Gold. Do tej pory firma sprzedawała przyprawę uniwersalną Kucharek, lidera ilościowego segmentu....

Kraj, 10 października 2008

Agnieszka Tarnowska-Choduń new business managerem w Heads Advertising

Agnieszka Tarnowska-Choduń przeszła z agencji Schulz do Heads Advertising. Do tej pory zajmowała stanowisko new business executive. W Heads Advertising...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Kucharek inwestuje w zmianę designu opakowań

Prymat zainwestował w zmianę opakowań wszystkich produktów sprzedawanych pod marką Kucharek. Dzięki tym zmianom opakowania mają być bardziej spójne z...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Prymat przejmuje firmę Smak produkującą m.in. marynaty

Prymat Sp. z o.o., producent przypraw oraz właściciel marek Prymat i Kucharek, kupił 75 proc. udziałów w Przedsiębiorstwie Wielobranżowym "Smak"...

Przetargi, 8 stycznia 2008

Prymat zawiesza przetarg Kucharka

PPH Prymat, prowadzący od sierpnia ub.r. (patrz DS "MMP" z 22 sierpnia ub.r.) przetarg strategiczno-kreatywny, którego celem był wybór agencji...

Przetargi, 22 sierpnia 2007

PPH Prymat szuka agencji reklamowej dla Kucharka

PPH Prymat rozpoczął przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do obsługi marki Kucharek, dowiedzieliśmy sie nieoficjalnie. Wybrana agencja zajmie...

Kraj, 4 lipca 2007

Ziołopex wprowadzi nową markę Apetyczna, w reklamach wykorzysta wizerunek Rudiego Schubertha

Ziołopex wprowadzi wkrótce przyprawę uniwersalną pod nową marką Apetyczna. Do tej pory spółka sprzedawała przyprawę uniwersalną Appetita. Apetyczna zajmie jej...

Kraj, 30 maja 2007

Kucharek nie naśladuje Vegety, orzekł sąd apelacyjny

Sąd Apelacyjny w Katowicach orzekł, że Kucharek, marka przypraw uniwersalnych należąca do firmy Prymat, nie naśladuje marki Vegeta firmy Podravka....

Kraj, 11 maja 2007

Podravka kupiła Warzywko, Kamis koncentruje się na nowych kategoriach produktowych

Podravka podpisała umowę z firmą Kamis-Przyprawy SA dotyczącą zakupu marki Warzywko. Dzięki temu Podravka wraz ze swoją flagową marką Vegeta...

Kraj, 30 marca 2007

Prymat startuje z kampanią reklamową zup Kucharek

Rozpoczęła się telewizyjna kampania zup Kucharek (Prymat). Sponsoring telewizyjny wspierany jest kampanią billboardową w wybranych regionach Polski (Podlasie, Lublin, Kraków,...

Kraj, 22 stycznia 2007

Prymat wchodzi z marką Kucharek w nowy segment: zup w proszku

Firma Prymat rozpoczyna ekspansję w nowym segmencie - rynku zup w proszku. Począwszy od stycznia br., oferuje sześć najpopularniejszych smaków...

Przetargi, 14 grudnia 2006

Prymat rozpisał przetarg na obsługę full service i analizuje koszty mediowe

PPH Prymat, producent przypraw marek Prymat i Kucharek, rozpisał przetarg na obsługę fullservice'ową swojego budżetu reklamowego. Marketer nie ujawnia nazw...

Kraj, 4 września 2006

Magda Deszczyńska account directorem w agencji reklamowej Just

Do zespołu obsługi klienta agencji reklamowej Just dołączyła Magda Deszczyńska, obejmując stanowisko account directora. Przez ostatnie cztery lata była związana...

Kraj, 9 czerwca 2006

Prymat reklamuje Kucharka na skuterach Target Media

Prymat prowadzi kampanię przypraw Kucharek na skuterkach z nośnikami reklamowymi z portfolio Target Media. Kampania obejmuje zasięgiem sześć głównych miast...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Kucharek rozpoczyna wielomiesięczną kampanię wzmacniającą wizerunek

PPH Prymat rozpocznie po świętach wielkanocnych intensywne kilkumiesięczne działania reklamowe dla marki przypraw Kucharek. Wieńczą one prace nad odświeżeniem wizerunku...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Podravka walczy z Prymatem o swój flagowy produkt - Vegetę

Podravka rozpoczęła ponowną batalię z firmą Prymat, producentem przyprawy Kucharek, o swój flagowy produkt - Vegetę. Podravka domaga sie unieważnienia...

Kraj, 16 marca 2006

Relaunch Kucharka ma podnieść i odmłodzić wizerunek marki

PPH Prymat, producent przypraw, wprowadza nową szatę graficzną przypraw Kucharek i szykuje działania reklamowe, które mają poprawić i odmłodzić wizerunek...

Przetargi, 6 lutego 2006

Optimum Media OMD będzie obsługiwał Prymat

Prymat Sp. z o.o., polski producent przypraw, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową swoich dwóch głównych marek: Kucharek i Prymat. Zwyciężył...

Kraj, 2 lutego 2006

Radosław Kasperowicz został prezesem firmy Prymat

Radosław Kasperowicz został prezesem firmy Prymat, producenta przypraw. Dotychczas pełnił w spółce funkcję dyrektora zarządzającego, był także członkiem zarządu. Radosław...

Przetargi, 4 listopada 2005

Prymat wybrał Euro RSCG Warsaw, w planach przetarg mediowy

PPH Prymat, producent przypraw pod marką Prymat i Kucharek, rozstrzygnął przetarg kreatywny i do obsługi swoich marek wybrał agencję Euro...

Przetargi, 19 września 2005

Prymat szuka dwóch agencji do obsługi marek Prymat i Kucharek

PPH Prymat, producent przypraw Prymat i Kucharek, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do obsługi reklamowej obu marek w...

Kraj, 2 września 2005

Prymat będzie reklamował 10-lecie marki Kucharek

PPH Prymat, producent przypraw, przygotował promocję konsumencką i wspierającą ją intensywną kampanię reklamową z okazji 10-lecia obecności na rynku marki...

Kraj, 19 lipca 2005

Prymat bez szefa marketingu, Danuta Krzemień odeszła z firmy

Danuta Krzemień kierująca działem marketingu spółki PPH "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw Prymat i Kucharek, rozstała się z firmą....

Kraj, 6 kwietnia 2005

Interia uruchamia serwis dla Polsatu, Prymatu, testuje reklamę wideo

Interia uruchomiła serwis dla polsatowskiego serialu "Samo Życie". Serwis pokazuje kulisy serialu, jego twórców i aktorów, streszczenia odcinków etc. Jest...

Kraj, 1 marca 2005

Prymat przejmuje markę przyprawy uniwersalnej Kuchcik

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej Kucharek oraz przypraw jednorodnych i mieszanek pod marką Prymat, kupił od firmy...

Kraj, 25 października 2004

100 tys. zgłoszeń w trzy miesiące - wyniki promocji Kucharka

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej i kostek rosołowych marki Kucharek, podsumował wyniki kampanii konsumenckiej tego brandu, która...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Prymat zakłada 35-proc. wzrost sprzedaży w br.

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw z Jastrzębia Zdroju, przewiduje, że w bieżącym roku osiągnie wpływy ze sprzedaży w...

Kraj, 28 kwietnia 2004

PPH Prymat wprowadza na rynek Picnic Grill i wspiera produkt kampanią

Spółka PPH Prymat wprowadza na rynek nową markę przypraw do grillowania potraw - Picnic Grill. W ramach tej linii na...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Unilever wspiera kostki rosołowe Amino

Unilever Polska SA ze swoją tańszą marką kulinarną Amino wchodzi w segment kostek rosołowych. Do sprzedaży trafiły właśnie buliony -...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Podravka reklamuje w telewizji i prasie przyprawę Vegeta

Podravka International Export - Import Sp. z o.o., importer i dystrybutor przyprawy uniwersalnej Vegeta, rozpoczął kampanię reklamową tej marki w...

Przetargi, 31 lipca 2003

Impress Art będzie obsługiwała budżet public relations firmy Prymat

Firma Impress Art wygrała przetarg na obsługę public relations Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw marki Prymat oraz...

Kraj, 27 czerwca 2003

Art FM przygotowała kampanię dla Fujifilm Polska oraz Prymatu

Wystartowała nowa promocja konsumencka Fujifilm Polska Distribution pod nazwą "Wygraj Japonię". Promocja przygotowana przez agencję reklamową Art FM rozpoczęła się...

Kraj, 15 kwietnia 2003

Kamis repozycjonuje markę Warzywko

Producent przypraw Kamis SA zmienia pozycjonowanie jednego ze swoich kluczowych produktów - przyprawy Warzywko. Zmienione zostało opakowanie produktu - będzie...

Kraj, 21 marca 2003

Prymat wprowadza nowy produkt - kostki rosołowe Kucharek

Kostki rosołowe będą drugim produktem w obrębie marki Kucharek wprowadzonym przez firmę Prymat. Aby wprowadzić ten produkt, firma dokonała inwestycji...

Kraj, 14 listopada 2002

Art FM przygotowała kampanię marki Kucharek wartą 1 mln dol.

Agencja reklamowa Art FM przygotowała kampanię reklamową przyprawy do potraw Kucharek dla firmy Prymat. Budżet kampanii, która rozpocznie się 15...