M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kulczyk Tradex (firma)"

Kraj, 5 grudnia 2014

Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen w Polsce

Za komunikację PR będzie odpowiadał Tomasz Tonder.

Kraj, 20 listopada 2013

Leszek Płonka dyr. zarządzającym Hyundai Motor Poland

W lipcu br. z tego stanowiska zrezygnował Marcin Okrój.

Kraj, 15 października 2013

Michał Atlas oraz Tomasz Dworak w agencji Polymus

Do Polymus Events dołączyło dwóch senior event managerów: Michał Atlas oraz Tomasz Dworak.

Kraj, 11 lipca 2013

Dyrektor marketingu i PR odchodzi z Volkswagena

Zmiany w dziale marketingu i PR marki grupy Volkswagen - trwa rekrutacja na miejsce Jerzego Krężlewskiego.

Kraj, 14 września 2012

Łakomy dyrektorem marki Volkswagen samochody użytkowe

Odpowiada m.in. za realizację strategii sprzedaży.

Kraj, 4 września 2012

Z PR do marketingu Audi

Alicja Florek odpowiada m.in. za customer relationship management.

Kraj, 14 marca 2012

OX Media dla Volkswagena

Kulczyk Tradex promuje najmniejszego VW w social mediach.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Kraj, 27 kwietnia 2011

Maciej Janiszewski nie jest już szefem Porsche na Polskę

Po trzech latach odchodzi z KPI Sports Cars, spółki sprzedającej samochody sportowe jednej z najsłynniejszych marek na świecie.

Kraj, 22 grudnia 2010

Volkswagen udostępnia aplikacje na iPhone'a i iPoda touch

Dzięki niej kibice będą mieć dostęp do relacji z rajdu Dakar 2011.

Przetargi, 26 listopada 2010

Teva trafiła do Media Conceptu

Nowy klient agencji wcześniej był obsługiwany przez Starlink.

Kraj, 17 listopada 2010

One-2-One i Afekt pracują razem

Agencje nawiązują długofalową współpracę, aby świadczyć kompleksowe usługi z zakresu komunikacji marketingowej.

Kraj, 6 sierpnia 2010

Justyna Kowalczyk będzie twarzą Polbanku przez kolejna dwa lata

O kontrakt reklamowy z nią starał się także Volkswagen Bank Polska i Kulczyk Tradex.

Kraj, 28 maja 2010

VW organizuje internetowy casting

Koncern Volkswagena przekonuje w kampanii, że jest lepszy od konkurencji. Aktywności internetowe marki mają do niej przekonać głównie młodych konsumentów.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Z PR-u do marketingu

Paulina Goździewicz w zespole marketingu Volkswagena w Kulczyk Tradex.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Obejrzysz film, jeśli obejrzysz reklamę

Volkswagen sponsoruje filmy na TVscreen.

Kraj, 27 stycznia 2010

Audi komunikuje wielkie korzyści w ofercie wyprzedażowej

Przed wybranymi salonami dilerskimi Audi w całej Polsce pojawiły się wielkie trójwymiarowe litery: "A3", "A4", "A6". Stanowią one element akcji...

Kraj, 18 stycznia 2010

Audi A8 kluczowe marketingowo dla Kulczyk Tradex w tym roku

Kluczowym modelem w ofercie Audi w tym roku będzie dla importera tych aut w Polsce model A8. To z nim...

Kraj, 13 października 2009

Launch Audi A5 Sportback wsparty kampanią OOH

Pod hasłem "Śmiało kreślimy nowe idee" trwa kampania launchowa modelu Audi A5 Sportback (importerem tej marki na polskim rynku jest...

Kraj, 7 września 2009

Kulczyk Tradex wspiera debiut nowego VW Polo

Kulczyk Tradex rozpoczęło kampanię launchową nowego, odmienionego Volkswagena Polo. Realizowane pod hasłem "Nowe Polo. Nowy styl życia" działania mają podkreślić...

Kraj, 7 września 2009

Porsche skompletowało zespół menedżerski

Rafał Kiełtyka objął nowo utworzone stanowisko szefa sprzedaży w spółce KPI Sports Cars, która jest wyłącznym dystrybutorem marki Porsche na...

Kraj, 30 lipca 2009

Adam Małysz będzie jeździł samochodem marki Chrysler

Chrysler Polska w ramach programu "Najlepsi wspierają najlepszych" przekazał skoczkowi Adamowi Małyszowi w użytkowanie nowy model Chrysler Grand Voyager, dostosowany...

Kraj, 13 lipca 2009

Promocyjna oferta Audi wspierana kampanią w prasie

Z początkiem lipca Kulczyk Tradex, importer marki Audi, wprowadził promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium:...

Kraj, 16 czerwca 2009

Data Solutions rozbudowuje struktury i poszerza zespół client service

Agencja marketingu relacji Data Solutions rozbudowuje dział innowacji i analiz oraz poszerza zespół client service. Zmiany są konsekwencją wzbogacenia portfolio...

Kraj, 19 maja 2009

Zero,2 Inżynieria Marki zrealizowała kolejny projekt dla Audi

Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, prowadzi na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kampanię pt. "Indywidualista z charakterem" wprowadzającą...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Dwa żywioły w kampanii VW Tiguana

Kulczyk Tradex, importer marki Volkswagen w Polsce, wspiera działaniami reklamowymi sprzedaż modelu VW Tiguan (samochodu z segmentu SUV). Celem kampanii...

Kraj, 26 lutego 2009

Volkswagen Passat CC wytycza nowe standardy w motoryzacji

Koncern Volkswagen, reprezentowany w Polsce w zakresie importu przez Kulczyk Tradex, wprowadził na polski rynek model Passat CC. Jak mówi...

Kraj, 20 lutego 2009

Maciej Maciejewski nie kieruje już marketingiem MobilKinga

Maciej Maciejewski, który od września 2007 r. jako marketing manager kierował marketingiem polskiego oddziału Mobile Entertainment Company (MEC), działającej u...

Kraj, 13 lutego 2009

Kulczyk Tradex nie zabrał samochodu Małyszowi

Przedstawiciele marki Audi w Kulczyk Tradex, importera tych aut w Polsce, zaprzeczają doniesieniom prasowym, jakoby odebrali skoczkowi narciarskiemu Adamowi Małyszowi...

Kraj, 10 lutego 2009

Just i Media Concept promują "niezmiennie doskonałego" VW Golfa

Rusza nowa kampania Volkswagena Golfa (Kulczyk Tradex). Spot telewizyjny będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych w dwóch różnych,...

Kraj, 26 stycznia 2009

Audi planuje launch kilku modeli, nie zmniejszy nakładów na reklamę w tym roku

Kulczyk Tradex nie zamierza ograniczyć w tym roku wydatków na reklamy marki Audi. Jak informuje Leszek Kempiński, PR manager Audi,...

Kraj, 4 listopada 2008

Kulczyk Tradex inwestuje w wizerunek nowego VW Golfa

Kulczyk Tradex zaplanował do końca listopada br. kampanię reklamową nowego Volkswagena Golfa. Działania prowadzone pod hasłem "Nowy Golf. Stworzony z...

Kraj, 25 lipca 2008

Volkswagen Bank Direct chce lepiej wypromować swoją markę

Internetowy bank Volkswagen Bank Direct, czyli detaliczne ramię Volkswagen Bank Polska specjalizującego się w finansowaniu sprzedaży samochodów z grupy Volkswagena...

Kraj, 19 czerwca 2008

Just prezentuje innowacje marki Volkswagen

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Volkswagena (Kulczyk Tradex) kampanię wizerunkową promującą innowacyjne rozwiązania technologiczne obecne w modelach tej marki. Spot...

Kraj, 3 marca 2008

Teaser "Przymierz się" zapowiada nowy projekt Volkswagena

Volkswagen prowadzi outdoorową kampanię teaserową pod hasłem: "Przymierz się." Piotr Popławski, marketing brand manager w dziale samochodów użytkowych w Kulczyk...

Kraj, 28 lutego 2008

Volkswagen wiąże markę Touareg z Leo Beenhakkerem

Leo Beenhakker, selekcjoner polskiej drużyny narodowej w piłce nożnej, został właścicielem nowego samochodu marki Volkswagen Touareg. Samochód przekazali mu przedstawiciele...

Kraj, 6 listopada 2007

Nowa kampania Volkswagena ma zmienić wizerunek tej marki

Do końca listopada br. potrwa kampania wizerunkowa Volkswagena (Kulczyk Tradex) pod hasłem "Tylko tyle. Warte aż tyle". Celem kampanii jest...

Kraj, 2 października 2007

Audi łączy przekaz z rodzajem nośnika reklamowego

Firma Kulczyk Tradex wystartowała z wizerunkową kampanią reklamową marki samochodów Audi. Trwająca do listopada br. komunikacja obejmuje: billboardy, prasę oraz...

Kraj, 24 maja 2007

Volkswagen Touareg promowany na nośnikach Watch Out na polach golfowych

Kulczyk Tradex rozpoczął kampanię outdoorową nowego Volkswagena Touarega. Kampania przygotowana przez agencję reklamową Just i dom mediowy Media Concept realizowana...

Kraj, 11 maja 2007

Dorota Okurowska account managerem w Wundermanie

Dorota Okurowska objęła stanowisko account managera w agencji Wunderman. Ostatnio była związana z agencją reklamową Locomotiva. Pracowała m.in. nad projektami...

Kraj, 21 września 2006

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....

Kraj, 14 września 2006

Kulczyk Tradex ruszył z kampanią launchową Craftera, największego auta dostawczego marki Volkswagen

Kulczyk Tradex rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek model Volkswagen Crafter, największy samochód dostawczy z portfolio marki Volkswagen. Kampania przygotowana przez...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Kulczyk wprowadza na rynek kabriolet Volkswagen EOS i wspiera markę Touareg

Kulczyk Tradex rozpoczyna działania marketingowe wspierające debiut rynkowy samochodu Volkswagen EOS (kabriolet-coupe). Przez cały sierpień br. potrwa kampania outdoorowa nowego...

Kraj, 26 czerwca 2006

Volkswagen wspiera kampanią specjalną ofertę promocyjną bogato wyposażonych aut

Kulczyk Tradex rozpoczął kampanię promocyjną samochodów marki Volkswagen pod hasłem: "Korzyści wielkiego formatu". Jej celem jest zachęcenie klientów do kupna...

Kraj, 8 czerwca 2006

Monika Długosz szefową marketingu Mitsubishi, Tomasz Lisicki odchodzi z firmy

Monika Długosz została nową dyrektor marketingu MMC Car Poland (Mitsubishi). Dotychczasowy dyrektor Tomasz Lisicki po prawie 10 latach pracy odchodzi...

Przetargi, 1 czerwca 2006

Locomotiva wygrała przetarg na obsługę marki Audi

Agencja reklamowa Locomotiva podpisała kontrakt z Kulczyk Tradex na obsługę marki samochodów Audi. Podpisanie kontraktu nastąpiło po wygranym przez Locomotivę...

Kraj, 18 maja 2006

Maciej Maciejewski dyrektorem zarządzającym Tequila/Digital

Maciej Maciejewski jest nowym dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Tequila/Digital należącej do TBWA/Communication Group. Przez ostatnie dwa lata pracował jako dyrektor...

Kraj, 17 maja 2006

Mitsubishi Motors Company Car Poland wybrał nowy management spółki

Arkadiusz Tomala został nowym dyr. zarządzającym i członkiem zarządu Mitsubishi Motors Company Car Poland (MMC Car Poland). Wcześniej przez trzy...

Kraj, 17 marca 2006

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową Audi A3

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową samochodu Audi A3. Komunikacja o charakterze wizerunkowym ma na celu pokazanie odmiennego charakteru obu wersji...

Kraj, 25 stycznia 2006

Kulczyk Tradex, dystrybutor Volkswagena, poszerza współpracę z agencją Just

Kulczyk Tradex, dystrybutor Volkswagena w Polsce, zdecydował o rozszerzeniu dotychczasowego zakresu współpracy z agencją Just. Poza obsługą kreacyjną agencja będzie...