M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Kurier Poranny (marka)"

Kraj, 5 maja 2015

Jacek Romanowski prezesem Polska Press Oddział w Białymstoku

Przechodzi z Media Impact Polska.

Kraj, 21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

Kraj, 18 czerwca 2010

Dzienniki regionalne w jednym pakiecie

Konkurencyjni wydawcy dzienników regionalnych tworzą wspólny pakiet Big press.

Kraj, 19 sierpnia 2009

Piotr Wąsikowski naczelnym "Kuriera Porannego"

Piotr Wąsikowski z początkiem września obejmie stanowisko redaktora naczelnego "Kuriera Porannego" (Media Regionalne). Zastąpi Marka Zagórskiego, który przestał pełnić tę...

Kraj, 5 sierpnia 2009

"Kurier Poranny" bez naczelnego

Marek Zagórski, dotychczasowy redaktor naczelny "Kuriera Porannego" (Media Regionalne), przestał sprawować swoją funkcję. Do momentu powołania nowego szefa redakcji jego...

Kraj, 23 października 2008

Media Regionalne planują 6-7-proc. podwyżki cen reklam

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej...

Kraj, 10 lipca 2008

Wydawnictwo Prasa Podlaska kupiło agencję Admis

Wydawnictwo Prasa Podlaska, jedna ze spółek Mediów Regionalnych, kupiło agencję reklamową Admis. Wartość transakcji nie została ujawniona. Agencja nadal będzie...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Media Regionalne startują z nową strategią marketingową Gazeta 2.0

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie...

Kraj, 1 lutego 2008

Teleprogram poszerza współpracę z dziennikami regionalnymi

Spółka Teleprogram, wydawca m.in. "Teleprogramu", rozszerza współpracę z dziennikami regionalnymi. Ostatnio podpisała umowę z "Expressem Bydgoskim" (wydawca: Express Media), dla...

Kraj, 11 grudnia 2007

Media Regionalne ruszają ze sprzedażą pakietów

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: "Pakiet 21" i "Pakiet 13". Pakiety opierają się nie...

Kraj, 17 września 2007

"Teleprogram" rozpoczyna współpracę z trzema dziennikami regionalnymi

Wydawnictwo Teleprogram Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z nowymi dziennikami regionalnymi. "Teleprogram", dodatek telewizyjny wydawany przez spółkę, ukaże się od...

Kraj, 12 grudnia 2006

Polskapresse i Media Regionalne wydają kolekcję "Nowoczesna kuchnia polska"

Polskapresse i Media Regionalne, wydawcy dzienników regionalnych, zlecili przygotowanie kolekcji "Nowoczesna kuchnia polska". Jako płatny dodatek do dzienników ukaże się...

Kraj, 12 grudnia 2005

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

Kraj, 11 października 2005

Do 35 mln zł przeznaczy Orkla na dwie inwestycje poligraficzne

Orkla Press Polska rozbudowuje bazę poligraficzną. Na dwa cele: budowę nowej drukarni w Tarnobrzegu i unowocześnienie drukarni w Białymstoku, przeznaczy...

Kraj, 21 kwietnia 2004

Dni Polskiego Produktu - kolejny etap kampanii wspierającej polskie marki

W ramach kampanii społecznej wspierającej akcję "Kupując polskie produkty, dajesz pracę" przeprowadzona zostanie akcja Dni Produktu Polskiego. Będzie ona miała...

Kraj, 2 lipca 2003

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię Serwisu Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kreację kampanii reklamowej Serwisu Peugeot. "Jej grupą docelową są wszyscy posiadacze samochodów Peugeot...

Kraj, 30 czerwca 2003

LG Electronics wspiera kampanią dwie letnie akcje promocyjne

LG Electronics prowadzić będzie do końca lipca kampanię reklamową wspierającą dwie letnie akcje promocyjne. Jedna z nich - Megaloteria -...

Kraj, 5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...