M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "L&M (marka)"

Zagranica, 15 lipca 2014

Phillip Morris International poszukuje agencji socialmediowej

Marketer tym razem chce użyć agencji nie do promocji produktów, lecz do poszukiwania pracowników.

Przetargi, 5 grudnia 2013

Philip Morris przegląda oferty dla kluczowych marek

Producent wybierze agencję do obsługi BTL L&M i Marlboro.

Kraj, 27 września 2012

Konkurenci oskarżają rząd, że sprzyja interesom Philip Morris Polska

BAT, Imperial Tobacco oraz JTI wraz z Business Centre Club oskarżają Ministerstwo Finansów, że nowe stawki akcyzy na papierosy sprzyjają interesom tylko największej na rynku firmy.

Kraj, 12 czerwca 2012

L&M w większych, ekonomicznych paczkach

Producent chce zagospodarować segment konsumentów wybierających oferty big box.

Kraj, 23 kwietnia 2012

BAT zmienia opakowania marki Nevada

Nowy layout ma podkreślić amerykański charakter marki.

Przetargi, 13 czerwca 2011

Augmented reality dla Philip Morrisa

Przetarg na realizację projektu AR dotyczy wszystkich wspieranych marketingowo brandów producenta.

Kraj, 28 kwietnia 2011

2in1 od Philipa Morrisa

Koncern tytoniowy po raz kolejny testuje w Polsce nowe papierosy - innowacyjnością chce się bronić przed wojną cenową.

Kraj, 24 stycznia 2011

Przesunięcie w marketingu GSK

Wiktor Taczanowski odpowiada za Rutinoscorbin i Cholinex.

Kraj, 7 grudnia 2010

Lidia Kłosowska dyrektorem komunikacji Wyborowej

Na nowo utworzonym stanowisku ma łączyć wszystkie kompetencje związane z public relations.

Kraj, 12 lutego 2010

BAT wprowadza nowe opakowania Viceroy

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) wprowadza nowe opakowania papierosów Viceroy - drugiej marki pod względem sprzedaży ilościowej na rynku....

Kraj, 16 września 2009

Philip Morris wprowadza nowe mentolowe L&M

Firma tytoniowa Philip Morris Polska wprowadziła do sprzedaży ulepszony wariant mentolowy marki papierosów L&M. Produkt ten zastąpił obecny do tej...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Mateusz Zaremba w rosyjskiej The Creative Factory odpowiada za globalną obsługę marki LD

Mateusz Zaremba, dotychczasowy dyrektor strategiczny polskiej agencji reklamowej Zoom Advertising, został global account directorem w rosyjskiej agencji The Creative Factory...

Kraj, 6 czerwca 2008

Philip Morris wprowadza markę papierosów RGD

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska (PM) wprowadził właśnie na rynek nową markę papierosów pod nazwą RGD, pozycjonowaną w najniższym obecnie...

Kraj, 15 maja 2008

Philip Morris zmienia swoją flagową markę L&M

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska wprowadził na rynek zupełnie zmienione papierosy L&M - brand numer 1 pod względem sprzedaży w...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Tomasz Rupniewski account directorem Digital One

Do zespołu Digital One dołączył nowy account director - Tomasz Rupniewski. Będzie reprezentował agencję w relacjach z kluczowymi klientami, a...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Philip Morris repozycjonuje Red & White - swoją markę nr 2

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska repozycjonuje papierosy Red & White - markę numer dwa w swoim portfolio i na rynku....

Kraj, 10 marca 2008

Debiutująca Iguana ma być najsilniejszym brandem Scandinavian Tobacco

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco wprowadza na rynek nową markę papierosów Iguana. Jest ona skierowana do młodych ludzi z dużych miast....

Kraj, 15 stycznia 2008

Leo Burnett Warszawa pracuje dla Philip Morris także w krajach nadbałtyckich

Warszawski oddział agencji reklamowej Leo Burnett odpowiada za obsługę w zakresie strategii i kreacji dla najważniejszych marek tytoniowego koncernu Philip...

Kraj, 28 września 2007

Adv.pl realizuje program konsumencki dla marki Marlboro

Agencja interaktywna Adv.pl uruchomiła interaktywny program konsumencki dla marki Marlboro. "GPS Challenge" to gra internetowa skierowana do pełnoletnich osób palących...

Kraj, 4 lipca 2007

Limitowane opakowanie papierosów L&M tylko na polskim rynku

Wyłącznie na potrzeby polskich konsumentów sieciowa agencja Leo Burnett zaprojektowała oryginalne opakowanie dla papierosów marki L&M (Philip Morris Polska). To...

Kraj, 13 lipca 2006

BAT wspiera markę Pall Mall promocją opartą na motywie lwa

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) przygotowała akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall. Od 11 lipca do 24 sierpnia br....

Kraj, 24 kwietnia 2006

BAT obniża cenę Golden American z 5,5 do 4,6 zł

British American Tobacco Polska SA (BAT) obniża cenę papierosów swojej sztandarowej marki Golden American z 5,5 do 4,6 zł za...

Kraj, 7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Philip Morris wspiera L&M nową akcją "Get Tuned"

Philip Morris Polska SA, producent m.in. papierosów L&M, wspiera tę markę nowym programem konsumenckim pod hasłem: "Get Tuned. Podkręć Muzę"....

Kraj, 28 października 2004

Sprostowanie: Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Na prośbę agencji Upstairs Young & Rubicam wyjaśniamy, że agencja ta (a dokładnie należąca do grupy agencja Wunderman) obsługuje dwie...

Kraj, 27 października 2004

Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Philip Morris Polska SA wprowadza do sprzedaży marki swoich papierosów ze zmienionymi nazwami i w nowych opakowaniach. Jak wyjaśnia producent,...

Kraj, 24 września 2004

Imperial Tobacco poszerza linię papierosów West o odmianię Blue

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza nowy, czwarty wariant papierosów marki West o nazwie Blue (są to papierosy typu...

Kraj, 18 czerwca 2004

Kolejna edycja programu "Get Connected" wspierającego papierosy L&M

W przyszły poniedziałek rozpocznie się kolejna edycja letniej akcji "Get Connected" wspierającej markę papierosów L&M produkowanych przez Philip Morris Polska...

Kraj, 30 marca 2004

Gallaher Polska rozbudowuje swoje portfolio marek

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty swojej sztandarowej marki papierosów premium Benson & Hedges oraz nową...

Kraj, 8 marca 2004

Philip Morris prowadzi 4. edycję programu lojalnościowego dla L&M

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA prowadzi czwartą edycję programu lojalnościowego skierowanego do palaczy papierosów marki L&M o nazwie "Transglobe...

Kraj, 12 września 2003

Reemtsma atakuje średni segment nową promocją marki Route 66

Reemtsma Polska chce umocnić swoją pozycję w średnim segmencie papierosów przez wprowadzenie limitowanej edycji i promocję konsumencką marki Route 66....

Kraj, 4 lipca 2003

Rusza letnia promocja papierosów marki L&M

Philip Moris Polska SA przygotował promocję konsumencką papierosów marki L&M. Na rynek wprowadzana jest obecnie limitowana seria papierosów tej marki,...

Kraj, 23 maja 2003

Reemtsma promuje markę papierosów West

Reemtsma Polska po raz drugi przygotowała promocję konsumencką dla marki papierosów "West". Producent liczy na powtórzenie sukcesu ubiegłorocznej kampanii promocyjnej,...

Kraj, 28 kwietnia 2003

BAT odmładza markę papierosów Golden American

British American Tobacco Polska postanowił odmłodzić wizerunek jednego ze swoich sztandarowych produktów - papierosów marki Golden American. Do sprzedaży trafiły...

Kraj, 8 stycznia 2001

KONCERN BOOTS HEALTH CARE MA NOWEGO SZEFA MARKETINGU

Małgorzata Kwilosz objęła stanowisko dyrektora marketingu w brytyjskiej firmie Boots Health Care, zajmującej się w Polsce m.in. sprzedażą preparatu Nurofen....