M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "L'Oreal (firma)"

Zagranica, 14 sierpnia 2018

L'Oreal uruchamia aplikację w Facebooku do testowania makijażu

Gigant kosmetyczny umożliwi potencjalnym shopperom sprawdzenie, jak wyglądają w proponowanym kolorze makijażu.

Zagranica, 8 sierpnia 2018

L'Oreal przejmuje Logocos Naturkosmetik

W 2017 r. obroty niemieckiego pioniera kosmetyków naturalnych wyniosły 59 mln euro.

Zagranica, 1 sierpnia 2018

L'Oreala napędzają marki luksusowe i apteczne

Spośród rynków koncernu największą dynamikę wykazują te z obszaru Azji i Pacyfiku.

Kraj, 21 maja 2018

Ewa Urbaniak dyrektorem polskiej fabryki L'Oreala

Paulina Jurkiewicz pokieruje fabryką w Karlsruhe w Niemczech.

Kraj, 15 maja 2018

Plej promuje Garnier Protection 6

Agencja odpowiada za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii.

Zagranica, 10 maja 2018

L'Oreal przejął firmę Nanda

Stylenanda to pierwsza koreańska marka w portfolio firmy.

Kraj, 20 kwietnia 2018

McCann i Starcom przygotowali kampanię "Cannes 2018" dla L'Oreala

Grażyna Torbicka, Jessica Mercedes i Julia Wieniawa będą polskimi twarzami L'Oreal Paris podczas festiwalu w Cannes.

Zagranica, 17 kwietnia 2018

L’Oreal z 6,8-proc. wzrostem lfl w I kwartale

Rośnie znaczenie e-commerce, który generuje już 8,8 proc. obrotów całej grupy.

Kraj, 16 kwietnia 2018

Bujakiewicz i Więdłocha nowymi ambasadorkami Garnier Color Naturals

Nową kampanię marki przygotowały Publicis i Starcom.

Przetargi, 13 kwietnia 2018

MullenLowe Warsaw obroniła obsługę digital Garnier Skin Naturals

Agencja Warszawa odpadła w drugim etapie.

Zagranica, 5 kwietnia 2018

L'Oreal chce zrewolucjonizować rynek opakowań

Jeszcze w kwietniu na rynku globalnym zadebiutuje marka L'Oreala w ekologicznym opakowaniu.

Kraj, 27 marca 2018

Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix [wideo]

Agencja odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki.

Zagranica, 26 marca 2018

L'Oreal i Armani odnowiły partnerstwo

Firmy podpisały umowę przedłużającą ich współpracę do 2050 r.

Kraj, 23 marca 2018

L'Oreal poszerza kontrakt z Grażyną Torbicką

McCann Worldgroup Polska, Lucky Luciano, Efektura i Starcom przygotowały nową kampanię "#wartemilionów", w której ambasadorka reklamuje tusz do rzęs.

Zagranica, 19 marca 2018

L'Oreal inwestuje w technologię

Gigant kosmetyczny przejmuje firmę specjalizującą się w AR i AI.

Przetargi, 6 marca 2018

Big Picture, Platinium Cast, Cruso PR i MSL w przetargu L'Oreala

Przetarg dotyczy długofalowej obsługi biura prasowego i opracowania strategii.

Zagranica, 27 lutego 2018

Maybelline pyta konsumentki, czy zrezygnować ze Snapchata

Trwa nie najlepsza passa multimedialnego narzędzia do komunikacji.

Zagranica, 26 lutego 2018

Obroty L'Oreala przekroczyły 26 mld euro

W e-commerce przychody sięgnęły 2 mld euro, dzięki 33,6-proc. wzrostowi

Kraj, 26 lutego 2018

L'Oreal stawia na start-upy

Wśród pięciu firm wybranych do pierwszej edycji programu akceleracyjnego dostała się polska firma Cosmose.

Kraj, 12 lutego 2018

McCann przygotował kampanię z Julią Wieniawą dla L'Oreala

Przy reklamie marki Casting Crème Gloss pracowały też Value Media i Big Picture.

Zagranica, 9 stycznia 2018

Powrót Winony Ryder w kampanii L'Oreala

Nowa kampania wystartowała podczas rozdania Złotych Globów.

Kraj, 8 stycznia 2018

Nivea zaskarżyła reklamę L'Oreala

Przedmiotem skargi była reklama telewizyjna dezodorantu dla kobiet marki Garnier Mineral Pure Active Deo. Skarga Nivei została odrzucona.

Kraj, 21 grudnia 2017

Agata Brzezińska dołącza do agencji Labcon

Od 2013 r. była związana z agencjami należącymi obecnie do Publicis Media.

Kraj, 19 grudnia 2017

Digital Kingdom z kampanią dla L'Oréal Professionnel

Osią działań jest wideo z ambasadorem marki Leszkiem Czajką i influencerką Zofią Ślotałą.

Zagranica, 4 grudnia 2017

L’Oreal: po trzech kwartałach 4,5-proc. wzrost sprzedaży LFL

Najlepiej wypada dywizja L’Oreal Luxe, dobrze rokuje dywizja Active Cosmetics.

Kraj, 20 listopada 2017

Coty zmienia podejście do swojego biznesu

Duże zmiany czekają kilka marek kosmetyków. Na początku 2018 r. planowana jest kampania produktów Rimmel.

Kraj, 8 listopada 2017

Sylwia Snopkiewicz i Omar Mhina w zespole TalentMedia

Dołączają do teamu business development.

Przetargi, 7 listopada 2017

Publicis Media wygrał przetarg firmy L'Oreal

Zajmie się zakupem mediów dla hubu L'Oreal Polska i kraje bałtyckie.

Kraj, 3 listopada 2017

Teresa Szabłowska w Saatchi IS

Wcześniej pracowała w Syzygy Warsaw.

Kraj, 17 października 2017

Polskie marki kosmetyczne aktywne w Facebooku

Najwięcej fanów ma Inglot, a Bielenda najszybciej ich zyskuje.

Kraj, 12 października 2017

Vichy wybrało agencję PR

LoveBrand Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy. Marka podkreśla w działaniach "siłę kobiet".

Kraj, 3 października 2017

Kosmetyki Basel Olten Pharm liderami w trzech kategoriach

Krem do rąk, tonik do twarzy i serum do twarzy z portfolio polskiej firmy - hitami sprzedażowymi w sieciach według danych Nielsena.

Przetargi, 3 października 2017

GroupM, IPG Mediabrands i Publicis Media w finale przetargu L'Oreala

Dom mediowy Value Media, który dotychczas obsługiwał budżet mediów digital marketera, odpadł z postępowania.

Zagranica, 27 września 2017

Nestlé ustępuje Loebowi, ale nie w kwestii L'Oreala

Pod presją inwestora aktywisty koncern rewiduje prognozowaną marżę zysku i zapowiada przyspieszenie wykupu akcji. Nie zamierza jednak pozbywać się udziałów w L'Orealu.

Kraj, 26 września 2017

Valkea Media wzmacnia dział strategii

Judyta Nekanda-Trepka objęła stanowisko stratega w grupie mediowej Valkea Media.

Kraj, 5 września 2017

Big Picture pracuje dla marek z portfolio L'Oreala

Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i działań PR wszystkich marek szerokiej dystrybucji z portfolio L'Oréal Polska: L'Oréal Paris, Botanicals, Elseve, Garnier, Maybelline, Fructis i Mixa.

Kraj, 1 września 2017

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Kraj, 29 sierpnia 2017

Marka Fructis rusza z konkursem

Marka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Marlena Jagłowska i Kamila Smarzewska w Walk Creative

Agencja wzmacnia dział client service.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Labcon przygotował specjalny projekt dla Maybelline New York [wideo]

Agencja odpowiada za realizację serialu na YouTube. Do współpracy zaproszono Margaret oraz influencerki. To pierwszy tego rodzaju projekt firmy L'Oreal.

Zagranica, 29 czerwca 2017

Nestlé planuje wykup akcji za 20,8 mld dol.

Ogłoszenie planów zostało przyspieszone po ogłoszeniu 25 czerwca otwartego listu jednego z inwestorów.

Zagranica, 27 czerwca 2017

Nestle nie ulegnie presji inwestora

Daniel Loeb, właściciel funduszu Third Point, wezwał niedawno koncern do zmiany strategii.

Zagranica, 12 czerwca 2017

Natura Cosmeticos może kupić Body Shop

Brazylijska firma ma wyłączność na rozmowy z L'Orealem.

Zagranica, 16 maja 2017

Wlk. Brytania: L'Oreal korzysta z influencerów na Snapchacie

Sprzedaż Pure Clay Mask, nowego produktu L'Oreal do pielęgnacji cery, wzrosła o 51 proc. po akcji w mediach społecznościowych, głównie na Snapchacie.

Kraj, 9 maja 2017

Anna Brajbisz account directorem w Zenith

Kieruje zespołem pracującym dla L'Oreala.

Zagranica, 20 marca 2017

W Wielkiej Brytanii marketerzy wycofują się z YouTube

Rząd, TfL, Guardian i L'Oreal obawiają się, że ich reklamy pojawią się przy nieodpowiednich treściach.

Kraj, 15 marca 2017

Agata Palmowska wraca do Artegence

Wzmacnia dział kreacji.

Przetargi, 21 lutego 2017

Schulz Brand Friendly wygrywa przetarg L'Oreala

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki Matrix.

Kraj, 15 lutego 2017

Schulz Brand Friendly powiększa zespół

Agencja ma nowych strategów i digital specjalistkę.

Zagranica, 27 stycznia 2017

Max Factor ogłasza globalny przetarg kreatywny

Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.