M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "L'Oreal (firma)"

Kraj, 24 lipca 2019

Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik w 180heartbeats + Jung v. Matt

Dwie nowe osoby w dziale client service agencji.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Zagranica, 8 lipca 2019

L'Oreal z powodzeniem eksperymentuje z rozszerzoną rzeczywistością

Według firmy Modiface, przejętej przez L'Oreal, zastosowanie AR zwiększa dwukrotnie czas interakcji użytkownika z produktem na stronie internetowej, a trzykrotnie - współczynnik konwersji.

Zagranica, 5 lipca 2019

L'Oreal chce przejąć marki Mugler i Azarro

Koncern rozpoczął rozmowy w tej sprawie z Clarins Group.

Kraj, 10 czerwca 2019

L'Oreal prowadzi relaunch marki Garnier

Konsekwencją nowej strategii marki jest dodany do logo tagline: Naturalnie i nowe produkty w portfolio Garniera.

Kraj, 24 maja 2019

L’Oréal wprowadził nową markę kosmetyków do włosów - Redken

Kosmetyki będą dostępne w salonach fryzjerskich.

Zagranica, 9 maja 2019

L'Oreal wprowadza markę produktów do koloryzacji włosów Color & Co

Nowa marka przeznaczona do użytku domowego oferowana jest w modelu direct-to-consumer i wsparta spersonalizowanymi poradami online.

Zagranica, 17 kwietnia 2019

Francuskie koncerny wesprą odbudowę katedry Notre Dame

Łącznie zadeklarowane wsparcie to już 600 mln euro.

Zagranica, 14 marca 2019

Vichy rozwija usługę opartą na sztucznej inteligencji

Aplikacja SkinConsultAI wdrażana przez markę na całym świecie służy do cyfrowej diagnostyki stanu skóry.

Zagranica, 8 marca 2019

L'Oreal zawęża listę agencji w przetargu mediowym

Postępowanie dotyczy Wielkiej Brytanii i Irlandii. Broni się GroupM.

Zagranica, 12 lutego 2019

L'Oreal wypracował najwyższą dynamikę od 10 lat

W 2018 r. zysk operacyjny sięgnął prawie 5 mld euro.

Zagranica, 22 stycznia 2019

AT&T powraca na YouTube

Firma wycofała reklamy z serwisu należącego do Google w marcu 2016 r.

Kraj, 21 stycznia 2019

Puma x Maybelline - wspólna kolekcja marek

W Polsce dystrybuowana będzie wyłącznie poprzez drogerie Hebe.

Zagranica, 17 stycznia 2019

L'Oréal i start-up Gjosa redukują zużycie wody

Firmy opracowały rozwiązanie pozwalające pięciokrotnie zredukować zużycie wody przy spłukiwaniu głowy, a L'Oréal zmienia formułę szamponów.

Przetargi, 10 grudnia 2018

McCann Worldgroup w Polsce przejmuje obsługę Vichy

TBWA traci klienta.

Zagranica, 10 grudnia 2018

L'Oreal założył fundusz wspierania start-upów

Fundusz venture capital BOLD inwestować będzie poprzez udział mniejszościowy w innowacyjne firmy z branży beauty.

Zagranica, 5 grudnia 2018

Samsung wyprzedza P&G na liście największych reklamodawców "Advertising Age"

Łączne wydatki południowokoreańskiego koncernu na reklamę i promocję sprzedaży wyniosły w 2017 r. 11,2 mld dol., o 13 proc. więcej niż rok wcześniej.

Zagranica, 27 listopada 2018

L'Oreal wybiera dom mediowy w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Klient Wavemakera rusza z procedurą przetargową.

Zagranica, 21 listopada 2018

L’Oreal wytoczył proces o naruszenie patentu

Pozwanym jest marka Drunk Elephant, która miała wykorzystać zastrzeżoną przez koncern formę witaminy C.

Kraj, 19 listopada 2018

L'Oreal przyznał kolejne stypendia kobietom nauki

Sześć młodych reprezentantek nauk o życiu dostało w sumie 185 tys. zł w ramach programu Dla Kobiet i Nauki.

Zagranica, 7 listopada 2018

L'Oreal traci na wahaniach walut

Obroty e-commerce wzrosły o ponad 38 proc. i stanowią już niemal 10 proc. przychodów koncernu ze sprzedaży.

Kraj, 31 października 2018

Havas: Nivea i Ziaja to najsilniejsze marki kosmetyczne w Polsce

Na kolejnych pozycjach pod względem MBI znalazły się: L'Oreal, Avon, AA, Soraya i Dr Irena Eris.

Zagranica, 14 sierpnia 2018

L'Oreal uruchamia aplikację w Facebooku do testowania makijażu

Gigant kosmetyczny umożliwi potencjalnym shopperom sprawdzenie, jak wyglądają w proponowanym kolorze makijażu.

Zagranica, 8 sierpnia 2018

L'Oreal przejmuje Logocos Naturkosmetik

W 2017 r. obroty niemieckiego pioniera kosmetyków naturalnych wyniosły 59 mln euro.

Zagranica, 1 sierpnia 2018

L'Oreala napędzają marki luksusowe i apteczne

Spośród rynków koncernu największą dynamikę wykazują te z obszaru Azji i Pacyfiku.

Kraj, 21 maja 2018

Ewa Urbaniak dyrektorem polskiej fabryki L'Oreala

Paulina Jurkiewicz pokieruje fabryką w Karlsruhe w Niemczech.

Kraj, 15 maja 2018

Plej promuje Garnier Protection 6

Agencja odpowiada za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii.

Zagranica, 10 maja 2018

L'Oreal przejął firmę Nanda

Stylenanda to pierwsza koreańska marka w portfolio firmy.

Kraj, 20 kwietnia 2018

McCann i Starcom przygotowali kampanię "Cannes 2018" dla L'Oreala

Grażyna Torbicka, Jessica Mercedes i Julia Wieniawa będą polskimi twarzami L'Oreal Paris podczas festiwalu w Cannes.

Zagranica, 17 kwietnia 2018

L’Oreal z 6,8-proc. wzrostem lfl w I kwartale

Rośnie znaczenie e-commerce, który generuje już 8,8 proc. obrotów całej grupy.

Kraj, 16 kwietnia 2018

Bujakiewicz i Więdłocha nowymi ambasadorkami Garnier Color Naturals

Nową kampanię marki przygotowały Publicis i Starcom.

Przetargi, 13 kwietnia 2018

MullenLowe Warsaw obroniła obsługę digital Garnier Skin Naturals

Agencja Warszawa odpadła w drugim etapie.

Zagranica, 5 kwietnia 2018

L'Oreal chce zrewolucjonizować rynek opakowań

Jeszcze w kwietniu na rynku globalnym zadebiutuje marka L'Oreala w ekologicznym opakowaniu.

Kraj, 27 marca 2018

Digital Kingdom z nową kampanią dla Matrix [wideo]

Agencja odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki.

Zagranica, 26 marca 2018

L'Oreal i Armani odnowiły partnerstwo

Firmy podpisały umowę przedłużającą ich współpracę do 2050 r.

Kraj, 23 marca 2018

L'Oreal poszerza kontrakt z Grażyną Torbicką

McCann Worldgroup Polska, Lucky Luciano, Efektura i Starcom przygotowały nową kampanię "#wartemilionów", w której ambasadorka reklamuje tusz do rzęs.

Zagranica, 19 marca 2018

L'Oreal inwestuje w technologię

Gigant kosmetyczny przejmuje firmę specjalizującą się w AR i AI.

Przetargi, 6 marca 2018

Big Picture, Platinium Cast, Cruso PR i MSL w przetargu L'Oreala

Przetarg dotyczy długofalowej obsługi biura prasowego i opracowania strategii.

Zagranica, 27 lutego 2018

Maybelline pyta konsumentki, czy zrezygnować ze Snapchata

Trwa nie najlepsza passa multimedialnego narzędzia do komunikacji.

Zagranica, 26 lutego 2018

Obroty L'Oreala przekroczyły 26 mld euro

W e-commerce przychody sięgnęły 2 mld euro, dzięki 33,6-proc. wzrostowi

Kraj, 26 lutego 2018

L'Oreal stawia na start-upy

Wśród pięciu firm wybranych do pierwszej edycji programu akceleracyjnego dostała się polska firma Cosmose.

Kraj, 12 lutego 2018

McCann przygotował kampanię z Julią Wieniawą dla L'Oreala

Przy reklamie marki Casting Crème Gloss pracowały też Value Media i Big Picture.

Zagranica, 9 stycznia 2018

Powrót Winony Ryder w kampanii L'Oreala

Nowa kampania wystartowała podczas rozdania Złotych Globów.

Kraj, 8 stycznia 2018

Nivea zaskarżyła reklamę L'Oreala

Przedmiotem skargi była reklama telewizyjna dezodorantu dla kobiet marki Garnier Mineral Pure Active Deo. Skarga Nivei została odrzucona.

Kraj, 21 grudnia 2017

Agata Brzezińska dołącza do agencji Labcon

Od 2013 r. była związana z agencjami należącymi obecnie do Publicis Media.

Kraj, 19 grudnia 2017

Digital Kingdom z kampanią dla L'Oréal Professionnel

Osią działań jest wideo z ambasadorem marki Leszkiem Czajką i influencerką Zofią Ślotałą.

Zagranica, 4 grudnia 2017

L’Oreal: po trzech kwartałach 4,5-proc. wzrost sprzedaży LFL

Najlepiej wypada dywizja L’Oreal Luxe, dobrze rokuje dywizja Active Cosmetics.

Kraj, 20 listopada 2017

Coty zmienia podejście do swojego biznesu

Duże zmiany czekają kilka marek kosmetyków. Na początku 2018 r. planowana jest kampania produktów Rimmel.

Kraj, 8 listopada 2017

Sylwia Snopkiewicz i Omar Mhina w zespole TalentMedia

Dołączają do teamu business development.

Przetargi, 7 listopada 2017

Publicis Media wygrał przetarg firmy L'Oreal

Zajmie się zakupem mediów dla hubu L'Oreal Polska i kraje bałtyckie.