M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Laird & Partners (firma)"

Zagranica, 30 stycznia 2013

Tommy Hilfiger wystartował z kampanią w internecie

W sieci można już zobaczyć "morską" kampanię marki.

Zagranica, 21 czerwca 2011

JWT traci Rimmela

JWT London straciła globalny budżet marki Rimmel na rzecz amerykańskiej agencji Laird+Partners.

Zagranica, 10 listopada 2009

JWT utrzymała globalną obsługę marki Rimmel

Koncern kosmetyczny Coty przedłużył współpracę z agencją reklamową JWT. Będzie ona obsługiwać globalnie markę Rimmel, której budżet reklamowy wynosi 70...

Zagranica, 14 sierpnia 2008

Liv Tyler i inne celebrities wystąpią w reklamach marki GAP

Marka odzieżowa GAP zaplanowała na jesień br. intensywne działania reklamowe. W tym roku nie była jeszcze reklamowana. Marketer chce w...

Zagranica, 2 kwietnia 2007

Cadbury Schweppes konsoliduje budżet internetowy w WPP Group

Cadbury Schweppes Beverages America konsoliduje budżet internetowy w agencji VML wyłonionej w drodze przetargu. VML należąca do WPP Group zajmie...

Zagranica, 1 czerwca 2006

Naked zajmie się obsługą reklamową sieci Gap w Europie

Agencja reklamowa Naked przygotuje strategię komunikacyjną marki Gap na rynku paneuropejskim. W zeszłym roku amerykański producent odzieży otworzył biuro w...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Sarah Jessica Parker wystąpi w najnowszej kampanii marki Gap

Sarah Jessica Parker, aktorka z serialu "Seks w wielkim mieście", wystąpi w kampanii reklamowej firmy odzieżowej Gap, promując ich wiosenną...

Zagranica, 20 grudnia 2004

Crispin Porter zdobył budżet reklamowy męskiej linii Gap

Firma Gap Inc. przekazała agencji reklamowej Crispin Porter & Bogusky amerykański budżet reklamowy męskiej linii odzieżowej Gap Stores. Jednocześnie producent...

Zagranica, 22 stycznia 2004

Gap zatrudnia byłego prezesa LB Works

Koncern Gap Inc. zatrudnił Jeffa Jonesa, byłego prezesa ds. technologii w LB Works (oddział agencji Leo Burnett), na stanowisko wiceprezesa...

Zagranica, 8 maja 2003

Firma Gap konsoliduje budżet mediowy dotyczący telewizji w PHD USA

Firma odzieżowa Gap konsoliduje swój budżet mediowy dotyczący telewizji w domu mediowym PHD USA należącym do Omnicom Group. Budżet telewizyjny...

Zagranica, 23 września 2002

Gap Inc. szuka domu mediowego do obsługi europejskiego budżetu

Amerykańska firma odzieżowa Gap Inc. z San Francisco ogłasza przetarg na europejski budżet mediowy wart 45 mln dol. Do tej...

Zagranica, 12 sierpnia 2002

GAP planuje globalną kampanię reklamową

Firma GAP ma nadzieję odzyskać utraconą pozycję na rynku odzieżowym i planuje globalną kampanię reklamową. Kreację do kampanii przygotował Trey...