M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lancia (marka)"

Kraj, 9 września 2015

Arip Next zmienia się w Hi.advertising

Agencja z okazji obchodów swojego 18-lecia przechodzi rebranding.

Kraj, 2 lipca 2013

Get More Social zwiększa zakres współpracy z Voyager Club

Klient jest autoryzowanym dilerem marek Mazda, Lancia, Jeep.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Lancia wspiera model Ypsilon Elefantino [wideo]

Głównym kanałem kampanii reklamowej jest internet.

Kraj, 28 stycznia 2013

Nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland

Awans Marka Kisza.

Zagranica, 25 września 2012

Grupa Fiat restrukturyzuje dział digital marketingu

Grupa Fiat dokonuje restrukturyzacji działu marketingu cyfrowego w Europie i zatrudnia włoską agencję Armando Testa do koordynowania pracy dla wszystkich swoich marek samochodów - Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Sylwester Baczkowski w Iveco Poland

Były marketingowiec Mazdy brand managerem Iveco.

Kraj, 26 lipca 2012

Fiat nie będzie rekrutował na stanowisko dyr. marketingu

Część obowiązków Marka Kisza przejął Jacek Nawara.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Fiat bez dyrektora marketingu

Marek Kisz awansował na stanowisko CEO Fiata w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 21 czerwca 2011

Vincent Cassel w kampanii Lancii Ypsilon

Krytyczne podejście do tradycyjnej koncepcji luksusu.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Sławomir Szałkowski country managerem Jeepa i Lancii

Zastąpił Macieja Ratyńskiego, który będzie pracował w egipskich strukturach firmy.

Zagranica, 8 października 2010

Andrea Formica dyr. zarządzającym Fiata

Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.

Kraj, 20 lipca 2010

Beata Geneja odpowiada za marketing Alfy Romeo i Lancii

Beata Geneja zastąpiła w strukturach Fiat Auto Poland Małgorzatę Głażewską.

Kraj, 12 lipca 2010

Z Alfy Romeo do HP

Małgorzata Głażewska opuszcza branżę samochodową.

Kraj, 21 maja 2010

GetClose przejmie od Equinoksa Stannah Stairlifts

Agencja zajmie się obsługą mediową firmy specjalizującej się m.in. w sprzedaży wind schodowych.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Team Fiata silniejszy

Matuszczyk szefem teamu Fiata w Maxusie.

Kraj, 9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

Zagranica, 7 grudnia 2009

Chrysler zatrudnia włoską agencję pracującą dla Fiata

Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek...

Zagranica, 9 listopada 2009

Marki Chrysler i Dodge znikną z Europy

Marki samochodów Chrysler i Dodge znikną z rynku europejskiego. Zostaną zastąpione brandami Fiat i Lancia. Tak przewiduje pięcioletni plan odmłodzenia...

Kraj, 23 października 2009

Cwalina i Czapran założyły agencję Publicity

Agnieszka Cwalina i Iwona Czapran założyły agencję Publicity. Firma specjalizuje się w obsłudze public relations i eventach. Oprócz Cwaliny i...

Kraj, 30 września 2009

Właścicielka domu mody Forget Me Not pierwszą w Polsce ambasadorką Lancii

Marka samochodów Lancia (należąca do grupy Fiata) ma po raz pierwszy w swojej historii na polskim rynku ambasadora. Została nim...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Jacek Nawara communication directorem Fiat Auto Poland

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...

Przetargi, 3 kwietnia 2009

Fiat szuka agencji do obsługi projektów online

Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...

Kraj, 6 marca 2009

Michał Kwasieborski przechodzi z VA do Arip

Michał Kwasieborski wzmocnił dział kreacji agencji reklamowej Arip (Infinico Group) jako art director. Jest odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji kreatywnych m.in....

Kraj, 13 stycznia 2009

Fiat negocjuje z centralą kontynuację współpracy ze Starcomem

Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują...

Zagranica, 30 grudnia 2008

Fiat przenosi europejski budżet mediowy do WPP

Fiat, włoski producent samochodów, ma przenieść swój europejski budżet mediowy do grupy WPP. Mediaedge:cia, agencja z tej grupy, w styczniu...

Kraj, 18 grudnia 2008

Lech Wałęsa w kampanii informacyjnej Lancii

Fiat Auto prowadzi również w Polsce kampanię informacyjną związaną z udziałem marki Lancia w światowym szczycie laureatów Nagrody Nobla. W...

Zagranica, 25 listopada 2008

Burza wokół zgody na siatki z reklamą na weneckich zabytkach

Oburzenie mediów, historyków i turystów we Włoszech wzbudziło zakrywanie części zabytkowych obiektów w Wenecji ogromnymi siatkami reklamowymi. Historycy i turyści...

Kraj, 28 maja 2008

Małgorzata Głażewska dyrektorem marketingu Alfy Romeo

Małgorzata Głażewska pełni funkcję dyrektora marketingu Alfy Romeo. Zastąpiła Sylwestra Baczkowskiego, który obecnie kieruje marketingiem Mazdy Motor Poland. Głażewska odpowiada...

Kraj, 14 marca 2007

Samsung i Lancia rozpoczęły akcję kopromocyjną skierowaną do kobiet

Samsung Electronics Polska rozpoczął współpracę kopromocyjną z Lancią (Grupa Fiat). Współpraca dotyczy dwóch produktów kobiecych tych firm - telefonu Samsung...

Kraj, 15 grudnia 2004

Massimo Vignelli autorem nowego logo Malmy

Firma Malma, producent makaronu, rozpoczęła wizerunkową dwumiesięczną kampanię reklamową swojej marki. Kampania prowadzona jest w prasie kobiecej w wydanich grudniowych...

Kraj, 29 września 2004

Fiat Auto Poland zrekompensuje płatnikom VAT część podatku

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię promującą rabat mający zrekompensować płatnikom VAT część podatku niepodlegającą odliczeniu. Przygotowana przez agencję reklamową Leo...

Kraj, 24 maja 2004

MediaCom Warszawa zwyciężył podczas warsztatów radiowych Brokera FM

Zespół domu mediowego MediaCom Warszawa w składzie: Ewa Osińska, radio buying manager, Katarzyna Kozłowska, media planner/buyer, Agnieszka Garsztka, media planner/buyer,...

Kraj, 8 grudnia 2003

Fiat Auto Poland zapowiada debiut modelu Idea w 2004 r.

Fiat Auto Poland zapowiada w 2004 r. wejście na rynek polski modelu Idea. Będzie to samochód z kategorii mini MPV....

Kraj, 3 grudnia 2003

Fiat reklamuje zdobycie przez Pandę tytułu Samochód Roku 2004

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową związaną z przyznaniem modelowi Panda tytułu Samochód Roku 2004. Tytuł ten jest przyznawany przez...

Przetargi, 28 lipca 2003

Tequila/BTL Group przestała obsługiwać budżet marki Lancia

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Lancia należącej do Fiat Auto Poland. Oprócz zwycięzcy...

Zagranica, 16 lipca 2003

Publicis Groupe utworzyła strukturę o nazwie Fiat Coordination Center

Grupa reklamowa Publicis Groupe utworzyła samodzielną firmę o nazwie Fiat Coordination Center (FCC), która będzie obsługiwać budżety marketingowe włoskiego producenta...

Zagranica, 12 kwietnia 2002

Fiat wyłonił dwóch finalistów przetargu na budżet marki Stilo

Włoski producent samochodów Fiat wyłonił dwie agencje, które będą walczyć o budżet marki Stilo. W finale znalazły się BGS D'Arcy...

Zagranica, 14 grudnia 2001

Włoski oddział Fiata ograniczy wydatki reklamowe

Poważne zmiany we włoskim oddziale Fiata spowodują prawdopodobnie znaczne redukcje wydatków reklamowych producenta. Dotychczasowy CEO włoskiego Fiata Roberto Testore zrezygnował...