M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lancome (marka)"

Zagranica, 5 listopada 2013

ZenithOptimedia traci L'Oreala w Wielkiej Brytanii

Po stracie kolejnego klienta pozycja Tima Hippersona, CEO ZenithOptimedia, jest bardzo zagrożona.

Zagranica, 26 września 2013

Warren du Preez i Nick Thornton uprawiają ogrody dla Perrier-Jouet

Wystartowała nowa kampania dla marki szampana.

Zagranica, 21 czerwca 2013

L'Oréal przegląda oferty domów mediowych

Firma ma do wydania na Wyspach 135 mln funtów.

Kraj, 23 listopada 2012

Lancôme promuje dwa zapachy

Lancôme we współpracy z TBWA.

Zagranica, 26 kwietnia 2012

Olay najbardziej wartościową marką kosmetyczną

Brand należący do P&G jest wyceniany na 11,8 mld dolarów.

Zagranica, 28 lipca 2011

Reklamy L'Oreala zakazane za retusz celebrytek

ASA podziela skargi na reklamy kosmetyków do makijażu wprowadzające konsumentów w błąd.

Zagranica, 26 maja 2011

Dobre perspektywy dla kosmetyków luksusowych

L'Oréal przewiduje wzrost sprzedaży w tym roku. Chiny wyrastają na potęgę nr 2.

Zagranica, 20 grudnia 2010

L'Oreal inwestuje w reklamę online

Marketer promuje produkty premium na pięciu kluczowych rynkach w Europie.

Zagranica, 18 października 2010

L'Oreal i Nestle korzystają z nowych technik badawczych

Koncerny, stosując innowacje badawcze, chcą lepiej zrozumieć konsumentów w różnych regionach świata.

Kraj, 11 czerwca 2010

Marta Kozłowska na czele teamu L'Oreal w ZOG-u

Zastąpi Katarzynę Pawłowską, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Córka Rossellini twarzą Tresora

Córka pierwszej muzy Lancome wystąpiła w najnowszej kampanii reklamowej zapachu Tresor in Love. Po 20 latach Tresor proponuje zapach dla młodszych kobiet.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Julia Roberts dla Lancome

Ruszyła pierwsza kampania z udziałem aktorki Julii Roberts.

Kraj, 23 marca 2010

Magdalena Mączka-Chomczyk kieruje marketingiem makijażu L'Oreal Paris

Magdalena Mączka-Chomczyk została szefem grupy produktów do makijażu marki L'Oreal Paris w koncernie L'Oreal Polska. Poprzednio pracowała w dziale kosmetyków...

Kraj, 15 marca 2010

Katarzyna Lewko szefem marketingu Lancome w L'Oreal

Katarzyna Lewko objęła stanowisko dyrektora marketingu marki Lancome w koncernie L'Oreal Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Poprzednio Lewko...

Kraj, 30 listopada 2009

Mascara Maybelline z wibrującą szczoteczką wspierana w mediach

Koncern L'Oreal Polska wprowadza do sprzedaży nową mascarę Maybelline New York Pulse Perfection. Jak deklaruje marketer, to pierwszy na rynku...

Zagranica, 22 października 2009

Lancome uruchamia specjalną aplikację na iPhone'a

Lancome, idąc za przykładem takich marek jak Maybelline, uruchomił specjalny serwis dedykowany użytkownikom iPhone'ów. Serwis udostępnia wiele narzędzi, które mają...

Zagranica, 20 sierpnia 2008

"Marie Claire" i Lancome tworzą Beauty Academy online

Brytyjska edycja "Marie Claire" inauguruje Marie Claire Beauty Academy, internetowy projekt tematycznie skupiony na urodzie, którego partnerem jest marka Lancome....

Kraj, 26 września 2005

Stefan Dembinski nowym dyr. generalnym produktów luksusowych w L'Oreal Polska

Stefan Dembinski objął stanowisko dyrektora generalnego działu produktów luksusowych w koncernie L'Oreal Polska. Będzie odpowiedzialny za takie marki jak: Biotherm,...

Zagranica, 13 grudnia 2004

Uma Thurman nową twarzą Louis Vuitton (LVMH)

Uma Thurman, gwiazda "Kill Bill", będzie, po Jennifer Lopez, Kate Moss, Naomi Campbell i Scarlett Johansson, kolejną aktorką lub modelką...

Kraj, 31 października 2003

Optimedia Poland realizuje najnowszą kampanię dla Vichy Laboratoires

(Optimedia Poland) "Mężczyźni często traktują swoją skórę jak wyroby skórzane" - to hasło kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia...

Kraj, 24 października 2003

Nils Ostbirk nowym prezesem zarządu L'Oréal Polska

(L'Oréal) Nils Ostbirk objął stanowisko prezesa zarządu L'Oréal Polska oraz polskiej fabryki grupy L'Oréal - Kosmepol. Poprzedni prezes L'Oréal Polska...

Kraj, 18 marca 2003

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na obsługę L'Oreala

Koncern L'Oreal Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego, którego wysokość nieoficjalnie szacuje się na mniej więcej 90 mln zł....

Zagranica, 9 lipca 2001

L'OREAL ZMIENIA W NIEMCZECH OBSŁUGUJĄCY GO DOM MEDIOWY

Francuski producent kosmetyków L'Oreal przeniósł budżet mediowy swoich marek Lancome, Biotherme, Helena Rubinstein oraz Perfum Collection z Optimedia do domu...