M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Landor (firma)"

Kraj, 14 czerwca 2010

7Up i Mirinda po liftingu

Pepsi-Cola General Bottlers zmienia opakowania swoich napojów.

Kraj, 4 maja 2009

Diageo wprowadza dwa smakowe warianty Smirnoffa

Diageo Polska rozszerza linię wódek Smirnoff Vladimir o dwa nowe smaki - Citrus i Berry. Oba warianty będą dostępne w...

Zagranica, 9 lutego 2009

Citroen po 24 latach wprowadza nowe logo

Citroen wprowadza nowe logo. Pretekstem do zmian jest 90-lecie istnienia koncernu. Zmiana logo to również nowy wizerunek, nowe relacje z...

Kraj, 31 grudnia 2008

Diageo inwestuje w nowy wizerunek Smirnoff Vladimir

Diageo Polska odświeża wizerunek swojej najważniejszej marki w segmencie wódki - Smirnoff Vladimir. Jest to produkowana w Polsce odmiana Smirnoffa...

Zagranica, 17 stycznia 2008

Diageo przeprowadzi relaunch Smirnoff Black

Diageo przeprowadzi w Wielkiej Brytanii relaunch wódki Smirnoff Black. Celem projektu jest wyeksponowanie faktu, że produkt jest destylowany w małych...

Zagranica, 3 listopada 2005

P&G zmienia logo proszku Ariel i nazwy wariantów produktu na brytyjskim rynku

Procter & Gamble (P&G) zdecydował się wprowadzić nowe logo proszku Ariel oraz zmienić nazwę trzech różnych wariantów tego detergentu na...

Zagranica, 3 stycznia 2005

Grupa hotelarska Savoy opracuje nową identyfikację globalną

Sieć hotelarska Savoy Group wynajęła firmę Landor zajmującą się doradztwem w sprawach brand identity, aby na nowo opracowała globalną identyfikację...

Zagranica, 27 listopada 2003

Wolff Olins zajmie się unifikacją wizerunku Nowego Jorku

Władze Nowego Jorku powierzyły budżet promocji miasta, którego celem jest unifikacja jego globalnego wizerunku w oczach klientów biznesowych i turystów,...