M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lavazza (marka)"

Zagranica, 26 sierpnia 2015

Lavazza w bajkowym stylu "Amelii"

W spocie promującym kawę autorstwa Y&R Italia wystąpił reżyser "Amelii".

Kraj, 14 listopada 2012

Lisewski awansuje w Philipsie

Po okresie pracy w centrali Philipsa Tomasz Lisewski obejmuje zarządzanie 18 rynkami.

Zagranica, 26 października 2012

Lavazza Opera Viva 2013

Marka angażuje konsumentów w proces projektowania kalendarza.

Zagranica, 6 lutego 2012

Budżet mediowy Lavazzy dla MEC

Producent kawy rozstrzygnął paneuropejski przetarg.

Kraj, 6 grudnia 2011

Lavazza zwiększyła sprzedaż pod skrzydłami Mokate

Marka podwoiła udziały rynkowe.

Zagranica, 18 grudnia 2009

Lavazza oskarża Nespresso o skopiowanie pomysłu na kampanię "w niebiosach"

Marka Lavazza oskarża Nespresso o skopiowanie pomysłu na kampanię. Chodzi o najnowszy spot z George'em Clooneyem przygotowany przez agencję McCann....

Kraj, 8 grudnia 2009

Lavazza kolejny rok z agencją Arip

Lavazza na kolejny rok przedłużyła umowę o współpracy z agencją reklamową Arip. Obejmuje ona obsługę polskiego budżetu w zakresie planowania...

Kraj, 10 listopada 2009

Lavazza A Modo Mio będzie mieć kampanię TV

System Lavazza A Modo Mio będzie mieć kampanię telewizyjną. Wystartuje ona w grudniu. Produkt zyska także wsparcie w postaci promocji...

Kraj, 10 listopada 2009

Bols wydaje kalendarz z seksownymi zdjęciami kobiet

Marka Bols (CEDC) pozazdrościła najwyraźniej włoskim markom Pirelli i Lavazza i będzie miała swój własny kalendarz z pięknymi kobietami. Producent...

Kraj, 11 września 2009

Lavazza wraz z Saeco wchodzi na rynek systemów espresso

Lavazza wraz z firmą Saeco wchodzi na rynek systemów do parzenia espresso z kapsułek w warunkach domowych. Produkt nazywa się...

Kraj, 23 lipca 2009

REDage realizuje dla marki Lavazza projekt "Rzymskie wakacje"

Agencja REDage rozpoczęła współpracę z firmą Strauss Cafe Poland w zakresie obsługi marki kawy Lavazza. Agencja przygotowała kreację strony WWW...

Kraj, 1 lipca 2009

Mariusz Wingralek wraca do Strauss Cafe jako członek zarządu i dyrektor biznesu AFH

Mariusz Wingralek został członkiem zarządu i dyrektorem biznesu away from home (AFH) w Strauss Cafe Poland. Będą mu podlegać aktywności...

Kraj, 27 maja 2009

Makro wprowadza kawę Rioba adresowaną do HoReCa

Sieć handlowa Makro wprowadza kawę Rioba adresowaną do HoReCa. Produkt jest pozycjonowany nieco niżej niż lider tego rynku - Lavazza,...

Kraj, 20 kwietnia 2009

Tomasz Lisewski nowym szefem działu Consumer Lifestyle w Philipsie

Tomasz Lisewski został dyrektorem generalnym działu Consumer Lifestyle w Philips Polska. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Rumbucia, który pełnił tę...

Kraj, 18 marca 2009

Greta Malska senior brand managerem kawy Douwe Egberts

Greta Malska została senior brand managerem nowej marki kawy Douwe Egberts w Sara Lee Coffee and Tea Poland. Z firmą...

Kraj, 26 lutego 2009

Arip odpowiada za promowanie tegorocznej edycji kalendarza Lavazzy w Polsce

Lavazza przedłużyła z agencją reklamową Arip współpracę obejmującą pełną obsługę polskiego budżetu w obszarze planowania i zakupu mediów. Firmy współpracują...

Kraj, 18 lutego 2009

Innovations awansował plannerów, kupił badania

Marek Lichoń i Przemysław Olczak awansowali na stanowiska senior media plannerów w domu mediowym Innovations. Pracę w tej agencji rozpoczęli...

Kraj, 5 lutego 2009

Kraft walczy o rynek kaw premium z marką Carte Noire

Kraft walczy o rynek kaw premium, wprowadzając markę Carte Noire. Marka jest liderem kaw premium we Francji. Obecna jest także...

Kraj, 26 stycznia 2009

Sara Lee wprowadza kawę premium Douwe Egberts

Sara Lee Coffee & Tea wprowadza kawę premium Douwe Egberts - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Produkt już w najbliższych tygodniach trafi...

Kraj, 19 grudnia 2008

North Coast otwiera kawiarnię Espressamente Illy, rozważa budowę sieci

Firma North Coast, dystrybutor delikatesowej żywności, otwiera kawiarnię Espressamente Illy. Lokal powstał w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej. Jego wnętrze zaprojektował...

Zagranica, 24 października 2008

Lavazza rozpoczyna europejską kampanię związaną z nową edycją kalendarza

Lavazza zaprezentowała swój nowy kalendarz i rozpoczęła paneuropejską kampanię reklamową. Aktualny kalendarz Lavazzy przedstawia dziedzictwo włoskiej marki kawy. Zdjęcia do...

Kraj, 25 września 2008

Sara Lee wprowadzi kawę premium Douwe Egberts

Sara Lee Coffee and Tea Poland wprowadzi do sprzedaży kawę premium Douwe Egberts - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Brand będzie adresowany...

Kraj, 24 lipca 2008

Lavazza w wersji z "królewskimi" łyżeczkami

Edycja kawy Lavazza Qualita Oro z parą łyżeczek z królewskimi motywami weszła do sprzedaży w wybranych hipermarketach, delikatesach i sklepach...

Kraj, 27 maja 2008

Sara Lee zaprzecza informacjom o planach debiutu kawy marki premium

Sara Lee Coffee and Tea Poland zaprzecza informacjom o planach wprowadzenia kawowej marki z segmentu premium. Wiadomość taką otrzymaliśmy ze...

Kraj, 21 maja 2008

Fair Coffee wprowadza na rynek nową markę kawy premium Union

Fair Coffee, spółka założona przez Tomasza Kaszubę i Mariusza Mistewicza, wprowadzi na rynek nową markę kawy Union. Ma ona być...

Zagranica, 9 maja 2008

KFC chce wprowadzić menu śniadaniowe

Sieć restauracji fast food KFC zamierza rozpocząć sprzedaż zestawów śniadaniowych. Pierwsze testy nowych produktów zostaną przeprowadzone w 18 lokalach w...

Kraj, 4 października 2006

Frohmberg Studio pracuje dla marki Lavazza

Agencja Frohmberg Studio przygotowała promocję typu onpack "Perfekcyjne cappuccino" dla marki Lavazza (Elite Cafe). W ramach projektu opracowała m.in. serię...

Zagranica, 19 grudnia 2005

Marco Testa został prezesem samorządu agencji reklamowych we Włoszech

Marco Testa, CEO agencji Armando Testa, został prezesem samorządowej organizacji AssoComunicazione, która zrzesza 186 firm zajmujących się reklamą, promocją, direct...

Kraj, 8 września 2005

Elite Cafe przejmuje MK Cafe i "znacząco" zwiększy budżet reklamowy

Elite Cafe Sp. z o.o. za 100 mln zł kupiła prawa do marki MK Cafe od jej dotychczasowych właścicieli -...

Kraj, 28 czerwca 2005

Lavazza lansuje wizerunek marki ekskluzywnej, współpracuje z IKERa

Lavazza, marka kawy z segmentu super premium, nawiązała współpracę z firmą IKERa, producentem ekskluzywnych mebli wypoczynkowych, pojawiając się we wspólnej...

Kraj, 23 marca 2005

Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff

Firma Tchibo rozszerza markę super premium Davidoff, wprowadzając do sprzedaży kawę rozpuszczalną Davidoff 57 Espresso Instant. 100-g opakowanie kawy kosztować...

Kraj, 24 stycznia 2005

Elite Cafe promuje kawę Lavazza z filmem DVD

Elite Cafe, dystrybutor włoskiej marki kawy Lavazza, wspiera ją nietypową promocją: do paczek 250 g kawy dodany został film na...

Kraj, 8 listopada 2004

Lavazza wykorzysta w reklamach zdjęcia Erwina Olafa

Najnowsza kampania reklamowa marki Lavazza w Polsce wykorzystuje zdjęcia znanego holenderskiego fotografa Erwina Olafa. Są to prace, które znalazły się...

Kraj, 21 września 2004

Gellwe promuje ciasta w proszku filmami na DVD w prezencie

Producent ciast i deserów w proszku Gellwe Sp. z o.o. wprowadził niedawno do sprzedaży promocyjne zestawy ciast w proszku do...

Kraj, 1 września 2004

Agencja Arip planuje utworzenie działu zajmującego się nowym biznesem

Agencja reklamowa Arip planuje utworzenie działu zajmującego się nowym biznesem. Dział ma powstać w połowie września br. Aktualnie trwa rekrutacja...

Kraj, 22 lipca 2004

Ambra SA promuje wermut Cin & Cin z filmem DVD w prezencie

Producent, importer i dystrybutor alkoholi firma Ambra SA przygotowała nietypową promocję wina typu wermut marki Cin & Cin - jego...

Przetargi, 8 kwietnia 2004

Agencja 2PR rozpoczęła stałą współpracę z firmą Miele

Agencja 2PR odpowiada za stworzenie nowej strategii komunikacji i realizację wszystkich działań public relations marki Miele. Agencja 2PR została wybrana...

Kraj, 22 stycznia 2004

Scandinavian Tobacco rozdaje gadżety - film DVD z paczką papierosów

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA (ST) przygotowała promocję papierosów Nevada (nowa marka klasy King Size wprowadzona przez ST na rynek...

Kraj, 5 listopada 2003

Lavazza rozpoczyna nową kampanię w stylu SF

Lavazza rozpoczęła w Polsce kampanię wizerunkową. Wykorzystuje ona zdjęcia francuskiego fotografika Thierry'ego Le Goues, które znajdą się w słynnym kalendarzu...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Ruszyła kampania Lavazzy

Rozpoczęła się kampania outdoorowa kawy Lavazza wykorzystująca zarówno konwencjonalne nośniki, jak i megia site'y. Reklamy pojawią się w Warszawie, Krakowie,...

Kraj, 2 kwietnia 2003

Elite Cafe planuje rozpisanie przetargu reklamowego

Producent kawy firma Elite Cafe zamierza ogłosić przetarg na obsługę reklamową swoich marek. Klient ma w portfolio takie produkty jak...

Kraj, 28 marca 2003

Tchibo Warszawa wprowadza Davidoff Cafe w wersji instant

Tchibo Warszawa wprowadza na rynek kawę rozpuszczalną pod swoją ekskluzywną marką Davidoff. Tak jak w przypadku kawy mielonej nowy produkt...