M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lavazza (firma)"

Zagranica, 1 grudnia 2014

Young & Rubicam wygrywa przetarg Lavazzy na kreację

Kawowy gigant wybrał agencję.

Kraj, 26 października 2011

Lavazza wspiera sprzedaż ekspresów A Modo Mio

Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.

Przetargi, 15 marca 2011

Star Media zdobywa Lavazzę

Dzięki rekomendacji włoskiej agencji Star Media zyskał budżet producenta kawy Lavazza.

Kraj, 3 stycznia 2011

Lavazza z Mokate

Od stycznia firma Mokate przejmuje dystrybucję słynnej włoskiej kawy, ma zwiększyć nakłady na marketing tej marki.

Zagranica, 27 grudnia 2010

Lavazza globalnie o kawie

Za nową międzynarodową kampanię reklamową producenta kawy odpowiada Armando Testa.

Kraj, 8 grudnia 2010

Lavazza A Modo Mio w telewizji i na outdoorze

Lavazza prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki.

Kraj, 8 grudnia 2009

Lavazza kolejny rok z agencją Arip

Lavazza na kolejny rok przedłużyła umowę o współpracy z agencją reklamową Arip. Obejmuje ona obsługę polskiego budżetu w zakresie planowania...

Zagranica, 19 października 2009

Lavazza wprowadza kalendarz na 2010 rok

Lavazza, włoski producent kawy, wprowadziła na rynek 18. edycję swojego kalendarza - na 2010 rok. Pokazuje sześć najpopularniejszych na świecie...

Kraj, 6 marca 2009

Michał Kwasieborski przechodzi z VA do Arip

Michał Kwasieborski wzmocnił dział kreacji agencji reklamowej Arip (Infinico Group) jako art director. Jest odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji kreatywnych m.in....

Kraj, 3 lutego 2006

Dominika Pawelec dyr. zarządzającym agencji 2PR, Szydlak odszedł z firmy

Dominika Pawelec objęła stanowisko dyrektora zarządzającego agencji 2PR. Dotychczas pełniła funkcję dyrektora marketingu Międzynarodowych Targów InterCHARM Polska. Jednocześnie z agencji...

Zagranica, 4 listopada 2005

Lavazza rusza z europejską kampanią reklamową

Producent kawy Lavazza ruszył z europejską kampanią reklamową, której budżet szacowany jest na 10 mln euro. Działania reklamowe rozpoczną się...

Kraj, 22 czerwca 2005

"Polityka" promowana z "Niezbędnikiem Inteligenta" i łamigłówką sudoku na wakacje

Bieżące wydanie "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) otrzymuje wsparcie telewizyjno-radiowe. Numerowi towarzyszą piąta edycja dodatku "Niezbędnik Inteligenta" oraz wakacyjna gra dla...

Kraj, 1 czerwca 2005

Arip zmienia strukturę własności i rozbudowuje dział strategii

Agencja reklamowa Arip, której właścicielami byli dotychczas Tomasz Leśniak, prezes, i Lech Pluta, wiceprezes (obaj po 50 proc. udziałów), zmieniła...

Kraj, 7 listopada 2003

Uzupełnienie: Media dla Lavazzy planuje i kupuje Arip

W uzupełnieniu informacji z DS "MMP" opublikowanej 5 listopada informujemy, że dla włoskiej centrali firmy Lavazza planowaniem i zakupem mediów...

Zagranica, 4 listopada 2003

Lavazza w Wielkiej Brytanii startuje z kampania wartą milion funtów

Włoski producent kawy - Lavazza - w Wielkiej Brytanii rozpoczyna nową kampanię wartą milion funtów. Obejmuje ona wyłącznie nośniki w...